Andre is in Amsterdam geboren en getogen en heeft een groot deel van zijn jeugd bij Ajax gevoetbalt.quote:
Kan beide kanten begrijpen.. hij is met nogal veel bombarie weggegaan.. aan de andere kant.. wie gun je het niet om trainer te worden bij een grote club als Chelsea?quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:40 schreef twi het volgende:
Ik vind dat gelach om Ten Cate een beetje flauw.
*ringtone*quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:26 schreef Houniet het volgende:
Kluivert: als Ajax belt zeg ik ja
Oh oh cultheld zegt dat ie goed is, HALEN MAN!quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:43 schreef cultheld het volgende:
Maidana is een absolute geweldenaar. Dat die maar 3 miljoen euro kost vind ik erg verrassend. Ajax zou een topper aan hem hebben.
Helemaal mee eens....quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:48 schreef RayMania het volgende:
Kluivert mag van mij best komen, ik denk ook dat betere prestaties levert in een vertrouwde omgeving. Niet in een Newcastle, Valencia of Lille waar hij bijna niemand kent, maar gewoon in een Amsterdam. Hij zal het echt nog niet verleerd zijn, na een tijd keihard trainen en met wedstrijdritme zou hij misschien best een toegevoegde waarde kunnen zijn.
Als je dan nog geen goede spitsen kan krijgen vanuit de jeugd...quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:51 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Helemaal mee eens....
+ hij is dan dichter bij zijn kinderen.....
quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:48 schreef RayMania het volgende:
Kluivert mag van mij best komen, ik denk ook dat betere prestaties levert in een vertrouwde omgeving. Niet in een Newcastle, Valencia of Lille waar hij bijna niemand kent, maar gewoon in een Amsterdam. Hij zal het echt nog niet verleerd zijn, na een tijd keihard trainen en met wedstrijdritme zou hij misschien best een toegevoegde waarde kunnen zijn.
Wie ben jij dan weer?quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:48 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Oh oh cultheld zegt dat ie goed is, HALEN MAN!![]()
Ik denk gewoon dat er ook iets mentaals meespeelt. Bij Ajax speelde hij in een vertrouwde omgeving, bij Barcelona zat hij met een stuk of acht Nederlanders, inclusief trainer Louis van Gaal en ook een seizoen Frank Rijkaard als trainer. Daar zat hij met z'n gezin en kinderen, heel gelukkig. Daarna is hij er alsmaar alleen voor komen te staan, is hij gescheiden en ziet hij zijn kinderen veel minder.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:54 schreef Breach het volgende:
[..]
Kom op Ray, je bent een verstandige gast maar dit kan ik toch niet helemaal serieus nemen. Hij presteert al jaren helemaal niks meer, bij het minst of geringste geblesseerd en bij PSV had ie ook geen toegevoegde waarde. Ondanks dat zij toen niet overliepen van de fatsoenlijke spitsen.
Kluivert is echt vergane glorie en hij zou de nieuwe Urzaiz worden. En ondanks dat het toffe gasten zijn, voegen ze niks toe. Neem dan gewoon Luque voor die rol.
Nah, ik wil je nog wel gelijk geven over dat mentale aspect. De een is daar meer gevoelig voor dan een ander. Maar als ik op de stoel van Van Basten of Blind zat dan zou ik hem nooit aantrekken. A hij zal niet voor een laag salaris komen spelen B proberen we nu juist schoon schip te maken met de net niet voetballers. En Kluivert is in de dalende lijn van zijn carrière dus meer dan een ondersteunende functie voor de jonge gasten zal ie niet meer hebben.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat er ook iets mentaals meespeelt. Bij Ajax speelde hij in een vertrouwde omgeving, bij Barcelona zat hij met een stuk of acht Nederlanders, inclusief trainer Louis van Gaal en ook een seizoen Frank Rijkaard als trainer. Daar zat hij met z'n gezin en kinderen, heel gelukkig. Daarna is hij er alsmaar alleen voor komen te staan, is hij gescheiden en ziet hij zijn kinderen veel minder.
Op 31-jarige leeftijd hoef je nog echt niet afgeschreven te zijn. Hij zou best nog 4-5 jaar meekunnen, maar dan moet hij wel ALLES er voor geven. En dan bedoel ik helemaal afgetraind zijn en veel wedstrijdritme hebben.
Nee, als trainer zou ik ook nooit voor hem kiezen, maar als-ie zou komen zou ik het niet een dramatische keuze vinden. Ik zie liever spelers van 23-24 jaar komen die al ervaring hebben, maar nog niet versleten zijn en mogelijk ooit nog verkocht kunnen worden. Spelers als Maxwell bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:05 schreef Breach het volgende:
[..]
Nah, ik wil je nog wel gelijk geven over dat mentale aspect. De een is daar meer gevoelig voor dan een ander. Maar als ik op de stoel van Van Basten of Blind zat dan zou ik hem nooit aantrekken. A hij zal niet voor een laag salaris komen spelen B proberen we nu juist schoon schip te maken met de net niet voetballers. En Kluivert is in de dalende lijn van zijn carrière dus meer dan een ondersteunende functie voor de jonge gasten zal ie niet meer hebben.
Laat hem maar lekker zich gaan ontwikkelen als trainer en wie weet schuilt er nog een verborgen talent in de man en zit ie over een jaartje of 10-15 bij Ajax als coach op de bank
Idd. Hoe vaak moet dat nog gezegd worden. Kluivert die is toch alleen maar geblesseerd. Bij Ajax helemaal.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:54 schreef Breach het volgende:
Kluivert is echt vergane glorie en hij zou de nieuwe Urzaiz worden. En ondanks dat het toffe gasten zijn, voegen ze niks toe. Neem dan gewoon Luque voor die rol.
Ik wil em desnoods zelf wel bellen!quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
Patje. Kom op en geef die jongen een telefoontje
Hij is alleen zo vaak geblesseerd .. lijkt net Miteaquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:48 schreef RayMania het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |