abonnement Unibet Coolblue
pi_59062071
Hoi Parkinson, thnx voor je reactie, hoe groot was de groep waarin jij hebt meegedaan?
live life
pi_59067975
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 21:03 schreef tevebe het volgende:
Lijkt me wel leuk voor een dagje. Misschien kom je er na die dag achter dat je talent hebt
Met de snelheid waarmee je mag rijden kom je daar niet achter.

Koop dan een krot van 400 euro en ga rijden bij vrijrijdagjes :

http://www.vrijrijden.nl/agenda.htm
pi_59071435
quote:
Op maandag 2 juni 2008 13:36 schreef _Drake_ het volgende:

[..]

Met de snelheid waarmee je mag rijden kom je daar niet achter.

Koop dan een krot van 400 euro en ga rijden bij vrijrijdagjes :

http://www.vrijrijden.nl/agenda.htm
Dat is wel een goede tip. Ik weet niet of een krot van 400euro nou een goed plan is, maar een AW11 is ook niet duur en nog best grappig. Ik ga me er in ieder geval mee bezighouden.
  maandag 2 juni 2008 @ 16:02:25 #29
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_59071504
verschil met die incentive dagen is alleen dat zo'n 400 euro barrel geen 300+ PK heeft zoals die Porsches en dat op die incentive dagen het spul waarschijnlijk verzekerd is. Alleen baanschade zou je dan na moeten vragen of dat ook gedekt is. Plus ik zelf liever een ongeluk zou krijgen in een porsche met een rolkooi als in een 400 euro barrel Dus ja daar is ook wat voor te zeggen.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_59072377
Goe punt ja Maar vrijrijden kan ik wel eens doen. Het is wel een eindje rijden maja. Als ik het leuk vind kan ik er nog altijd voor kiezen om een licentie ta halenl
pi_59269034
Heb mijn vriend het cadeau gegeven en hij vond het helemaal super! Het eerste wat ie zei: "wat gaaf, vooral die Lamborghini!" Dus ben blij dat ik die extra optie erbij heb gedaan.
Hij wou graag op een zaterdag en met mooi weer racen en belde dus om te reserveren, bleek dat de eerste mogelijkheid pas in september was! Dus ben blij dat ik het kadootje op tijd had gegeven.

Bedankt voor al jullie tips, links en ervaringen!
live life
  maandag 23 juni 2008 @ 11:32:17 #32
202014 JJH
Knetter. O+
pi_59621837
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 19:54 schreef Sloper het volgende:
Zo'n arrangement is leuk als je geen ervaring hebt. Tis gewoon de hele dag treintje rijden. Heb van meerdere mensen gehoord dat zodra je een beetje peppie door de bocht gaat of volle polle overstuurd de bocht uitkomt je meteen op je flikker kreeg van die instructeurs.
Spendeer ik liever ¤250 aan een paar puike circuitbandjes:P
Lijkt mij vrij logisch, zijn wel auto's van 2,5 ton, waar je zonder begeleider in rijd op een circuit. Dacht jij dat je je compleet mag laten gaan?
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 08:19 schreef Tharalom het volgende:
Heb mijn vriend het cadeau gegeven en hij vond het helemaal super! Het eerste wat ie zei: "wat gaaf, vooral die Lamborghini!" Dus ben blij dat ik die extra optie erbij heb gedaan.
Hij wou graag op een zaterdag en met mooi weer racen en belde dus om te reserveren, bleek dat de eerste mogelijkheid pas in september was! Dus ben blij dat ik het kadootje op tijd had gegeven.

Bedankt voor al jullie tips, links en ervaringen!
Ben ik blij dat ik begin dit jaar al geboekt heb! Heb een mooie dag in Juli. Just one and a half week to go.
  maandag 23 juni 2008 @ 23:55:30 #33
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_59640780
quote:
Op maandag 2 juni 2008 08:31 schreef Tharalom het volgende:
Hoi Parkinson, thnx voor je reactie, hoe groot was de groep waarin jij hebt meegedaan?
we waren met ongeveer 18... weet niet of we groepskorting hebben gekregen...
-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car
pi_59671172
quote:
Op maandag 23 juni 2008 11:32 schreef JJH het volgende:

[..]

Lijkt mij vrij logisch, zijn wel auto's van 2,5 ton, waar je zonder begeleider in rijd op een circuit. Dacht jij dat je je compleet mag laten gaan?
[..]

Ben ik blij dat ik begin dit jaar al geboekt heb! Heb een mooie dag in Juli. Just one and a half week to go.
Laat je ons even weten hoe het was? Heel veel plezier!
live life
  woensdag 25 juni 2008 @ 16:47:59 #35
202014 JJH
Knetter. O+
pi_59680201
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 11:05 schreef Tharalom het volgende:

[..]

Laat je ons even weten hoe het was? Heel veel plezier!
Zal ik zeker. Nog maar een weekje.
pi_59684002
ik heb met lambo geraced met de coca cola zero race expierence. trouwens niet alleen lambo maar ook porsche en alles erbij! Echt een aanrader!!!!! is echt super vet
  donderdag 3 juli 2008 @ 14:28:19 #37
202014 JJH
Knetter. O+
pi_59866242
Het was in een woord geweldig!

Nadat we 's morgens onszelf gemeld hadden en "de Bleek" himself een inleidend praatje had gehouden, mochten we naar de groepsleiders toe. Ons eerste onderdeel was BMW rijden. Nadat kort was uitgelegd hoe het een beetje werkte en waar we ongeveer in welke versnelling moesten zitten mochten we de baan op. De voorrijder trapte gelijk al goed het gas in. Echter na twee en half rondje zat het er voor ons alweer op. Onze groep bestond uit 13 man, en er mochten er 4 à 5 tegelijkertijd de baan op. Dus er was tussendoor voldoende tijd om te kijken hoe rap het eigenlijk al ging aan het eind van het rechte stuk.

Nadat we de BMW's gehad mochten we gelijk in de Porsches stappen. Man man man wat een grip, geweld, en een geluid! Dit was mee sportauto dan ik de rest van mijn leven bij elkaar gereden heb. De basis voor het Porsche rijden was hetzelfde als bij de BMW's lijnen veranderen immers niet. Echter, waar we bij de BMW's aardig konden doorblazen moest er nu wat vaker ff gewacht worden. (Wat ik overigens niet erg vond, twee gangen terug en weer gáán!!) Nadat iedereen zich had kunnen uitleven in de porsche, gingen we door naar de formule auto's.

Nadat we hadden gehoord hadden hoe de versnellingsbak werkte en waar we moesten schakelen mochten we instappen, ik kreeg i.v.m. met mijn lengte de grootste auto aangewezen, zelf daar paste ik niet in. Geen formulerijden voor mij dus. Wel mooi kunnen kijken, en een filmpje gemaakt van het passeren op het rechte stuk (Wil alleen mijn telefoon niet uit) Volgens de andere was het formulerijden ook erg gaaf, het ging niet zo hard als de Porsche, maar je zit wel met je kont op het asfalt.

Na de Porsches kwam het een na laatste onderdeel in de pits. De Lambo's Ook hier dreigde ik niet te passen maar met een beetje geschuif en onderuitzitten paste het toch. De voorrijder, in een Porsche, vloog er gelijk lekker vandoor, waardoor ik er ook lekker vol vandoor kan Wat een geweld zeg. De auto gaf mij in de volgende bocht ook gelijk aan waarom je voor de bocht moet terugschakelen. Anders doet ie een stapje opzij. Ondanks dat met "maar" drie Lamborghini's op de baan waren moest er toch regelmatig gewacht worden, wat niet wegneemt dat dit een onvergetelijke ervaring was, voor mij niet zo puur als de Porsches, maar wel onvergetelijk.

Het eerste onderdeel na de lunch was voor ons het karten. Na een aantal rondjes om het baantje te verkennen werd er eerst een kwalificatierace gereden. Ik had het geluk om van pole te mogen starten, wist die eerste positie een aantal rondjes vast te houden, maar werd uiteindelijk toch ingehaald. Nadat ook de andere groepjes uit onze groep hun oefen en kwalificatierondjes gereden hadden, bleek dat er geen tijd meer was voor een finaleheat. Uiteindelijk toch als tweede gekwalificeerd.

Daarna gingen we door naar het ijsrijden. Dat houd in dat je met een Swift met winkelwagenwieltjes aan de achterzijde een slalomparcoursje moet afleggen Wat is dat ontzettend leuk om te doen. Het komt echt aan op de beheersing die je over je rechtervoet hebt. Als je teveel gas geeft sta je alleen maar heel hard rondjes te draaien, en als je te weinig gas geeft, dan krijg je de achterkant niet recht. Toch gepresteerd om 4e te worden van onze groep.

Daarna gingen we de duinen in om met Jimny lekker te klimmen en te dalen, een smal bruggetje over te gaan en aan het einde acheruit in te parkeren. De bedoeling was om zo dicht mogelijk bij een bal op een pilon te komen zonder hem eraf te tikken. Ik hield 64cm over en dat was best wel veel, winnaar deed het met 14 cm. Ook in de duinen werd het quadrijden gedaan, ook ontzettend gaaf om te doen, verbazingwekkend hoe hard je die dingen door het mulle zand kan jagen.

Daarna terug naar de pits voor het driften, echt respect voor die mannen hoor! Ze laten zo iets moeilijks er echt doodsimpel uitzien, wou dat ik dat zo kon. Het laatste onderdeel van de dag was het slalommen, wederom met Swiftjes. Het was ondertussen gaan regenen, wat hier en daar nog wel eens een klein schuivertje over de voorwielen betekende. Bij dit onderdeel was ik gedeeld 4/5 en het verschil met de nummer 1 was maar ruim een halve seconde.

Nadat we zelf nog een paar rondjes over het circuit mochten, zijn we moe, maar zeker voldaan huiswaarts gekeerd, wat een dag zeg


PS is best wel een verhaal geworden zie ik nu
pi_59866411
Mijn vriend, vader en broer hebben een poosje terug de coca cola zero race experience gedaan op circuitpark zandvoort. In de porsches hebben ze de snelheidsmeter afgeplakt omdat er een paar mensen waren geweest die meer naar de snelheid keken dan naar de weg.

Was een leuke dag en het geld zeker waard.
  donderdag 3 juli 2008 @ 16:26:10 #39
202014 JJH
Knetter. O+
pi_59869207
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 14:35 schreef Raissa het volgende:
Mijn vriend, vader en broer hebben een poosje terug de coca cola zero race experience gedaan op circuitpark zandvoort. In de porsches hebben ze de snelheidsmeter afgeplakt omdat er een paar mensen waren geweest die meer naar de snelheid keken dan naar de weg.

Was een leuke dag en het geld zeker waard.

Klopt, vond het ook een beetje gek dat het bij de Lambo's niet gedaan was...
pi_59870746
nevermind
  donderdag 3 juli 2008 @ 18:39:33 #41
202014 JJH
Knetter. O+
pi_59871665


Hier komen de formuleauto's gevlogen.
pi_59881515
JJH Thnx voor je verslag!! Klinkt echt super en ben dan ook blij dat ik het kado voor mijn vriend heb gekocht :-)
In september mag hij aan de bak, hopen op mooi weer dus!

Is het trouwens voor de toeschouwers een beetje goed te zien? En hoe lang duurde de dag in totaal?
live life
pi_59897973
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 08:24 schreef Tharalom het volgende:
JJH Thnx voor je verslag!! Klinkt echt super en ben dan ook blij dat ik het kado voor mijn vriend heb gekocht :-)
In september mag hij aan de bak, hopen op mooi weer dus!

Is het trouwens voor de toeschouwers een beetje goed te zien? En hoe lang duurde de dag in totaal?
De dag duurde bij ons 8 uur geloof ik. Voor toeschouwers is het (bij goed weer) leuk om mee te gaan! Je kan bij elk onderdeel goed kijken enzo.
pi_59973159
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 14:18 schreef Tharalom het volgende:
Ik zie het al, is idd een iets ander programma. Ik wil deze http://www.raceplanet.nl/shop/product_info.php?cPath=2_7&products_id=35 aan mijn vriend kado doen denk ik :-)
Die wil ik mijn vriendje eigenlijk ook cadeau doen..

Nouja, ik wou eigenlijk dat ie met z'n auto effies over het circuit mocht rijden, maar dat is er niet.. Ik kom telkens bij zo'n heel arrangement uit. Er zijn toch wel dagen dat je met je eigen auto het circuit op mag, toch? Want ik las ook weer iets over speciale circuitauto, naja dat is zijn auto niet lijkt me (Hij heeft een audi a3 1.8 turbo quattro ofzo, gechipt van 180pk naar 210pk geloof ik.)

¤250,- is alleen erg prijzig voor een arme studente . Dus even kijken hoe ik dat ga doen.. misschien willen mijn en zijn ouders wel meedoen.

Tvp dus, even de verhalen en ervaringen hierboven rustig doorlezen .
pi_59988976
Als laatste onderdeel van deze dag mag mijn vriend met zijn eigen auto het circuit op. Maar ik geloof niet dat je dat onderdeel los kunt boeken. Je bent dan trouwens ook neit verzekerd voor schade e.d., dat hebben we al nagegvraagd dus mijn vriend doet dat laatste onderdeel neit, hij is veel te benauwd dat hij na zo'n hele dag hard jagen zijn eigen nieuwe auto in de poeier rijdt. ;-)
live life
pi_61698048
Volgende week mag mijn vriend dan eindelijk gaan racen.... ben heel benieuwd, hoop op een beetje mooi weer!
live life
pi_61698126
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 09:30 schreef NED het volgende:


Desalniettemin gingen ze op het rechte stuk gewoon 270.
vreemd, toen ik er was waren de snelheidsmeters van ALLE auto's afgeplakt
en dat soort snelheden heb ik zeker niet bereikt.
pi_61698275
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 15:09 schreef hetzusjevan het volgende:

Er zijn toch wel dagen dat je met je eigen auto het circuit op mag, toch? Want ik las ook weer iets over speciale circuitauto, naja dat is zijn auto niet lijkt me (Hij heeft een audi a3 1.8 turbo quattro ofzo, gechipt van 180pk naar 210pk geloof ik.)
afgelopen maandag kon je vrijrijden op zandvoort.

8 okt volgende keer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')