quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik zal toch eens een keer moeten slapen.... hmm. Computer uitdoen helpt vast
Is het wel je laatste nacht? Of moet je er 4 op een rij? Ga trouwens even een glaasje melk warm maken voor jezelf, en ga wat ontspanningsoefeningen doenquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:07 schreef Isabeau het volgende:
Ja, anders was ik gewoon blijven hangenmaar ik zal wel moeten slapen.
Is sowieso geen mooie vrouw, maar die strot, die was prachtigquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:05 schreef Leintjeuh het volgende:Janis Joplin heeft een hele lelijke neus!
Succes!!!!!quote:
Denk dat het helpt als je meer tijd met vrienden spendeert. Als je jezelf lekker bezig houdt, dan gaat het wel weer beter.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:14 schreef Isabeau het volgende:
En ik heb nog melatonine(placeboeffect
)
Glaasje melk klinkt ook goed
En waarom gaat er geen uur in mijn huidige leven voorbij dat ik gvd niet aan dennis denk
Is er misschien ook een pilletje of glaasje drinken wat dat kan uitschakelen?
Nou is denken aan dennis wel fijn, ware het niet dat hij mij niet meer wil![]()
Weet je wat onaantrfekkelijk is, Sas? Een verbitterde vrouw. Dus hùp, lach, dans en straal en wees gewoon je levendige zelf weer eens. De wereld is niet vergaan hoor!! jawel![]()
Doe maar net of je je niet kut voelt en stop het allemaal weg, dan komt het fijn naar boven op een moment waarop het nog minder gelegen komt!quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:14 schreef Isabeau het volgende:
En ik heb nog melatonine(placeboeffect
)
Glaasje melk klinkt ook goed
En waarom gaat er geen uur in mijn huidige leven voorbij dat ik gvd niet aan dennis denk
Is er misschien ook een pilletje of glaasje drinken wat dat kan uitschakelen?
Nou is denken aan dennis wel fijn, ware het niet dat hij mij niet meer wil![]()
Weet je wat onaantrfekkelijk is, Sas? Een verbitterde vrouw. Dus hùp, lach, dans en straal en wees gewoon je levendige zelf weer eens. De wereld is niet vergaan hoor!! jawel![]()
Omdat je het jezelf niet gunt aan jezelf en/of aan andere te denken?quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:14 schreef Isabeau het volgende:
okay, je bedoelt het heel goed, maar eh:quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:17 schreef Stereotomy het volgende:
Denk dat het helpt als je meer tijd met vrienden spendeert. Als je jezelf lekker bezig houdt, dan gaat het wel weer beter.![]()
Maar ik wil heul niet naar hem hunkerenquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:20 schreef Oblivion het volgende:
Omdat je het jezelf niet gunt aan jezelf en/of aan andere te denken?
Hunkeren naar iemand die jou niet meer wil...![]()
Wat zonde van je tijd!
En je bent zo'n lieverdje...
Wat jij nodig hebt, is Dennis voor jou alleen. Maar je kan je afvragen of dat m gaat worden, op de korte termijn. En of je m niet helemaal de dood in schopt als jullie weer een tijdje samen zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik wil heul niet naar hem hunkerenik hou alleen nog zo verdomd veel van hem, is niets minder geworden
en ik snap er nog steeds geen ene moer van. En hij denk ik ook niet
Ik doe niet andersquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Doe maar net of je je niet kut voelt en stop het allemaal weg, dan komt het fijn naar boven op een moment waarop het nog minder gelegen komt!![]()
Jaaaaaaa, JIJ snapt me tenminstequote:Op woensdag 28 mei 2008 13:25 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat jij nodig hebt, is Dennis voor jou alleen.
Dat was uiterst cynisch bedoeldquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik doe niet andersik geloof dat mijn omgeving me niet meer te pruimen vindt als ik steeds ga huilen
(en ach ja, dan komt het naar boven als ik dennis weer zie en sta ik tegen hem aan te janken, ook zo lekker het beeld van mezelf wat ik steeds bij hem wil achterlaten
het 'zielige, gefrustreerde, ontkennende en jankende meisje' )
Ik wil m best bellen voor je hoor. Maar ik vraag me af of een stevige dosis doodsbedreigingen jullie nader tot elkaar brengtquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, JIJ snapt me tenminste![]()
![]()
Wil je z'n nummer hebben zodat hij het ook begrijpt? Ik kan het maar niet aan zijn verstand peuteren
(tweede deel van tekst negerend)
Ik heb slaap nodig. Zonder slaap word ik labielquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Dat was uiterst cynisch bedoeldAls je nu pijn hebt, moet je ook nu pijn voelen en dat eruit huilen enzo. NIet opkroppen. En als je iemand nodig hebt om op te huilen mag je altijd bellen
quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:28 schreef Isabeau het volgende:
ik heb mijn wekker maar gezet op 21:30Dan heb ik nog 7 uur. Tijd zat dus. Als ik NU in slaap val dan.
Het was me niet opgevallen. Nee, echt nietquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb slaap nodig. Zonder slaap word ik labielZou je niet zeggen hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |