abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58989073
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 14:48 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Oh oh cultheld zegt dat ie goed is, HALEN MAN!
Wie ben jij dan weer?

Hij speelde Marcelo Moreno en Guilherme in ieder geval volledig uit de wedstrijd.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_58989150
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 14:54 schreef Breach het volgende:

[..]

Kom op Ray, je bent een verstandige gast maar dit kan ik toch niet helemaal serieus nemen. Hij presteert al jaren helemaal niks meer, bij het minst of geringste geblesseerd en bij PSV had ie ook geen toegevoegde waarde. Ondanks dat zij toen niet overliepen van de fatsoenlijke spitsen.

Kluivert is echt vergane glorie en hij zou de nieuwe Urzaiz worden. En ondanks dat het toffe gasten zijn, voegen ze niks toe. Neem dan gewoon Luque voor die rol.
Ik denk gewoon dat er ook iets mentaals meespeelt. Bij Ajax speelde hij in een vertrouwde omgeving, bij Barcelona zat hij met een stuk of acht Nederlanders, inclusief trainer Louis van Gaal en ook een seizoen Frank Rijkaard als trainer. Daar zat hij met z'n gezin en kinderen, heel gelukkig. Daarna is hij er alsmaar alleen voor komen te staan, is hij gescheiden en ziet hij zijn kinderen veel minder.

Op 31-jarige leeftijd hoef je nog echt niet afgeschreven te zijn. Hij zou best nog 4-5 jaar meekunnen, maar dan moet hij wel ALLES er voor geven. En dan bedoel ik helemaal afgetraind zijn en veel wedstrijdritme hebben.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_58989175
Patje . Kom op en geef die jongen een telefoontje
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_58989189
Misschien kijk ik nu door een Kluivert-bril hoor, want ik heb gister het WK van 1998 en het EK van 2000 gezien. Oh, wat was Kluivert ge-wel-dig toen .
pi_58989283
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 14:59 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ik denk gewoon dat er ook iets mentaals meespeelt. Bij Ajax speelde hij in een vertrouwde omgeving, bij Barcelona zat hij met een stuk of acht Nederlanders, inclusief trainer Louis van Gaal en ook een seizoen Frank Rijkaard als trainer. Daar zat hij met z'n gezin en kinderen, heel gelukkig. Daarna is hij er alsmaar alleen voor komen te staan, is hij gescheiden en ziet hij zijn kinderen veel minder.

Op 31-jarige leeftijd hoef je nog echt niet afgeschreven te zijn. Hij zou best nog 4-5 jaar meekunnen, maar dan moet hij wel ALLES er voor geven. En dan bedoel ik helemaal afgetraind zijn en veel wedstrijdritme hebben.
Nah, ik wil je nog wel gelijk geven over dat mentale aspect. De een is daar meer gevoelig voor dan een ander. Maar als ik op de stoel van Van Basten of Blind zat dan zou ik hem nooit aantrekken. A hij zal niet voor een laag salaris komen spelen B proberen we nu juist schoon schip te maken met de net niet voetballers. En Kluivert is in de dalende lijn van zijn carrière dus meer dan een ondersteunende functie voor de jonge gasten zal ie niet meer hebben.

Laat hem maar lekker zich gaan ontwikkelen als trainer en wie weet schuilt er nog een verborgen talent in de man en zit ie over een jaartje of 10-15 bij Ajax als coach op de bank
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58989290
Geef Kluivert nou maar een belletje, desnoods laat je hem als spitsentrainer rondlopen.

Patje, kom naar huus
pi_58989335
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:05 schreef Breach het volgende:

[..]

Nah, ik wil je nog wel gelijk geven over dat mentale aspect. De een is daar meer gevoelig voor dan een ander. Maar als ik op de stoel van Van Basten of Blind zat dan zou ik hem nooit aantrekken. A hij zal niet voor een laag salaris komen spelen B proberen we nu juist schoon schip te maken met de net niet voetballers. En Kluivert is in de dalende lijn van zijn carrière dus meer dan een ondersteunende functie voor de jonge gasten zal ie niet meer hebben.

Laat hem maar lekker zich gaan ontwikkelen als trainer en wie weet schuilt er nog een verborgen talent in de man en zit ie over een jaartje of 10-15 bij Ajax als coach op de bank
Nee, als trainer zou ik ook nooit voor hem kiezen, maar als-ie zou komen zou ik het niet een dramatische keuze vinden. Ik zie liever spelers van 23-24 jaar komen die al ervaring hebben, maar nog niet versleten zijn en mogelijk ooit nog verkocht kunnen worden. Spelers als Maxwell bijvoorbeeld.
  donderdag 29 mei 2008 @ 15:08:34 #158
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_58989362
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 14:54 schreef Breach het volgende:
Kluivert is echt vergane glorie en hij zou de nieuwe Urzaiz worden. En ondanks dat het toffe gasten zijn, voegen ze niks toe. Neem dan gewoon Luque voor die rol.
Idd. Hoe vaak moet dat nog gezegd worden. Kluivert die is toch alleen maar geblesseerd. Bij Ajax helemaal.

Hij zou denk ik wel meer voor elkaar gekregen hebben dan Urzaiz. Maar sowieso moet Ajax het niet hebben van die spelers.
pi_58989402
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 14:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
Patje . Kom op en geef die jongen een telefoontje
Ik wil em desnoods zelf wel bellen!
pi_58989466
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 14:48 schreef RayMania het volgende:
Kluivert mag van mij best komen, ik denk ook dat betere prestaties levert in een vertrouwde omgeving. Niet in een Newcastle, Valencia of Lille waar hij bijna niemand kent, maar gewoon in een Amsterdam. Hij zal het echt nog niet verleerd zijn, na een tijd keihard trainen en met wedstrijdritme zou hij misschien best een toegevoegde waarde kunnen zijn.
Hij is alleen zo vaak geblesseerd .. lijkt net Mitea
pi_58989486
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:08 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Hij zou denk ik wel meer voor elkaar gekregen hebben dan Urzaiz. Maar sowieso moet Ajax het niet hebben van die spelers.
Als je als Ajax zijnde te kennen geeft dat je een nieuwe weg inslaat en af wil van die halfbakken spelers dan zou het een slecht teken zijn als je een contractloze oud-speler oppikt. Vanaf nu moeten het alleen nog maar spelers zijn zoals RayMania net zegt, categorie 21-24 jaar die al wat ervaring hebben opgedaan en grote kans op doorgroeien hebben.

En Urzaiz mocht nooit spelen, dus niet zo gek dat ie dan niks uit kon richten.
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  donderdag 29 mei 2008 @ 15:14:42 #162
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_58989500
Van Basten is volgend jaar hoofdcoach, die gaat voor m'n gevoel gewoon niet goed door 1 deur met veel jongens uit de generatie 'zwarte kabel'. Dus je hoeft er niet eens over te discussieren of hij het niveau wel of niet aan zou kunnen.
pi_58989562
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:14 schreef twi het volgende:
Van Basten is volgend jaar hoofdcoach, die gaat voor m'n gevoel gewoon niet goed door 1 deur met veel jongens uit de generatie 'zwarte kabel'. Dus je hoeft er niet eens over te discussieren of hij het niveau wel of niet aan zou kunnen.
pi_58989951
quote:
Zwarte kabel? Als in de zwarte jongens die eerst bij Ajax zaten ofzo?
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_58989975
quote:
Waarom niet? Is best een interessante discussie.. we gaan de discussie niet stoppen vanwege jouw gevoel
pi_58990072
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:30 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Zwarte kabel? Als in de zwarte jongens die eerst bij Ajax zaten ofzo?
Davids Seedorf Bogarde Kluivert.
pi_58990118
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Davids Seedorf Bogarde Kluivert.
Ik moet tegenwoordig bij elke ananas-avatar die ik zie 3 keer kijken wie het is Maar het is de echte dit keer
  donderdag 29 mei 2008 @ 15:46:07 #168
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_58990347
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:31 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Waarom niet? Is best een interessante discussie.. we gaan de discussie niet stoppen vanwege jouw gevoel
Is de roep om Kluivert bij velen ook niet op gevoel gebaseerd?
  donderdag 29 mei 2008 @ 15:48:26 #169
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_58990404
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:46 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Lijkt me wel, bij lille was het een drama
  donderdag 29 mei 2008 @ 15:50:00 #170
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_58990451
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:48 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

kap eens met die usericons
Jawel, je keek.
pi_58990466
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Die zag jij natuurlijk regelmatig spelen
pi_58990477
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:46 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Moet wel, ik denk namelijk niet dat iemand hem de laatste tijd heeft zien spelen. Ik ook niet trouwens, maar als je bij Lille geen contractverlenging meer krijgt, ben je afgeschreven
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  donderdag 29 mei 2008 @ 15:53:31 #173
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_58990529
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:50 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Die zag jij natuurlijk regelmatig spelen