Het stoort mij inderdaad omdat mensen er zelf iets aan hadden kunnen doen en nu de schuld van het ontbreken van het geld bij een ander neerleggen. En omdat ze dat verzuimd hebben moeten onze medemensen bij de Belastingdienst voorrang gaan verlenen? Zoals Wexy (en volgens mij ook DonJames) al heeft gezegd: er zijn regels en zolang de mensen bij de Belastingdienst zich daar aan houden is er geen reden tot klagen. (Hoogstens over de luiheid van de mensen die hun eigen zaakjes dus blijkbaar niet voor elkaar hebben. Maar da's volgens mij een ander topic.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:05 schreef er1969 het volgende:
Ik heb jullie posts alleen in dit topic gelezen
die waar wexy naar verwijst dus allemaal nietmaar daar had ik het dus ook niet over
Ik geloof zeker dat jullie kennis van zaken hebben hoor, moest gewoon ff van mijn hart thats it
Ik merk gewoon dat jullie je storen aan mensen die menen dat de belastingdienst speciaal voor hun uitzonderingen moet maken omdat ze het geld hard nodig hebben of weet ik wat voor een reden.
Dat doen we dus wel.quote:Dat vind ik juist fun , maar ieder het zijne haha
Tuurlijk respecteer ik jullie posts verder wel en zal bij deze ook zwijgen over het corrigerende tikgedrag van jullie![]()
Ik denk dat de andere posts met goedbedoeld advies van jullie voor veel mensen waarde hebben
let maar niet op mij verder![]()
Blijkbaar.quote:Ik kijk hier meestal uit nieuwsgierigheid of iemand het al heeft of nog steeds niet heeft en hoe ze dreigen en klagen ( Belasting soap) ik geef daar ook geen commentaar op verder
Zo hebben we allemaal onze eigen reden om hier rond te hangen he
de groeten
Maar wel bedankt dat je het topic hebt helpen vullen. Zo kunnen we deel 3 snel sluiten en is het geklaag afgelopen.quote:
Ik weet zeker dat er een deel 4 komt vol geklaagquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:05 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Maar wel bedankt dat je het topic hebt helpen vullen. Zo kunnen we deel 3 snel sluiten en is het geklaag afgelopen.![]()
(Tenzij Wexy weer iemand weet over te halen om deel 4 op te starten.)
Dat dus. En ik snap het ook gewoon niet, al dat geklaag. Men weet van tevoren dat je vóór 1 juli bericht krijgt als je de aangifte voor 1 april indient. Waarom gaat men dan vóór die datum al lopen huilen, schelden en bedreigen? Vervang "belastingdienst" eens door "werkgever" en open een topic:quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:03 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Het stoort mij inderdaad omdat mensen er zelf iets aan hadden kunnen doen en nu de schuld van het ontbreken van het geld bij een ander neerleggen. En omdat ze dat verzuimd hebben moeten onze medemensen bij de Belastingdienst voorrang gaan verlenen? Zoals Wexy (en volgens mij ook DonJames) al heeft gezegd: er zijn regels en zolang de mensen bij de Belastingdienst zich daar aan houden is er geen reden tot klagen. (Hoogstens over de luiheid van de mensen die hun eigen zaakjes dus blijkbaar niet voor elkaar hebben. Maar da's volgens mij een ander topic.)
Ik realiseerde me dat jullie je inderdaad aan die vragen cq opmerkingen storenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:02 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat dus. En ik snap het ook gewoon niet, al dat geklaag. Men weet van tevoren dat je vóór 1 juli bericht krijgt als je de aangifte voor 1 april indient. Waarom gaat men dan vóór die datum al lopen huilen, schelden en bedreigen? Vervang "belastingdienst" eens door "werkgever" en open een topic:
"Ik heb de afspraak dat ik mijn loon de 24e van de maand krijg, het is nu de 6e en ik heb nog stééds niks ontvangen! Schiet eens op met dat geld of anders [insert doodsbedreiging] GVD!"
Zo'n topic zou worden verplaatst naar ONZ of KLB en de TS zal worden afgezeken. Maar enkel omdat het hier de Belastingdienst betreft is het kennelijk wél OK.
Dus ja, ik stoor me aan de grote hoeveelheid achterlijke reacties, en de dubbele standaard. Als dat de definitie van "mierenneuken" is, dan is dat maar zo.
Ik deed helemaal nixquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:05 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Maar wel bedankt dat je het topic hebt helpen vullen. Zo kunnen we deel 3 snel sluiten en is het geklaag afgelopen.![]()
(Tenzij Wexy weer iemand weet over te halen om deel 4 op te starten.)
En daarmee doe je alsof ik ook al eerder iemand over gehaald heb...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:33 schreef ManAtWork het volgende:
Even goed lezen, skattie.
Ik heb niet gezegd dat jij iets gedaan hebt.
Ik heb niet gezegd dat jij deel 4 moet gaan openen.
Ik zei dat ik bang ben dat jij iemand gaat (toekomst) overhalen om deel 4 te gaan starten.
binnen 10 werkdagen na dagtekening zou je het sowieso op de rekening moten zien. Vaak is het zelfs al de zelfde dag.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:48 schreef jelle123321 het volgende:
Ik heb net de brief binnengehad van de belastingdienst, alleen waneer kan ik nu het geld eigenlijk verwachten dat kan ik niet in de brief terug vinden.
Spaarrekening bij de Credit Europe Bank? Krijg je momenteel 5% rentequote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:55 schreef Klonk het volgende:
ik heb maar ze gaan de gegevens nog controleren, dus dat bedrag gaat lekker naar de spaarrekening, rente trekken
Zo te zien ben je er niet trots opquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:14 schreef DooZjUh het volgende:
'T is zelfs alweer op
De belastingdienst zal sowieso een correctie doen dus hij wordt meegenomen, alleen extra aftrekposten die je er door hebt komen er dan niet bij.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:27 schreef Frankvbr het volgende:
Vandaag de brief ontvangen, dus het geld komt ook vast snel. (was niet de enige, er lagen zo'n 30 brieven van de belasting). Maar nu is het zo dag ik na april nog een loonstrookje heb ontvangen, en ook daar heb ik wat belasting betaalt (paar tientjes) die ik uiteraard terug wil vragen. Moet ik nu opnieuw aangifte doen, of is bezwaar aantekenen handiger?
wanneer ingediend ?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:06 schreef TheOneAndOnly het volgende:
brieven zijn binnen, zowel voor mij als mijn vriendin
Je gaat er wel voor, hè?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:30 schreef Wexy het volgende:
[..]
Mochten er nu ineens dik 80 posts gedaan worden voor 11 uur vanavond dan ga ik het niet redden de nieuwe OP te plaatsen.. Hij is wel al klaar..en persoonlijk vind ik hem leuk
MAW heeft hem in zn PM staan, alleen zie ik hem er niet voor aan dat hij deel 4 aan durft te maken... Kortom, wacht even tot na 11 uur vanavond met dit topic vol te knallen
Naicequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |