Well, als je onze treinsessie krampachtig normaal en zelfverzekerd beschouwt dan niet.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Enne, ga je niet te krampachtig 'normaal & zelfverzekerd' doen?
Ontzettend. Kom je mee eten?quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:57 schreef AKnynke het volgende:
Ik kom vrijdag in Arnhem! Ben ik nu ook tof?
K denk dat ik er pas tegen 8 uur ben. En dat ik niet verder kom dan het station, want ik ga dit weekend naar m'n ouders. Maar, ik zal even zwaaien.quote:
Dat is ook niet ver. Eigenlijk telt dat zelfs nietquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:05 schreef AKnynke het volgende:
K denk dat ik er pas tegen 8 uur ben. En dat ik niet verder kom dan het station, want ik ga dit weekend naar m'n ouders. Maar, ik zal even zwaaien.
k weet t, maar ik wou ook zo graag tof zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:08 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat is ook niet ver. Eigenlijk telt dat zelfs niet
Val je dan niet van de aarde af?quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:15 schreef AKnynke het volgende:
[..]
k weet t, maar ik wou ook zo graag tof zijn.
Maar ik word vrijdag nog veel toffer, want ik ga nog meer naar het ooooosten!
Mijn vriendin komt uit Noord-Groningen. Telt dat ook?quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:22 schreef justmattie het volgende:
er is niemand van de CUL SC uit het hoge noorden zekers?
K ben van oorsprong een Fries!quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:22 schreef justmattie het volgende:
Isabeau woont ergens in Drenthequote:Op woensdag 28 mei 2008 14:22 schreef justmattie het volgende:
dat wist ik jaquote:
Hoe wist je dat? Ach, zal ik vast eens verteld hebben. Men, ik moet weer aan t werk, maar geeeeeen zin!quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
dat wist ik ja![]()
Ijsmijs komt ook uit Groningen toch, die postte hier vroegah ook wel eens
Vrouwen en topografiequote:Op woensdag 28 mei 2008 14:34 schreef motorbloempje het volgende:
Lein! ga je schamen! Arnhem ligt op de lijn van Den Haag!!en ligt dus NIET Noordelijk
![]()
heb je heel, maar dan ook echt heel veel topics terug al eens verteldquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:29 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Hoe wist je dat? Ach, zal ik vast eens verteld hebben. Men, ik moet weer aan t werk, maar geeeeeen zin!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |