Je bent niet de enige die voorlooptquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:59 schreef Sersjee het volgende:
Tot morgen vrijdagavond ergens tijdens/na Ekstra weekend
Met Lowlands was er eigenlijk niet echt Ekstra Weekend. Gerard was op vakantie en Michiel deed het samen met Corton, maar 1 van hen was in de studio (op Lowlands) en de ander op locatie.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:05 schreef Timo20 het volgende:
Jammer dat er geen Ekstra Weekend vanaf Pinkpop is, zoals met Lowlands vorig jaar
Camping radio was altijd wel leuk jaquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is er wel weer Campingradio dit jaar?
Ik zie alweer uit naar het Oud Hollandsch gsm-werpen.
Daarvoor altijd radio10gold?quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:25 schreef Piles het volgende:
Toch apart dat ik pas vanaf oktober 3fm luister. Allemaal nieuwe dingen dus
Mwa, vorig jaar was het met Giel toch wel erg matig... Niet heel boeiend, imo.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Camping radio was altijd wel leuk ja
vorig jaar was veel muziek, kan ik me wel herinneren. Nou, hopen dat ze daarvan hebben geleerd!quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mwa, vorig jaar was het met Giel toch wel erg matig... Niet heel boeiend, imo.
Sky radio ?quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, dat was de eerste 10 jaar van mn leven ongeveer. Daarna die ballenzender
Nee, die zender met die 2 ballenquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:40 schreef TheZapster het volgende:
Sky radio ?
Hoogtepunt was dat ie werd aangereden tijdens de Kliko-race.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mwa, vorig jaar was het met Giel toch wel erg matig... Niet heel boeiend, imo.
Laten we het inderdaad hopen want het was vorig jaar inderdaad erg veel muziek en weinig geouwehoer.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
vorig jaar was veel muziek, kan ik me wel herinneren. Nou, hopen dat ze daarvan hebben geleerd!
Was dat hoogtepunt zelfs al vergetenquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:45 schreef Marc63 het volgende:
Hoogtepunt was dat ie werd aangereden tijdens de Kliko-race.
Ze waren toen geloof ik wel van plan om het te doen maar door omstandigheden ging het niet door en nam Annemieke? de show over. Ofzo iets.quote:Op Lowlands was er zelfs geen campingradio
Ik weet eigenlijk niet meer wat ze zaterdagnacht gedaan hebben. Volgens mij was het idd Annemieke die toen in de studio zat.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:53 schreef -Hans- het volgende:
Ze waren toen geloof ik wel van plan om het te doen maar door omstandigheden ging het niet door en nam Annemieke? de show over. Ofzo iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |