quote:
Jij was gewoon snellerquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:46 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Echt niet!
Ik zag al dat je het veranderd had...
Natalia Vodianovaquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:46 schreef FleshWound het volgende:
[ afbeelding ]
Even ook in het jubileumtopic laten zien dat ik op Tom Cruise lijk
Nee hoor, op Lenin!quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:46 schreef FleshWound het volgende:
[ afbeelding ]
Even ook in het jubileumtopic laten zien dat ik op Tom Cruise lijk
Nu maar hopen dat ik er niet zo uit kom te zien...quote:
Én opquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:50 schreef Isabeau het volgende:
De Echte Man in mijn leven lijkt op Roger Moore en Al Pacino
[ afbeelding ]
Mijn tere gevoelige oogjes kunnen geen lenzen aanquote:
Dank jequote:
quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:51 schreef Stereotomy het volgende:
PF, je lijkt op Martina Hingis. Die heeft hetzelfde voorhoofd als jij.
Niet!quote:
Smoesjes!quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:51 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Mijn tere gevoelige oogjes kunnen geen lenzen aan
Wees dan maar blij met je eigenste bekkie!quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dank jeIk heb nu alleen een identiteitsprobleem omdat ik al op 32 verschillende beroemdheden lijk
Ik heb een paar maanden samen met twee opticiens anderhalf uur gekeken naar mogelijkheden om toch lenzen in m'n ogen te krijgen. No way dat ik dat nog eens ga doenquote:
Was dat die, HHHIIEEEEEEEEEEEHHAAAA schreeuwde als ze sloeg?quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:55 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vond Martina Hingis toch zeker een van de leukere tennisters. Beter dan die Sharapovapoppetjes.
En wat heeft dat te maken met op de foto gaan?quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:57 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Ik heb een paar maanden samen met twee opticiens anderhalf uur gekeken naar mogelijkheden om toch lenzen in m'n ogen te krijgen. No way dat ik dat nog eens ga doen
Dude, is dat op zo'n dergelijke filmset?quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wil iemand deze:
[ afbeelding ]
url = http://fotoboek.fok.nl/userpics/39559/39559_krullebol.jpg
Er voor mij doorhalen? Heb geen zin om me te registreren...
Dankuwel!
Nee, da's Monica Seles.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:57 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Was dat die, HHHIIEEEEEEEEEEEHHAAAA schreeuwde als ze sloeg?
Ik heb zo hard moeten lachen dat ik de tv op iets anders heb moeten zetten...
Je kan ook een vrouwtje kiezen en dan laat hij de matches zien, maar niet de foto van jouquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:59 schreef ColdFeet het volgende:
Even thee halen! Gelukkig hebben ze hier wel een onthardingssysteem oid, thuis heb ik echt zo'n vies laagje op koffie en thee
Ik heb net ook zo'n ding gedaan, ik lijk op natalie portmanMaar ik ga geen foto van mezelf op fok posten
Oh ja...quote:
OOOOOOOOOH!quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kan ook een vrouwtje kiezen en dan laat hij de matches zien, maar niet de foto van jou
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |