En Gulden en Juliana en Hitlerquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:56 schreef AdBlocker het volgende:
Ik blijf het toch Home noemen. Net als PTT.
Je klaagt over je eigen klachten?quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:24 schreef FL_Freak het volgende:
Ze hebben een naam verandering ondergaan...maar wtf ziggo?
Klacht 1: De slechte naam verandering
Klacht 2: Ze zijn met kabels bezig dus internet kan wat langzamer zijn![]()
Klacht:3: Neo nazi's
Klacht 4: Alle 3 de bovenstaande klachten
Lijkt me wel relaxt als het echt zo is, maar gewone kabel kan die snelheden toch niet aan? Of kan het wel, maar doen ze het nu gewoon nietquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:29 schreef TheStonedOne het volgende:
Willen volgens een vriend van me over ongeveer een jaar 100mbit connecties aanbieden
Word eerst 40mbit en dan geupgrade
Zou persoonlijk dus wel blij geweest zijn ermee
Dat kan wel hoor, met EuroDOCSIS 2 en hoger.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lijkt me wel relaxt als het echt zo is, maar gewone kabel kan die snelheden toch niet aan? Of kan het wel, maar doen ze het nu gewoon niet
Bij ons is de maat ook bijna vol om naar een andere provider over te stappen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:54 schreef Druuna het volgende:
Ziggo= sicko
eerst moet je dubbel betalen, waarom? Zodat zij extra inkomsten hebben om aan hun site e.d te werken.
Daarna krijg je bij elke nieuwe pagina die je opent van sicko een andere kleur..het zijn net een stel kleuters daar.
Digitale tv ligt er ook al uit, een uur lang...
Ik heb maar opgezegd, ga naar telfort, 15euri goedkoper per maand plus 20 mb ipv 4 mb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |