Patat is de shit.quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:24 schreef Kekaa het volgende:
Volgens mij mag het wel. Zie het vaak genoeg.
Meer irritant vind ik trouwens die mensen met patat.
Je avatar! Kentucky fried movie ftwquote:
Dat kun jij nu wel zeggen, maar toen Bloem en ik in de trein naar Dordt zaten werd mij verzocht dat blikje weg te doen... Stond er in die trein zelfs een plaatje met een glas en een broodje met een streep doorheenquote:Op donderdag 29 mei 2008 02:15 schreef rubbereend het volgende:
zekers, daar is de trein toch voor. Anders had ik wel de auto genomen
Ben jij die DJ?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat kun jij nu wel zeggen, maar toen Bloem en ik in de trein naar Dordt zaten werd mij verzocht dat blikje weg te doen... Stond er in die trein zelfs een plaatje met een glas en een broodje met een streep doorheen.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat kun jij nu wel zeggen, maar toen Bloem en ik in de trein naar Dordt zaten werd mij verzocht dat blikje weg te doen... Stond er in die trein zelfs een plaatje met een glas en een broodje met een streep doorheen.
Met glas of zat die persoon a la wino aan de fles te lurken? Wel humor als je een klein kleedje op het tafeltje legt, glas neerzet, kaasplankje en dan inschenken.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:07 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Laatst nog iemand gespot met een fles rosé in de trein.
Om de een of andere reden staat dat zo stom.
Welke DJ?quote:
Nou, met koninginnedag waren er in de bus anders een hoop mensen aan het bier.En dat was een gewone lijndienst.quote:
Die heb je in de ICE nog steeds.Je mag er alleen sinds een jaar niet meer roken.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:54 schreef Pinball het volgende:
Vroeger (jaaaa, kinders) had je gewoon een restauratiewagon waar je eten, fris en bier kon kopen. Daar mocht je ook gewoon roken, en zat je aan een tafeltje.
Het wordt er niet leuker op tegenwoordig iddquote:Toen was het nog leuk om met de trein te gaan.
Inderdaad, vaste traditie om onderweg naar een voetbalwedstrijd de nodige alcohol mee te nemen. Heeft nog nooit een conducteur iets van gezegd, ze stonden soms hooguit een klein beetje raar te kijken om half 8 's ochtends.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:52 schreef fathank het volgende:
Naar houseparty's, voetbalwedstrijden etc gaat er standaard een plastic tasje met bier mee van huis. Dikke lul dat ik op het station bier ga halen. Neem wel koude Warsteiners mee van huis
Serieus?quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:33 schreef Stienn het volgende:
Ja, mag net als wildplassen buiten de bebouwde kom
Ik ook zovaak... reis al 9 jaar lang elke maand Ehv-Groningen en dan gaat er altijd wel wat bier doorheen. Nog nooit commentaar gehad.quote:Op donderdag 29 mei 2008 01:24 schreef Metalium- het volgende:
[..]
Denk toch dat je stiekem wel in de zeik werd genomen. Ik ben echt heel vaak gecontroleerd in de trein terwijl ik een biertje zat te drinken en nog nooit commentaar op gehad.
Heb weleens iets vergelijkbaars gezien. Man en vrouw zaten tegenover elkaar, zetten een fles wijn of port op het tafeltje, en 2 glazen, en gingen gewoon wijn zitten drinken.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Met glas of zat die persoon a la wino aan de fles te lurken? Wel humor als je een klein kleedje op het tafeltje legt, glas neerzet, kaasplankje en dan inschenken..
Nu nog een kaasplankje en wat kaarsenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:42 schreef Lotteh het volgende:
[..]
Heb weleens iets vergelijkbaars gezien. Man en vrouw zaten tegenover elkaar, zetten een fles wijn of port op het tafeltje, en 2 glazen, en gingen gewoon wijn zitten drinken.
Volledig mee eens..quote:Op maandag 2 juni 2008 12:13 schreef Kluts het volgende:
Volgens mij mag het in de trein wel, maar op het perron iig niet. Heb ooit een stel politie-agenten daar een boete voor zien uitdelen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |