En er staat niet eens een humoristische tekst op!quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:12 schreef borisz het volgende:
Michiel heeft een overhemd aan ipv t-shirt
't is volgens mij niet de eerste keer dat ie zich weer in de wacht laat zetten vanwege het muziekje. Althans, het kwam mij bekend voor.quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:14 schreef Sirolf het volgende:
Michiel en wachtmuziekjes... een vreemde combinatie!
Klopt, daarom ook mijn opmerking.quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:15 schreef Broekie het volgende:
[..]
't is volgens mij niet de eerste keer dat ie zich weer in de wacht laat zetten vanwege het muziekje. Althans, het kwam mij bekend voor.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:11 schreef Marc63 het volgende:
Michiel, weet jij meer van die secret gig van Coldplay? Of hoor je er nu ook voor het eerst over?
Even wennen ja! lijkt toch een stuk serieuzerquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:12 schreef borisz het volgende:
Michiel heeft een overhemd aan ipv t-shirt
Ik was ook gelukkig ook vergeten dat ie bestond.....tot Michiel hem logde (een paar weken geleden ook al....)quote:
Mag je dan wel vertellen wanneer er meer over te horen is? Aangezien het door BNN georganiseerd wordt zal het wel morgen bij Timur of volgende week bij Coen en Sander bekend gemaakt worden, maar daar luister ik bijna nooit naar. Niet alleen omdat ik het niet zo leuke programma's vind, maar ook omdat ik dan meestal niet kan luisteren.quote:
Laten we dan maar hopen dat het een voorteken is ! Nog een paar weken....quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:19 schreef Maricha het volgende:
Ik was ook gelukkig ook vergeten dat ie bestond.....tot Michiel hem logde (een paar weken geleden ook al....)
Maar het zijn wel GOUDEN oren hè...
Ik schrok me kapotquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:19 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik was ook gelukkig ook vergeten dat ie bestond.....tot Michiel hem logde (een paar weken geleden ook al....)
Maar het zijn wel GOUDEN oren hè...
quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mag je dan wel vertellen wanneer er meer over te horen is? Aangezien het door BNN georganiseerd wordt zal het wel morgen bij Timur of volgende week bij Coen en Sander bekend gemaakt worden, maar daar luister ik bijna nooit naar. Niet alleen omdat ik het niet zo leuke programma's vind, maar ook omdat ik dan meestal niet kan luisteren.
Dat
Dat
Dat
Dat
Dat
ik heb er ook eigenlijk weinig over te zeggen. Dus vraag maar niet meer waar ik woonquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:43 schreef on_air het volgende:
Zullen we het nooit meer over Amstelveen hebben in dit topic? Dank u.
Rijmen is leukquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:49 schreef Feivel1 het volgende:
Zit je nou te lachen om dat blinde meisje, Michiel?.
Da's toch meneer Notenboom (o.i.d.) uit Flodder?quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:58 schreef Timo20 het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)e-in-Antwerpen.dhtml
Beter bekend als buurmanquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:02 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Da's toch meneer Notenboom (o.i.d.) uit Flodder?
Hugo is the Boss! (is niet van mezelf maar Michielquote:
Da's op de CD al zo gedaan.quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:57 schreef on_air het volgende:
Waarom is FUCKED slecht weggeblurred uit dit chanson?
Belachelijk, maar dan nog: waarom?quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Da's op de CD al zo gedaan.
Er is ook een versie waar ze er "kissed" van gemaakt hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |