quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:04 schreef Driehoekigblokje het volgende:
[..]
Ik help TS alleen maa hoor! hij moet gewoon denken lekker boeiend!! goed in z'n vel zitten !! en zeker niet aan zelfmoord denken!!
Stoer.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:17 schreef tenenkaas het volgende:
pwnd ik ben 15 en word 17 geschat
roken is er voor mij niet bij
stoer manquote:Op woensdag 4 juni 2008 08:33 schreef Psychopop het volgende:
Op mijn 15de kreeg ik sterke drank mee bij de slijterijen, en weed bij de coffeeshops. Maar ja, het is allemaal anders voor iedereen, he.
Best welquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:40 schreef Driehoekigblokje het volgende:
Lekker boeiend dat je jonger word geschat
Ja he. Was misschien niet al te slim toen. Mwah, ik ben altijd groter geweest voor mijn leeftijd he.quote:
Zomg je hebt toch een ID kaart ?quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:11 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Best welKom ik een 20+/21+ tent niet in
![]()
Lees je haar post nog even een keer door, oké?quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:23 schreef Driehoekigblokje het volgende:
[..]
Zomg je hebt toch een ID kaart ?
Jaa, zal ik die maar laten zien dan! Ohh, je bent 19 hea! Nou dan moet je nog een jaartje wachten meid!quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:23 schreef Driehoekigblokje het volgende:
[..]
Zomg je hebt toch een ID kaart ?
ik denk dat die er dan als een mietje uitzietquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:54 schreef -Sarcasm het volgende:
Lekker boeiend!
Jeetje! Wees blij dat je er jonger uitziet!
Je mag blij wezen dat als je 40 bent, je er dan ook nog lekker jong uit ziet
Zomg dat moet jij gewoon niet een 20/21+ tent binnen proberen te komen!!!quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:31 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Jaa, zal ik die maar laten zien dan! Ohh, je bent 19 hea! Nou dan moet je nog een jaartje wachten meid!
LEZEN DUDE!
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:55 schreef Devious69 het volgende:
[..]
ik denk dat die er dan als een mietje uitziet
Tja, 16+ tent heb ik ook niet veel mee hea. Daar komt alleen grut vanaf 14/15 t/m 17/18. Met jongere mensen heb ik niet zoveel.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:56 schreef Driehoekigblokje het volgende:
[..]
Zomg dat moet jij gewoon niet een 20/21+ tent binnen proberen te komen!!!
quote:
Liegbeest!quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:05 schreef Maisnon het volgende:
Vervang je hand door een haak en neem een tatoeage van een anker, met op je schouder je trouwe kameraad Scheurbuik de afgeschreven circuspapegaai.
Dat werkte bij mn vader ook en nu ben ik enig kind
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |