Zo een wil ik ook nog eens!quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:04 schreef Gertdh het volgende:
hey mensen, ik heb een vraagje.
ik ben van plan binnenkort een epi les paul 56' goldtop te kopen.
alleen hou ik niet zo van die slagplaat die erop zit.
ik vraag me af of het makkelijk is die slagplaat eraf te halen, en/of dat je daarna lelijke gaten ziet of dergelijke.
en als er iemand nog iets te vertellen heeft over die p-90 pu's, altijd welkom !
slecht idee...quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Anders schrijf jij een keer een poppunk liedje dan maak ik een slowmetal nummer voor je![]()
1 klein gaatje tussen nek-pickup-ring en hals, en een iets grotere aan de zijkant van de gitaar. valt helemaal niet op! slagplaat is er makkelijk af te halen en net zo makkelijk er weer op.quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:04 schreef Gertdh het volgende:
ik vraag me af of het makkelijk is die slagplaat eraf te halen, en/of dat je daarna lelijke gaten ziet of dergelijke.
en als er iemand nog iets te vertellen heeft over die p-90 pu's, altijd welkom !
Die komt er snel weer op. Men zit een beetje te prutsen met de kwaliteit van de eerste mp3 en bla bla.quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:59 schreef The_Dean het volgende:
Open ik net de MySpace van Conorach, staat dat nieuwe nummer er helemaal niet op, motherfuckers
p90's klinkenquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:04 schreef Gertdh het volgende:
Gingerquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:37 schreef Falcon4ever het volgende:
onder 't mom van heb je niets te zeggen, post dan een plaatje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tvp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |