Wat denk je zelfquote:
Waar dan? Het goedkoopst wat ik zie is 90 euro ex verzendkosten.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:40 schreef Hoogbevaegd het volgende:
45 ex geboden, nieuw is het ding nu 80 euro
Nee, ik ben wel vaker vroeger wakker dan de wekker en het felle licht beviel me gewoon niet. Ik zeg ook niet dat het niet werkt, ik vond het gewoon niet prettig. Het apparaat was een beetje een impulsaankoop waardoor hij nu al driekwart jaar in de kast staat.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:47 schreef RadAlt het volgende:
Twee nachten naast je bed gehad. Dus de 1ste nacht werd je wakker met te fel licht, en de 2de vóór de wekker, en toen maar direct besloten dat het niet werkt... okay dan. Misschien had je hem beter eerst uit de doos kunnen halen?
Ik heb er eerst ook last van gehad, maar heb een maandje geprobeerd, ook lichtintensiteit steeds bijstellen. Nu ben ik dik en dik tevreden over dat ding.quote:Op woensdag 28 mei 2008 07:39 schreef dahei het volgende:
[..]
Nee, ik ben wel vaker vroeger wakker dan de wekker en het felle licht beviel me gewoon niet. Ik zeg ook niet dat het niet werkt, ik vond het gewoon niet prettig. Het apparaat was een beetje een impulsaankoop waardoor hij nu al driekwart jaar in de kast staat.
Als je geen ochtendmens bent is dit een ideaal apparaat, ik ben dat wel en heb nooit problemen met opstaan, ik heb het dus gewoon niet nodig.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:21 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik heb er eerst ook last van gehad, maar heb een maandje geprobeerd, ook lichtintensiteit steeds bijstellen. Nu ben ik dik en dik tevreden over dat ding.
Alleen als overdag sommige vogels fluiten, denk ik dat mijn wekker nog aan staat.![]()
Is goed, even afwachten dan.. Ophalen heeft idd bij mij ook de voorkeur maar zoetermeer is net iets te ver dus zal toch opsturen worden vrees ik.quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:56 schreef dahei het volgende:
Poit, als vanavond niemand meer hoger bied dan is ie van jou. Hij is af te halen in Zoetermeer (vlakbij station en snelweg).
Afhalen heeft trouwens mijn voorkeur, maar opsturen mag natuurlijk ook.
Ok, deal. Mail maar even naar het e-mail adres dat in mijn profiel staat, dan spreken we af.quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:43 schreef JO3Y het volgende:
Hmm, 67.50 euro geboden.... en ophalen geen enkel probleem!
Nee dat is de goedkopere versie zonder radio functie.. Ik haak af btw.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:30 schreef Arnold_fan het volgende:
Is het deze? http://www.pixmania.nl/nl(...)light-hf3451-01.html
Nog even een vraagje: wat voor typenummer is het precies?quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:17 schreef dahei het volgende:
[..]
Ok, deal. Mail maar even naar het e-mail adres dat in mijn profiel staat, dan spreken we af.
ik zie idd dat hij bij http://www.coronelshop.nl(...)-up_li/art/13322.htm 88,94 kost. Ik heroverweeg daarom mijn bod. (Vind het voor een lamp dat bijna een jaar oud is toch wel beetje duur).quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:54 schreef Muncky het volgende:
Dat moet dan de HF3461/01 zijn. Die kom je tegen op internet rond de ¤90,-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |