abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 mei 2008 @ 22:15:43 #226
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58999237
Iedere linie iemand erbij. Prioriteit bij de verdediging. Middenveld is prima, maar te smal. Buitenspeler is ook welkom.
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
  donderdag 29 mei 2008 @ 22:19:59 #227
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_58999356
Ooijer en die Argentijn, Sulejmani en dan Huntelaar houden. Dan doe je het gewoon fantastisch, lijkt me. Als er dan ook nog een De Zeeuw bij kan komen is dat heel mooi.
pi_58999415
Ooijer gaat nog eerder naar Az dan Ajax man hij was op visite bij de familie Kuyt toen Afellay riep Helemaal niets in Amsterdam en hij deed nog mee ook

zo iemand moet je niet willen
AFC AJAX
pi_58999561
Ooijer

Dan nog liever niemand.
Koning.
  donderdag 29 mei 2008 @ 22:42:20 #230
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59000182
Tsja, je kunt je er zo tegen verzetten, maar achterin is er geen andere optie als je voor zekerheid gaat. Ik zie Boulahrouz niet komen in elk geval.
pi_59000562
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 21:41 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Die haphap brengen mijn postcount wel omhoog
Mensen die postcount belangrijk vinden

Overigens mag Ooijer opflikkeren, dan helemaal geen extra verdediger

Laat die Argentijn en Douglas maar komen
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59000781
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 22:42 schreef twi het volgende:
Tsja, je kunt je er zo tegen verzetten, maar achterin is er geen andere optie als je voor zekerheid gaat. Ik zie Boulahrouz niet komen in elk geval.
Idd, dilemma. Want ze kunnen natuurlijk niet Maidana én Douglas halen want dan haal de twee talenten terwijl er eigenlijk wel een ervaren kracht nodig is in het centrum. Dus of Douglas of Maidana. En wie die ervaren kracht dan moet worden is idd lastig, Boula staat natuurlijk op nummer 1 maar als die niet haalbaar blijkt dan wordt het lastig...... Is er echt geen andere ervaren cv te vinden behalve Boula en Ooijer?
Koning.
pi_59000783
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 22:54 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Mensen die postcount belangrijk vinden

Overigens mag Ooijer opflikkeren, dan helemaal geen extra verdediger

Laat die Argentijn en Douglas maar komen

Is het een keer een Amsterdammer is het nog niet goed
  donderdag 29 mei 2008 @ 23:03:53 #234
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59000839
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 23:02 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Idd, dilemma. Want ze kunnen natuurlijk niet Maidana én Douglas halen want dan haal de twee talenten terwijl er eigenlijk wel een ervaren kracht nodig is in het centrum. Dus of Douglas of Maidana. En wie die ervaren kracht dan moet worden is idd lastig, Boula staat natuurlijk op nummer 1 maar als die niet haalbaar blijkt dan wordt het lastig...... Is er echt geen andere ervaren cv te vinden behalve Boula en Ooijer?
Dan wordt het een buitenlander. Leuk hoor, al die buitenlanders, maar een paar Nederlanders mogen ook wel in het veld. Ooijer is geen topper, wel een Amsterdammer en helaas met een erg Philips-verleden. Maar met zijn Ajax-opleiding kan ik me niet voorstellen dat hij niks met Ajax heeft.
  donderdag 29 mei 2008 @ 23:05:02 #235
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_59000885
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 22:22 schreef BonJovi het volgende:
Ooijer gaat nog eerder naar Az dan Ajax man hij was op visite bij de familie Kuyt toen Afellay riep Helemaal niets in Amsterdam en hij deed nog mee ook

[ afbeelding ] zo iemand moet je niet willen
Echt
pi_59000919
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 23:03 schreef twi het volgende:

[..]

Dan wordt het een buitenlander. Leuk hoor, al die buitenlanders, maar een paar Nederlanders mogen ook wel in het veld. Ooijer is geen topper, wel een Amsterdammer en helaas met een erg Philips-verleden. Maar met zijn Ajax-opleiding kan ik me niet voorstellen dat hij niks met Ajax heeft.
Dilemma, weer een buitenlander of Ooijer...
Dadelijk spelen we in het gunstigste geval maar met 3(!) nederlanders in de basis. Huntelaar, Stekelenburg en De Jong. Dat is niet des Ajax.
Koning.
pi_59001057
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 23:02 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ooijer heeft zich in het verleden erg negatief tegenover Ajax uitgelaten. Zo zei hij bijvoorbeeld dat ie alleen nog naar Amsterdam ging vanwege z'n zus, en dat Ajax en de stad op zich hem verder gestolen kon worden .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_59001076
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 23:06 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Dadelijk spelen we in het gunstigste geval maar met 3(!) nederlanders in de basis. Huntelaar, Stekelenburg en De Jong. Dat is niet des Ajax.
Zolang we maar kampioen worden. Ook al zijn ze paars.
pi_59001093
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 19:23 schreef tha_dark het volgende:
Is Vermaelen eigenlijk een beetje snel? Want Heitinga was altijd behoorlijk snel en als je ver van je eigen goal afspeelt wil het weleens helpen als een van je centrale verdedigers een aardige sprint in huis heeft.
Gematigd.. niet als Sjonnie in ieder geval..
pi_59001113
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 23:11 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ja en met anti-voetbal en 11 buitenlanders in het veld! Rot op, wij zijn Ajax.
Koning.
  donderdag 29 mei 2008 @ 23:12:49 #241
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_59001120
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 23:10 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ooijer heeft zich in het verleden erg negatief tegenover Ajax uitgelaten. Zo zei hij bijvoorbeeld dat ie alleen nog naar Amsterdam ging vanwege z'n zus, en dat Ajax en de stad op zich hem verder gestolen kon worden .
Lol., is dat nog ergens terug te lezen
pi_59001163
Volgend jaar gewoon van der wiel in de verdediging!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_59001168
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 23:02 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Heb jij Ooijer wel eens gehoord ? Het is een echte PSV'er die net zo klinkt als Afellay plus het feit dat hij meerdere malen troep over Ajax/Amsterdam heeft gezegd.

Plus het feit dat er in de berichten staat "Ik sta open voor een transfer naar PSV of Feyenoord" opgelost dus
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59001176
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 23:11 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

pi_59001233
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 23:14 schreef Noshiba het volgende:
Volgend jaar gewoon van der wiel in de verdediging!
In een rolstoel?
Je mag blij zijn als die rond de winterstop weer een x fit is.
Koning.
pi_59001250
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 23:14 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Heb jij Ooijer wel eens gehoord ? Het is een echte PSV'er die net zo klinkt als Afellay plus het feit dat hij meerdere malen troep over Ajax/Amsterdam heeft gezegd.

Plus het feit dat er in de berichten staat "Ik sta open voor een transfer naar PSV of Feyenoord" opgelost dus
Dat zeggen ze bijna allemaal

En mij maakt het geen zak uit wat ie zegt, zolang die (stel dat ie komt maar dat zal wel niet) maar goed voetbalt en ons dan kampioen maakt.
  donderdag 29 mei 2008 @ 23:22:12 #247
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_59001376
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 23:03 schreef twi het volgende:

[..]

Ach.. een 'philips-verleden' ziet het bestuur van ajax niet als een reden om iemand niet te halen. Als je ziet wat er nu loopt:
-colin
-huntelaar
-rommedahl
-perez

en in het zeer nabije verleden nog Stam.

Als we daar moeilijk over gaan doen kunnen we bij psv ook wel zeefuik weg gaan sturen, die heeft ook bij ajax gespeeld op zn 10e ofzo. Culina, en in het verleden kluivert en reiziger hadden wat mij betreft uberhaupt niet hoeven komen, maar dat komt vooral omdat ze op een bedenkelijk niveau aangekomen waren
  donderdag 29 mei 2008 @ 23:24:46 #248
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_59001433
'k mot die Ooijer nie
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_59001486
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 23:06 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Ik hoorde in de periode 2002/2003 anders weinig mensen klagen, toen stonden er ook amper Nederlanders in het veld.
pi_59001511
Z'n PSV verleden zal me mn reet roesten, ik kan die Ooijer gewoon niet uitstaan.

Enige club waarvan je geen oud-spelers moet halen is Feyenoord, maar dat zijn doorgaans toch al afdankertjes. Van Persie is overigens een uitzondering, dat is een held
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')