Klopt, ik kreeg die goddelijke ingeving na mijn oorspronkelijke post.quote:
Ik geloof niet in god dus ik weet niet waar het bij mij vandaan kwam.quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Klopt, ik kreeg die goddelijke ingeving na mijn oorspronkelijke post.
Allah? Boeddha?quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik geloof niet in god dus ik weet niet waar het bij mij vandaan kwam.
Ik ook. Heb hier nog een boek liggen waarin alles wordt uitgelegd, maar ik kom er maar niet aan toe. In feite betekent dat dat ik niet wezenlijk geïnteresseerd ben.quote:
Ik weet er ook niet zo veel van maar het is vooral een vredige leer, dat spreekt me wel aan.quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ook. Heb hier nog een boek liggen waarin alles wordt uitgelegd, maar ik kom er maar niet aan toe. In feite betekent dat dat ik niet wezenlijk geïnteresseerd ben.
Ik heb ooit eens zo'n vaag boek van zo'n vaag iemand met een gewaad gekocht, in Rotterdam. Nooit in gelezen natuurlijk, het was meer uit liefdadigheid.quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:53 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ook. Heb hier nog een boek liggen waarin alles wordt uitgelegd, maar ik kom er maar niet aan toe. In feite betekent dat dat ik niet wezenlijk geïnteresseerd ben.
Hare Krishna?quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:00 schreef wyccie het volgende:
Ik heb ooit eens zo'n vaag boek van zo'n vaag iemand met een gewaad gekocht, in Rotterdam. Nooit in gelezen natuurlijk, het was meer uit liefdadigheid.
't Zou best kunnen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
Hare Krishna?
Een vriendelijk "Nee, dank je wel" usually does the trickquote:Op woensdag 28 mei 2008 01:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
't Zou best kunnen.Ik wilde eigenlijk gewoon van 'm af, en toen was ik nog veel te lief en verlegen om dat op een andere manier te doen.
Ik weet het niet, heb ik al gezegd.quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij zijn jullie al uitgezocht.
Ik heb ook wel eens iets op die manier gekocht. Een elpee, als ik het me goed herinnerquote:Op woensdag 28 mei 2008 01:23 schreef wyccie het volgende:
't Zou best kunnen.Ik wilde eigenlijk gewoon van 'm af, en toen was ik nog veel te lief en verlegen om dat op een andere manier te doen.
Ik was nog jong.quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Een vriendelijk "Nee, dank je wel" usually does the trick
Ik werd slechts aanhanger van Scientology.quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb ook wel eens iets op die manier gekocht. Een elpee, als ik het me goed herinner
quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik werd slechts aanhanger van Scientology.
Uhmm... ik durf haast geen nee te zeggen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben jij geïnteresseerd in de boeken L. Ron Hubbard, wyccie?
Je bent nog jongquote:Op woensdag 28 mei 2008 02:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Uhmm... ik durf haast geen nee te zeggen.
Niet met boeken.quote:Op woensdag 28 mei 2008 02:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Je wil jezelf niet verbeteren?
Ja, ik word toch niet een beter mens door wetenschap?quote:Op woensdag 28 mei 2008 02:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij bent toch een wetenschapper?
Misschien kan ik je wat opsturen of kom eens naar een meetingquote:Op woensdag 28 mei 2008 02:24 schreef wyccie het volgende:
Hubbard's Scientology is anders dan wat ik onder wetenschap versta.
Ik ga niet naar meets.quote:Op woensdag 28 mei 2008 02:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien kan ik je wat opsturen of kom eens naar een meeting
Alleen naar saaie feestjes.quote:Op woensdag 28 mei 2008 02:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Ook niet naar feestjes?
Ja verdomme ben ik één keer een dag niet on line posten julie vier pagina's volquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die had ik gister al in het vorige topic geplaatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |