Hier nog nietquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:50 schreef Yurzinho het volgende:
Krijg ik me vandaag ineens de brief binnen zeg
Niet persé. Het rekeningnummer is in elk geval verwerkt in het systeem, dus dat is een begin. En daarmee heb je ook een ontvangstbevestiging dat ze je biljet binnen hebben.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:38 schreef joko90 het volgende:
Ik heb voor het eerst dit jaar een TJ biljet ingevuld. Gister kreeg ik een brief van de BD dat ze mijn rekeningnummer aan de administratie hebben toegevoegd voor stortingen. Is dit een teken dat ik mijn teruggaaf snel krijg?
Tikfout er uit gehaald. En iedereen gunt mij het plezier om de gweldige OP openbaar te maken, dat blijkt wel weer.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:44 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Je gaat er wel voor, hè?
(En ze heeft gelijk: zelfs met de taal- en spelvauten is het een leuke OP.)
Je hebt een PM terug en ik denk dat jij de eer wel zult krijgen om deel 4 open te gooien. Iedereen is opeens er rustig met het posten.
Leuk voor jequote:
normaal is de brief eerder binnen bij je dan de betaling. Het wil wel eens gebeuren dat de brief later komt dan het geld.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:49 schreef seetjai het volgende:
Krijg je een bevestigingsbrief toegestuurd, voordat je geld is gestort op je rekening ?
YEAH kunnen al die mensen die na 1 april het opgestuurd hadden nu heel hard schelden op de BD met de melding.. Dizzee heeft het ook al dus ik wil het ook!!!!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:38 schreef er1969 het volgende:
[..]
Leuk voor je![]()
Ik lees hier altijd dat als je na 1 april verstuurd hebt je pas na 1 juli bericht krijgt, is dus niet altijd waar , nieuwe hoop voor de mensen die te laat waren
Ik al ruim voor begin april en nog niet binnen! Irritant zeg, dat ze dat niet op volgorde doen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:08 schreef Dromer het volgende:
Vandaag brief binnen.
(aangifte begin April gedaan)
Nee, helaas niet. Ik kreeg die brief ruim een maand geleden (had ook voor het eerst TJ ingevuld) en heb nog niets ontvangen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:38 schreef joko90 het volgende:
Ik heb voor het eerst dit jaar een TJ biljet ingevuld. Gister kreeg ik een brief van de BD dat ze mijn rekeningnummer aan de administratie hebben toegevoegd voor stortingen. Is dit een teken dat ik mijn teruggaaf snel krijg?
Al even gekeken op de achterkant van je brief of dat gelijk is aan de aangifte van je zwager?quote:Op zondag 8 juni 2008 12:26 schreef OxygeneFRL het volgende:
ik heb al wel een brief met bedrag gekregen maar nog geen geld. ik krijg trouwens minder terug dan mijn zwager had berekend
Uh..volgens mij is de achterkant blancoquote:Op zondag 8 juni 2008 12:59 schreef Wexy het volgende:
[..]
Al even gekeken op de achterkant van je brief of dat gelijk is aan de aangifte van je zwager?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |