Check net voor de gein even de buienrader en inderdaad het zuiden krijgt er flink van langs. Noorden lijkt het wel droog te houden.quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Check http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksem.
Gaat enorm tekeer hier. Voor de verandering de auto maar gepakt. Ik wilde niet geroosterd op 't werk komen
NASK ??quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:19 schreef borisz het volgende:
omfgIk printte een oefenexamen NASK uit voor mijn broertje die doet VMBO KB, ja er zit meer in alleen die dyslexie zorgt er voor dat hij is afgedaald. Maar wat een vragen zeg
zelfs ik zonder nask kan zo'n examen voldoende maken
.
NAtuur SchijKundequote:
En klagen bij het LAKS.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:19 schreef borisz het volgende:
omfgIk printte een oefenexamen NASK uit voor mijn broertje die doet VMBO KB, ja er zit meer in alleen die dyslexie zorgt er voor dat hij is afgedaald. Maar wat een vragen zeg
zelfs ik zonder nask kan zo'n examen voldoende maken
.
Tokyo Ghetto Pussy.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:25 schreef Remzz het volgende:
Iemand een idee wat gisteren de uit-je-dip-tip was bij Rabradio? Staat volgensmij niet op de 3fm site(niet in Dalet?)
Yo.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:34 schreef Remzz het volgende:
Whehe kijk pas net naar de TT van dit topic
in mijn tijd...... begonnen ze een beetje met de afkortingen en tegenwoordig is het niets anders dan afkortingen. Opzich wel handig, mits je de afkorting kent.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:25 schreef borisz het volgende:
NAtuur SchijKunde
in de klas 2 en3 van havo & vwo is dat gekoppeld en bij het VMBO blijft het gekoppeld.
Roel, blijf uit de buurt van bomen!!!!111quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alsof de wereld vergaat hier. Wát een donkere lucht hier!!!!
Jamaar jamaar jamaar... Dit is voor Ahoyquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roel, blijf uit de buurt van bomen!!!!111
quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:45 schreef on_air het volgende:
[..]
Jamaar jamaar jamaar... Dit is voor Ahoy. Daar wil ik eig. gewoon niet heen
.
Hoewel... gratis kaarten...
Die secret gig ... die wil ik! Vorige keer was die in De Melkweg. En ik stond buiten. Want ik mocht niet naar binnen
. *Trauma*
quote:Wat denk je van een retevet exclusief concert in Nederland op donderdag 5 juni? Kaarten hiervoor kun je alleen via BNN winnen en zijn dus niet te koop. Dat klinkt goed he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |