Mensen die postcount belangrijk vindenquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Die haphap brengen mijn postcount wel omhoog
Idd, dilemma. Want ze kunnen natuurlijk niet Maidana én Douglas halen want dan haal de twee talenten terwijl er eigenlijk wel een ervaren kracht nodig is in het centrum. Dus of Douglas of Maidana. En wie die ervaren kracht dan moet worden is idd lastig, Boula staat natuurlijk op nummer 1 maar als die niet haalbaar blijkt dan wordt het lastig...... Is er echt geen andere ervaren cv te vinden behalve Boula en Ooijer?quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:42 schreef twi het volgende:
Tsja, je kunt je er zo tegen verzetten, maar achterin is er geen andere optie als je voor zekerheid gaat. Ik zie Boulahrouz niet komen in elk geval.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:54 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Mensen die postcount belangrijk vinden
Overigens mag Ooijer opflikkeren, dan helemaal geen extra verdediger
Laat die Argentijn en Douglas maar komen
Dan wordt het een buitenlander. Leuk hoor, al die buitenlanders, maar een paar Nederlanders mogen ook wel in het veld. Ooijer is geen topper, wel een Amsterdammer en helaas met een erg Philips-verleden. Maar met zijn Ajax-opleiding kan ik me niet voorstellen dat hij niks met Ajax heeft.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:02 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Idd, dilemma. Want ze kunnen natuurlijk niet Maidana én Douglas halen want dan haal de twee talenten terwijl er eigenlijk wel een ervaren kracht nodig is in het centrum. Dus of Douglas of Maidana. En wie die ervaren kracht dan moet worden is idd lastig, Boula staat natuurlijk op nummer 1 maar als die niet haalbaar blijkt dan wordt het lastig...... Is er echt geen andere ervaren cv te vinden behalve Boula en Ooijer?
Echtquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:22 schreef BonJovi het volgende:
Ooijer gaat nog eerder naar Az dan Ajax man hij was op visite bij de familie Kuyt toen Afellay riep Helemaal niets in Amsterdam en hij deed nog mee ook
[ afbeelding ] zo iemand moet je niet willen
Dilemma, weer een buitenlander of Ooijer...quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:03 schreef twi het volgende:
[..]
Dan wordt het een buitenlander. Leuk hoor, al die buitenlanders, maar een paar Nederlanders mogen ook wel in het veld. Ooijer is geen topper, wel een Amsterdammer en helaas met een erg Philips-verleden. Maar met zijn Ajax-opleiding kan ik me niet voorstellen dat hij niks met Ajax heeft.
Ooijer heeft zich in het verleden erg negatief tegenover Ajax uitgelaten. Zo zei hij bijvoorbeeld dat ie alleen nog naar Amsterdam ging vanwege z'n zus, en dat Ajax en de stad op zich hem verder gestolen kon wordenquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Is het een keer een Amsterdammer is het nog niet goed
Zolang we maar kampioen worden. Ook al zijn ze paars.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:06 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dilemma, weer een buitenlander of Ooijer...
Dadelijk spelen we in het gunstigste geval maar met 3(!) nederlanders in de basis. Huntelaar, Stekelenburg en De Jong. Dat is niet des Ajax.
Gematigd.. niet als Sjonnie in ieder geval..quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:23 schreef tha_dark het volgende:
Is Vermaelen eigenlijk een beetje snel? Want Heitinga was altijd behoorlijk snel en als je ver van je eigen goal afspeelt wil het weleens helpen als een van je centrale verdedigers een aardige sprint in huis heeft.
Ja en met anti-voetbal en 11 buitenlanders in het veld! Rot op, wij zijn Ajax.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zolang we maar kampioen worden. Ook al zijn ze paars.
Lol., is dat nog ergens terug te lezenquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ooijer heeft zich in het verleden erg negatief tegenover Ajax uitgelaten. Zo zei hij bijvoorbeeld dat ie alleen nog naar Amsterdam ging vanwege z'n zus, en dat Ajax en de stad op zich hem verder gestolen kon worden.
Heb jij Ooijer wel eens gehoord ? Het is een echte PSV'er die net zo klinkt als Afellay plus het feit dat hij meerdere malen troep over Ajax/Amsterdam heeft gezegd.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Is het een keer een Amsterdammer is het nog niet goed
quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zolang we maar kampioen worden. Ook al zijn ze paars.
In een rolstoel?quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:14 schreef Noshiba het volgende:
Volgend jaar gewoon van der wiel in de verdediging!
Dat zeggen ze bijna allemaalquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:14 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Heb jij Ooijer wel eens gehoord ? Het is een echte PSV'er die net zo klinkt als Afellay plus het feit dat hij meerdere malen troep over Ajax/Amsterdam heeft gezegd.
Plus het feit dat er in de berichten staat "Ik sta open voor een transfer naar PSV of Feyenoord" opgelost dus
Ach.. een 'philips-verleden' ziet het bestuur van ajax niet als een reden om iemand niet te halen. Als je ziet wat er nu loopt:quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:03 schreef twi het volgende:
[..]
Dan wordt het een buitenlander. Leuk hoor, al die buitenlanders, maar een paar Nederlanders mogen ook wel in het veld. Ooijer is geen topper, wel een Amsterdammer en helaas met een erg Philips-verleden. Maar met zijn Ajax-opleiding kan ik me niet voorstellen dat hij niks met Ajax heeft.
Ik hoorde in de periode 2002/2003 anders weinig mensen klagen, toen stonden er ook amper Nederlanders in het veld.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:06 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dilemma, weer een buitenlander of Ooijer...
Dadelijk spelen we in het gunstigste geval maar met 3(!) nederlanders in de basis. Huntelaar, Stekelenburg en De Jong. Dat is niet des Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |