gezicht op ma lijken?quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:53 schreef An24 het volgende:
[..]
Je gezicht lijkt heel erg op die van ma op deze foto
![]()
Ik kijk ook ff mee...geen idee of ik kan...
De mijne, toen ze nog gezond wasquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:22 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
gezicht op ma lijken??/welke ma ..de jouwe of de mijne??
en weltrusten trouwens..ik ga nu hoog nodig naar droomland![]()
Meestal vanaf een uurtje of 11 tot een uurtje of 4-5 in de middag. Al zijn er ook mensen die later komen, en mensen die eerder weggaan, of zelfs later weggaan.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:13 schreef Netstorm het volgende:
Hoe laat is het eigenlijk? misschien kan ik het e.e.a regelen met mn werk
Wat is ''het zuiden''?quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:52 schreef didotcicero het volgende:
Klinkt leuk, Apeldoorn is wel "ver" weg vanaf het zuiden. ff kijken hoe en wanneer ik dan weer thuiskom.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:52 schreef didotcicero het volgende:
Klinkt leuk, Apeldoorn is wel "ver" weg vanaf het zuiden. ff kijken hoe en wanneer ik dan weer thuiskom.
Als je inderdaad zoals hieronder vermeld vanuit Eindhoven moet.. ik rij daar ook vandaan. Dus dan kun je wel meerijden!quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:52 schreef didotcicero het volgende:
Haha Simpelveld bedoel jequote:
Ja, wie ben jij in godsnaam?quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je inderdaad zoals hieronder vermeld vanuit Eindhoven moet.. ik rij daar ook vandaan. Dus dan kun je wel meerijden!
Bij de harde kern van FOT ben ik nog wel bekend trouwens, voordat je je afvraagt wie ik in godsnaam ben.
Ik weet het zelf niet eensquote:
*schouder aanbiedtquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik weet het zelf niet eens*barst in huilen uit*
Dan is het dus niet in de buurt.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:13 schreef dutchie het volgende:
Ja zeg, is het eens in de buurt ben ik op vakantie.![]()
ik denk doe een sociaal en laat de mensen die normaal altijd ver moeten rijden nu eens minder ver rijden, ga jij op vakantie... hoe durf jequote:Op donderdag 29 mei 2008 15:59 schreef dutchie het volgende:
Ja zeg en dan zeker bij elk mooi plekje in de rij moeten staan, net als bij de wc op de camping.![]()
Nee gaan jullie maar lekker naar Apeldoorn, hou ik de andere mooie plekjes fijn voor mij alleen. (en de rest van de toeristen)
Tofquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:30 schreef kwiebuske het volgende:
meldt
Je hebt nog 2 maanden om te sparen voor een retourtje.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:30 schreef steppert het volgende:
als er toevallig iemand langs nijmegen rijdt en me mee wil nemen dan wil ik ook gaag. Ik ben een beetje blut voor de trein ben ik bang, werkloze muts
En als je tegen die tijd nog geen vervoer / geld heb dan is er altijd het e.e.a te 'regelen'quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:30 schreef steppert het volgende:
als er toevallig iemand langs nijmegen rijdt en me mee wil nemen dan wil ik ook gaag. Ik ben een beetje blut voor de trein ben ik bang, werkloze muts
Dealquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je inderdaad zoals hieronder vermeld vanuit Eindhoven moet.. ik rij daar ook vandaan. Dus dan kun je wel meerijden!
Bij de harde kern van FOT ben ik nog wel bekend trouwens, voordat je je afvraagt wie ik in godsnaam ben.
Bij de ingang zit een restaurant. En ook nog een frietkot.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:41 schreef Ynske het volgende:
Ik wil graag weten of ik nog op zoek moet naar een restaurant voor degene die meegaan.
Het lijkt me slimmer om wel een datum af te sprekenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:39 schreef RonaldV het volgende:
Zou ik niet doen. Nu kijken er mensen in het topic, omdat ze de datum niet gelijk zien. Als je de datum op de titel plakt hoeven ze niet meer het topic in te komen. Het lijkt service, maar marketing-technisch is het niet slim.
Er is een datum gepriktquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:47 schreef prupke het volgende:
[..]
Het lijkt me slimmer om wel een datum af te spreken
omdat : er al eerder meets georganiseerd zijn en dan roept het gros.. : ja ik kom ook
en dan word de datum geprikt ...en dan kunnen er een aantal al niet...
en een groot deel haakt naderhand af....
is niet leuk en zo....
Eindelijk een overzichtquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:09 schreef Ynske het volgende:
-lijst-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |