Bedenken is het moeilijkst. En ik ben geen overfanatiek meisje van 15 dat haar kamer heeft behangen met alle posters en krantenknipsels die er ooit van Coldplay zijn verschenen, dus mijn kamer hoeven we ook niet te filmen.quote:
Dat sowieso. En verder heb ik sowieso wel moeite met aan anderen gaan lopen bewijzen hoe tof ik benquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bedenken is het moeilijkst. En ik ben geen overfanatiek meisje van 15 dat haar kamer heeft behangen met alle posters en krantenknipsels die er ooit van Coldplay zijn verschenen, dus mijn kamer hoeven we ook niet te filmen.
Damn, dat klinkt wel vrij heftig!quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:47 schreef Roel_Jewel het volgende:.
Ik zit eerste rij hier, op de vijfde verdieping.
De lucht lijkt wel groen en aan de andere kant ZWART.
Het zal me niet verbazen als 't over enkele uren hier gaat storten... Dat wordt hard fietsen van/naar het station!quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat was 't ook ff. Nu begint 't wat op te klaren.
Studio Brussel?quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die Belgische zender bevalt prima. Nu Novastar.
Dat is wel een topzender jaquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, de vraag is al beantwoord: Studio Brussel.
Net Royksopp
* Broekie hoopt stiekem van niet.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:38 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf gaat nu naar het station fietsen (vanwege die verrekte busstaking...)
Nu maar hopen dat 't nog een beetje droog blijft tot ik daar ben...
Van de 100 Metallica keer komt ook 5x Enter Sandman voorbijquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:43 schreef TheZapster het volgende:
Metallica![]()
Jammer dat je alleen dit baggernummer op de radio hoort
Die zijn wel topquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Van de 100 Metallica keer komt ook 5x Enter Sandman voorbijen ook 5x one.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |