Heb ik zo eens in de zoveel tijd ook wel eens. Gewoon helemaal geen zin meer om mee te posten. Maar na een paar dagen gaat het toch altijd weer kriebelen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:14 schreef Oblivion het volgende:
Oh, een FOK! dippie...komt wel weer goed!
quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb ik zo eens in de zoveel tijd ook wel eens. Gewoon helemaal geen zin meer om mee te posten. Maar na een paar dagen gaat het toch altijd weer kriebelen.
Jah, moest nog aan jullie denken!quote:
De rode bietenchips waren trouwens weer goed gelukt en erg lekker.
Bah, ik zou het niet kunnen...quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:22 schreef SHE het volgende:
Ik heb weer een vogel moeten doden. Kutzooi, kutkatten, kutvogels die nog niet kunnen vliegen![]()
Ik ga zo maar eens heel hard huilen.
We hyven nog wel hequote:Op woensdag 28 mei 2008 18:13 schreef Tezz het volgende:
Lieve CUL-SC mensen...........
Ik heb de afgelopen dagen (week) gemerkt dat ik mijn computer even helemaal beu ben. Ik ben jullie niet beu, want jullie zijn echt allemaal superlief, maar ik ben gewoon de computer zat! Op mijn werk zit ik al continue achter dat ding, en zodra ik thuis kom wordt internet weer aangeslingerd. Ik heb het echt helemaal gehad ff!
Dus ik trek me een tijdje terug uit de SC. Het is wel even mooi geweest. Ik zal nog wel posten in CUL (), want af en toe kan ik het toch niet laten (ik ken mezelf). Maar de SC laat ik even voor wat het is......
Jullie zijn echt superschatten en altijd attent en zorgzaam!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(drie Brabantse zoenen)
had ik ook, vanaf november ofzo tot begin mei had ik niet zo heel erg veel zin om lang achter de pc te zitten, ff snel mail checken was wel weer genoeg. Maarrrr nu zit ik weer hierquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:27 schreef Oblivion het volgende:
Bij mij duurde het wel een paar maanden....
Ach, iedereen heeft het wel een keer.
1 kopje rijst per persoon doe ik meestal.quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:46 schreef Leintjeuh het volgende:
Rijst koken, is dat 1 kopje rijst en 1 kopje water? of 1 kopje rijst en 2 kopjes water? Ik weet t ff niet meer
Jaquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:52 schreef justmattie het volgende:
moet jij niet nog 2,5 uur gaan slapen Isa![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:56 schreef SHE het volgende:
* SHE steekt tong diep in de strot van Obli
Niemeerzeurennu!!
Niet!quote:Anyho, mijn mascara zit op mijn shirt, er zit bloed op van de vogel en ik heb 1 uur om mezelf mooi te maken voor mijn vent. Ik ga nog even snikken onder de douche en zal me later wel melden met hernieuwde energie.
Tering..wat ben ik een ontzettende MIET
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |