het ligt niet aan de foto's ofzoquote:
dat id is niet het ergste meer de chicks;) en dat vrienden wle 18+ clubs inkomen en ik niet bvb en dat ik zelfs bij de bioscoop in a'dam me id moest laten zien-_- en dan egt bij alles zien mensen me jonger enzo en dat is behoorlijk hatelijk:O ik zit eraan te denken mijn haar zwart te verven ofzo, mensen zeiden dat dat kan helpenquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:07 schreef Thomass het volgende:
Boeiend, ik word over een maand 20 en het kwam laatst zelfs een keer voor dat ik mijn id moest trekken ivm het kopen van een biertje
ik hoop dat ik er over 10 jaar niet nog steeds als vijftien ofzo uitziequote:Op woensdag 28 mei 2008 17:15 schreef ondeugend het volgende:
Wacht 10 jaar en je vindt het een compliment!
Taalkundig zou ik je ook nog geen 8 jaar geven, dus je mond houden is een goed begin...quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:11 schreef haggert het volgende:
[..]
dat id is niet het ergste meer de chicks;) en dat vrienden wle 18+ clubs inkomen en ik niet bvb en dat ik zelfs bij de bioscoop in a'dam me id moest laten zien-_- en dan egt bij alles zien mensen me jonger enzo en dat is behoorlijk hatelijk:O ik zit eraan te denken mijn haar zwart te verven ofzo, mensen zeiden dat dat kan helpen
TS is een jongen, geen meisje.quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:15 schreef ondeugend het volgende:
Wacht 10 jaar en je vindt het een compliment!
wat zou je dan gaarne horen -_- dat ik alles in fantastisch mooi overweldigend Nederlands voor je zou uittypen het liefst in een essay-vormquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:21 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Taalkundig zou ik je ook nog geen 8 jaar geven, dus je mond houden is een goed begin...
Nee, gewoon geen huppelkut of breezerslet Nederlands (of VMBO Nederlands, maar dat probeerde ik dit keer eens niet te gebruiken), maar gewoon volwaardig fatsoenlijk taalgebruik. Kinders en kleuters mogen nog rare dingen zeggen, wil je volwassen overkomen, dan moet je dat gewoon niet doen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:23 schreef haggert het volgende:
[..]
wat zou je dan gaarne horen -_- dat ik alles in fantastisch mooi overweldigend Nederlands voor je zou uittypen het liefst in een essay-vorm
Dat is ook een vrij infantiele reactie eigenlijk, nietwaar ?quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:21 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Taalkundig zou ik je ook nog geen 8 jaar geven, dus je mond houden is een goed begin...
quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:37 schreef Loofus het volgende:
Ik denk niet dat deze jongen uberhaupt baardgroei o.i.d. heeft.
Of gewoon het woordenboek erbij pakken en iedereen met woorden overtreffen, dan kom je er ook wel...quote:
Dat is ook leuk als je ruzie met haar vader hebt. "Maar ik lijk 14! Dan scheelt het nog maar 2 jaar!".quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:41 schreef Loofus het volgende:
Moet je gewoon die meiden scoren in een andere klasse... blijf je op die schoolpleintjes hangen en in de speeltuin.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is ook leuk als je ruzie met haar vader hebt. "Maar ik lijk 14! Dan scheelt het nog maar 2 jaar!".
Zag eerder een foto van je .. maar uh...quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:07 schreef moby92 het volgende:
Ik ben 16 en wordt altijd als student gezien, dus zo rond de 18/19 jaar. Wel lachen
ik rook idd ook niet en heb t zelften. mijn recoor blijft 24..en dat mens was niet eens dom of zo..quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:03 schreef Devious69 het volgende:
das kut
ik word ouder geschat
ben 16.
word 18
zelfs een keer 20![]()
Mja, ik rook niet
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:58 schreef Roemertje het volgende:
[..]
ik rook idd ook niet en heb t zelften. mijn recoor blijft 24..en dat mens was niet eens dom of zo..
15 is toch wel heel overdrevenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:36 schreef Red_Cat het volgende:
Ik ben 22 en word in de supermarkt als ik sigaretten wil halen nog steeds gezien als 15 ofzowDus veel roken heeft ook niet veel zin om er ouder uit te zien..
Ja jij misschienquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
15 is toch wel heel overdrevenIk denk dat ik je tussen de 18 en 20 zou schatten als ik het niet wist.
Nicequote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:51 schreef Paramnesia het volgende:
Red_Cat is gewoon tiener als je dr ziet.
misschien moet jij ook maar eens je baard laten staan.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:57 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja jij misschienMaar domme supermarktdozen die stomweg de hele dag achter de kassa zitten hebben dat niet door
Nou ooit komt er een tijd dat men je ouder schatquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:00 schreef haggert het volgende:
emm ik ben dus een jongen van 17 en ik heb het probleem dat ik altijd jonger wordt geschat-_-
ik moet altijd me id laten zien en mensen geloven niet dat ik zo oud ben, ik ga naar de eindexamenklas maar mensen denken dat ik in vie rof 3 vwo zit-_-
ik wordt dus vaak 14/15 geschat heeft iemand een idee wat ik hier aan zou kunnen doen? hoe kan je er ouder uitzien etcetra?
Ik kreeg als 15jarige zonder bewijs gewoon drank in mn handen in tentenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:40 schreef Driehoekigblokje het volgende:
Lekker boeiend dat je jonger word geschat
Dus lekker boeiend.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:46 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik kreeg als 15jarige zonder bewijs gewoon drank in mn handen in tenten![]()
Terwijl ts dat nog steeds moet doen, dat is het punt.
Ik begrijp dat het best irritant is, word je bijvoorbeeld altijd aangehouden op de brommer/motor/auto omdat je er jonger uitziet als dat je bent, en ze denken dat je keihard aan het Joyriden bent.
Ik zag vaak agenten naast me, en die reden vrolijk door. Terwijl ze een vriend bleven aanhouden en om zn rijbewijs vroegen. Tot het hele bureau hem kende, toen niet meer neeWant hij was oud genoeg.
Allemaal vanwege zn jonge kop. Ik zie er dan ook niet uit als een 30jarige, maar ik word wel hoger geschat als dat ik daadwerkelijk benEn dat is dus het voordeel.
+ dat je geen chicks achter je aan krijgt van 4 jaar jonger. Met een kop van 18 jaar op een lijf van een 16 jarige kan je toch een chick hebben die ook 16 of 17 is.
Leeftijd maakt niet uit, maar dan nog, beter als 14 jarigen aan je reet als 18 jarige bijvoorbeeld. Wat moet je er mee, die tieten zijn zo groot als muggenbulten(bij wijs van spreke)
Ik help TS alleen maa hoor! hij moet gewoon denken lekker boeiend!! goed in z'n vel zitten !! en zeker niet aan zelfmoord denken!!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:57 schreef MASD het volgende:
[..]
Dan reageer je niet. geldt ook voor je andere posts hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |