Kluts was toch model? Of heb ik zitten slapen?quote:Op zondag 20 juli 2008 03:22 schreef Ernst. het volgende:
Edit, update lijst:
komt:Blind_Guardian HMaster-II voor de helft Debsterr kwiebuske Netstorm DigiPire didotcicero RonaldV + 2 modellen EchnaDarr Ernst (Kan 3 mensen van station meenemen) -Trinity- Kluts -Marjo- + midi model
ik had kluts als model gezet omdattie niet aangaf wat hij wildequote:Op zondag 20 juli 2008 08:24 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Kluts was toch model? Of heb ik zitten slapen?
Zijquote:Op zondag 20 juli 2008 09:30 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ik had kluts als model gezet omdattie niet aangaf wat hij wilde
Ah! ik heb hier nog een kloofbijl liggen dus dat gaat helemaal goedkomen.. zit wel wat roest op overigensquote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:06 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
diagonale helft![]()
Ik ben volledig aan wezig
Ik ben dus +1 model hèquote:Op zondag 20 juli 2008 03:22 schreef Ernst. het volgende:
[..]
Als op de meet blijkt dat er maar weinig modellen zijn, dan wil ik wel als model fungeren. Heb nu een aardige bos haar..
Edit, update lijst:
komt:Blind_Guardian HMaster-II voor de helft Debsterr kwiebuske Netstorm DigiPire didotcicero RonaldV + 2 modellen EchnaDarr Ernst (Kan 3 mensen van station meenemen) -Trinity- Kluts -Marjo- + midi model
misschien:Vliegvrager -Bizzy-Bee- Xilantof Erasmo wendywendy steppert Mariekamr[/i] zquing ChipsZak. Fuer Grissa ost Drauka
Overigens, wie komt met de trein? En wie is in bezit van een auto, en kan op het station komen? Wil niet hebben dat er mensen niet mee kunnen en op Apeldoorn CS vastzitten.
Ik ga met de trein vanuit Deventer, nog meer mensen die via Deventer met de trein gaan?quote:Op zondag 20 juli 2008 03:22 schreef Ernst. het volgende:
[..]
Als op de meet blijkt dat er maar weinig modellen zijn, dan wil ik wel als model fungeren. Heb nu een aardige bos haar..
Edit, update lijst:
misschien:Vliegvrager -Bizzy-Bee- Xilantof Erasmo wendywendy steppert Mariekamr[/i] zquing ChipsZak. Fuer Grissa ost Drauka
Overigens, wie komt met de trein? En wie is in bezit van een auto, en kan op het station komen? Wil niet hebben dat er mensen niet mee kunnen en op Apeldoorn CS vastzitten.
Dat dus.quote:Op zondag 20 juli 2008 09:40 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Zij
(kleine moeite om even op de linkjes profiel of fotoboek te klikken)
sorryquote:
Als je wilt kun je zelfs benzine uitsparen en vanaf Eindhoven meerijdenquote:Op zondag 20 juli 2008 13:20 schreef Puckzzz het volgende:
hmmmmmmm..who knows..ik heb toch vakantie .....
Ik kan mini-Marjo niet echt mini meer noemen, vandaar midi...quote:Op zondag 20 juli 2008 09:22 schreef didotcicero het volgende:
Wat is een midimodel? Google spuwt alleen geluidsapparatuur,ook leuk, maar dat fotografeer ik al op m'n werk...
Dat gaat vanzelf over.quote:Op zondag 20 juli 2008 13:20 schreef Puckzzz het volgende:
hmmmmmmm..who knows..ik heb toch vakantie .....
ik zie nog wel ffquote:Op zondag 20 juli 2008 19:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf over.
Gewoon komen hoor!
Eeehhmmm Ik denk dat er in ieder geval één Soest-Model meegaat bij jouw in de autoquote:Op zondag 20 juli 2008 19:45 schreef Fuer_Grissa_ost_Drauka het volgende:
Ik zal ook weer van de partij zijn... Zoals het er nu voorstaat heb ik nog 4 plaatsjes ter beschikking in de auto... (3 als ik mensen vanaf utrecht zou moeten oppikken, ivm comfort)
Just scream if you want a ride
is er dan evt. ook plaats voor een midi-me en een mini-me? (als ze mee willenquote:Op zondag 20 juli 2008 15:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je wilt kun je zelfs benzine uitsparen en vanaf Eindhoven meerijden.
quote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 14:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]Da's technisch niet mogelijk. tenzij je met beide jongens naar het ziekenhuis bent geweest
Uhm, Didehuppeldepup rijdt ook mee toch?, en er passen wel 3 mensen achterin, maar weet niet of ik er voor verzekerd ben.. Maar goed, zo gevaarlijk rijd ik ook weer nietquote:Op maandag 21 juli 2008 10:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
is er dan evt. ook plaats voor een midi-me en een mini-me? (als ze mee willen)
quote:Ik geloof dat er niks is na de dood. En ik woon in Eindhoven, dus ik ben er al een beetje aan gewend.
Je weet het maar nooit met vrouwen achter het stuur hequote:Op maandag 21 juli 2008 23:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Uhm, Didehuppeldepup rijdt ook mee toch?, en er passen wel 3 mensen achterin, maar weet niet of ik er voor verzekerd ben.. Maar goed, zo gevaarlijk rijd ik ook weer niet.
Scherpquote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:24 schreef Ernst. het volgende:
Toen de meet in Valkenswaard/Eindhoven was, kwam er amper iemand uit Eindhoven.
Okay, vervolgens vindt er een shoot plaats in Apeldoorn. Dan is er ineens een massale volksverhuising uit Eindhoven..
Maar je rijdt wel gevaarlijk dus?quote:Op maandag 21 juli 2008 23:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Uhm, Didehuppeldepup rijdt ook mee toch?, en er passen wel 3 mensen achterin, maar weet niet of ik er voor verzekerd ben.. Maar goed, zo gevaarlijk rijd ik ook weer niet.
Ik ben wel pas bij de 5e keer geslaagd jaquote:
Geen koekjes voor jou!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoi, ik sta bij de misschieners, maar ik kom niet.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoi, ik sta bij de misschieners, maar ik kom niet.
Kwam iets tussendoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:08 schreef RonaldV het volgende:
Aanvulling: ik kom met twee full-size modellen en één midi-model.
[..]
quote:
Weet je het zeker? Het klinkt alsof je er behoorlijk emotioneel over bent. Zitten we dadelijk met een halve maar emotioneel compenserende Hamsterquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:30 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nu moet ik alleen naar meet rijden ..
![]()
is okee hoor
Wat bedoel je precies met full-size modellen en een midi-model?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:08 schreef RonaldV het volgende:
Aanvulling: ik kom met twee full-size modellen en één midi-model.
[..]
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:40 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met full-size modellen en een midi-model?
Een midi-model is een jongedame van ergens rond de twaalf jaar. -Marjo- en ik nemen allebei onze dochters mee. Daarnaast neem ik nog twee volwassen modellen mee. Het is echt niet zo ingewikkeld, hoor!quote:Op zondag 20 juli 2008 15:48 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik kan mini-Marjo niet echt mini meer noemen, vandaar midi...
Als het maar niet zo mini is dat bij alle dames spontaan de melk in de tiet springt!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:47 schreef sanger het volgende:
Als ik kom dan kan ik ook een mini-mini-model meenemen als mijn vrouw dat goed vindt
Zo mini is ie niet meer nee. Bij de geboorte wel overigens (1576 gram maar), maar nu alweer een dikke 8 kilo.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als het maar niet zo mini is dat bij alle dames spontaan de melk in de tiet springt!![]()
Waarom neem je vrouw en mini-mini-model niet gewoon mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |