quote:broek53 op somda
Ramen zijn niet ingeslagen, maar gesprongen door rondvliegende ballast
true, al heel lang, is een achterkantje. Blanco voorkantje was ooit te zien op Zoetermeer-De Leyens en is nog steeds te zien op Opheusden. En waarschijnlijk zijn er dus nog wel een paar. Niet iets om nou meteen hard voor te gaan rennenquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:54 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik krijg net door dat er op utrecht overvecht een blanco bordje staat, grijp uw kans
Waarschijnlijk wel als de rest van de stam ICR rijtuigen zijnquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:58 schreef dennistd het volgende:
een 1200 met DDAR of DDM... hebben die ooit zo rondgereden?
Dat is duidelijk DDM-1 (want er zitten geen koersdiplays op)quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:58 schreef dennistd het volgende:
DDAR of DDM...
Anders is de automatische thumbnailfunctie van Photobucket ook een optie. Scheelt resizen door de Fok server.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:55 schreef bork het volgende:
[..]
Jawel, minder grote paginalengte instellen op dit Forum. Ik ben het namelijk niet eens met Darkwing dat photobucket voor de vertraging zorgt, in ieder geval niet bij mij.![]()
madurodam <3333quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:29 schreef sander89 het volgende:
Is nog een trein ontspoort vandaag zag ik op nu.nl, gelukkig geen gewonden![]()
[ afbeelding ]
Sittard (trein staat aan perron 1)?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:42 schreef ghizzer het volgende:
raadplaatje (van wikipedia)
waar is deze foto genomen? (leuke is nog wel, heb zelf geen flauw idee, maar doe een stomme gok.. Lage Zwaluwe
[ afbeelding ]
Paar dagen na het ongeluk stond op het Calvé-terrein iig de 1826 daar, neem aan dat ie er nogsteeds staat dan.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:33 schreef Fixers het volgende:
[..]
Anders is de automatische thumbnailfunctie van Photobucket ook een optie. Scheelt resizen door de Fok server.
Ik zag gister nog een beschadigde 16/1700 in Delft op het Calvé terrein staan met wat rood-wit lint eromheen. Is dat onze heftruckkopper van een paar weken terug?
quote:Trein rijdt stootblok omver
Uitgegeven: 7 juni 2008 08:12
Laatst gewijzigd: 7 juni 2008 10:06
DORDRECHT - Een personentrein heeft zaterdagmorgen omstreeks half acht op het station van Dordrecht een stootblok omver gereden. Dat meldde de politie.
ANP
In de trein van Arriva zaten behalve de machinist en steward negen passagiers. Niemand raakte gewond, aldus een woordvoerster van het bedrijf. Er is wel "behoorlijk" wat materiële schade.
De trein kwam uit Geldermalsen. Nadat hij door onbekende oorzaak door het stootjuk was gereden, kwam hij tegen een betonblok tot stilstand.
Berging
Een kraan moet helpen bij de berging van het voertuig. Volgens spoorbeheerder ProRail ondervindt het overige treinverkeer geen hinder van het ongeval.
Nice nice ben benieuwdquote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Klopt ja, ik heb er vanochtend foto's van gemaakt, komen er zo aan
Nouja, ik bedoel: als ie een paar meter er overheen glijdt staat ie niet zo snel stil als dat ie er tegenaan zou komen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Erg veel zin heeft het niet als je dit zo ziet![]()
jaquote:Amsterdam-Zuid bedoel je neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |