Ook al vind ik het onzin, denk ik niet dat de UEFA het een goed idee gaat vinden dat je met nummer 24 op komt draven.quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:11 schreef golfer het volgende:
Nummer 14 gewoon overslaan, dat is een nummer dat wat mij betreft niemand meer mag dragen.
Een paar belangrijke europacups?quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Alsof er met nummer 14 prijzen zijn gewonnen
Dat heeft ook echt met Oranje en de KNVB te makenquote:
Ja bij Ajax, maar wat heeft dat direct met het Nederlands elftal te maken.quote:
1 2 3 4 5 | -Ooijer---------Heitinga---Mathijsen-Van Bronckhorst- ----------------De Zeeuw---Engelaar------------------ ---Van Persie---------Sneijder---------Robben-------- -------------------Van Nistelrooij------------------- |
flikker nou eens op met je opstelling in elk topicquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:49 schreef M0NTANA het volgende:
Op basis van de rugnummers, wordt dit de opstelling:
[ code verwijderd ]
Net of rugnummers zoveel uitmakenquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:47 schreef Stpan het volgende:
Tim21, misschien moet je erbij zetten dat dit echt de definitieve rugnummering is.
Rugnummers zijn belangrijk. Van Basten op het EK'88 was top, rugnummer 12 vond ik lelijk.
Weinig mis met deze rugnummering. Hooguit dat ik Van Persie met nummer 7 niet zo vind passen, maar dat is een detail. 'Raffie' probeert nummer 23 uit te buiten, moet hij zelf weten, zelf ik heb niet zoveel met het Michael Jordan / Beckham nummer. Voetballers moeten nummers onder de 12 opeisen, dat is voetbal. Anders heeft het basketball of honkbal.
Mag niet eens.quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:11 schreef golfer het volgende:
Nummer 14 gewoon overslaan, dat is een nummer dat wat mij betreft niemand meer mag dragen.
opvallend dat Engelaar nummer 8 heeft gekregen.. Lijkt erop dat hij een basisplaats heeft in de ogen van Marco.quote:De KNVB heeft de vaste rugnummers bekend gemaakt van de selectie van het Nederlands elftal. Met deze rugnummers speelt Oranje tijdens het Europees kampioenschap in Oostenrijk en Zwitserland.
De rugnummers van Oranje tijdens EURO 2008:
1. Edwin van der Sar
2. André Ooijer
3. John Heitinga
4. Joris Mathijsen
5. Giovanni van Bronckhorst
6. Demy de Zeeuw
7. Robin van Persie
8. Orlando Engelaar (foto)
9. Ruud van Nistelrooy
10. Wesley Sneijder
11. Arjen Robben
12. Mario Melchiot
13. Henk Timmer
14. Wilfred Bouma
15. Tim de Cler
16. Maarten Stekelenburg
17. Nigel de Jong
18. Dirk Kuyt
19. Klaas Jan Huntelaar
20. Ibrahim Afellay
21. Ryan Babel
22. Jan Vennegoor of Hesselink
23. Rafael van der Vaart
Ja ik weet het niet. In Italie is het heel gewoon.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:55 schreef Stpan het volgende:
Nee naartuurlijk zijn er geen spelers met rugnummer 80 in de Nederlandse competitie, BlaZ, gij rugnummer ketter!
Het is ten eerste al een grove schande dat het vaste rugnummer verplicht is gesteld door de KNVB. Het doet me deugd dat een enkele club zich daar niets van aantrekt, en ouderwets nummer 1 t/m 11 het veld in stuurt. Zo hoort dat!
Dat denk ik ook. En mee eens ja, zonde van Van Persie.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:52 schreef Stpan het volgende:
Denk dat Van der Vaart om rugnummer 23 gevraagd heeft, en Sneijder een linie terugzakt, Vd Vaart op 10.
Jammer vPersie op rechtsbuiten, zonde....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |