Nee dat zijn ze allemaal niet, t nr wat ik bedoel word bijna niet gezongen alleen maar de zin "I just want you to hold"quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:19 schreef MrManiak het volgende:
[..]
And so on and so on....Kun je iets specifieker zijn?
topquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:55 schreef kaassouffle het volgende:
Die 2e is iets van Afrika Bambaata, soul sonic force (planet rock?) geloof ik...
Wel te vinden op youtube... denk ik..
damn dudequote:Op donderdag 5 juni 2008 20:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://www.istapledmycat.com/pics/dickcream/ohshi.swf
GOATSE ALERT
dit is een klein stukje goatse, maar ik vraag me af welk liedje dit is, redelijk bekend geloof ik.
Sina - WÀnn Nit Jetz WÀnn DÀquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:03 schreef TheWanderer het volgende:
hallo
weet iemand wat de intro is van studiosportzomer?
de outro is just for tonight, ook leuk
maar ben ook erg nieuwsgierig naar de intro
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 04:07 schreef Ottaav het volgende:
[..]
Sina - WÀnn Nit Jetz WÀnn DÀ
Sina - Wann Nit Jetz Wann Da, met trema's op de a's in de titel.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:32 schreef Tharalom het volgende:
Ik ben al tijden op zoek naar een liedje, hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Het is een heel rustig liedje, gezongen door een man en vrouw (geloof ik) en een regeltje komt telkens weer terug: "If it's allright with you"...
Het nummer lijkt een beetje op het nummer "fire on the third bar" van SnowPatrol.
Alvast bedankt voor het meedenken! :-)
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:59 schreef xtuned het volgende:
Een oud amerikaans nummer uit de flower tijd.
"every bird sings when you appear"
Is een heel bekend liefdes liedje.
Ja, inderdaad, was ook al op zoek. Ik weet dat het hier niet thuishoort, maar als iemand een plek weet waar je em legaal kan downloaden hoor ik dat graag.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 07:29 schreef TheWanderer het volgende:
[..]
![]()
alleen jammer dat ik um niet kan luisteren op youtube
Korgis - If It's Alright With You Baby?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:32 schreef Tharalom het volgende:
Ik ben al tijden op zoek naar een liedje, hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Het is een heel rustig liedje, gezongen door een man en vrouw (geloof ik) en een regeltje komt telkens weer terug: "If it's allright with you"...
Het nummer lijkt een beetje op het nummer "fire on the third bar" van SnowPatrol.
Alvast bedankt voor het meedenken! :-)
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:03 schreef simplysep het volgende:
Ik zag een paar dagen geleden een clip op tmf classic, eentje met 2 kale mannen in roze blousjes die heel fout dansen tussen allemaal dames. De mannen zingen met een basstem in de coupletten. Het is geloof ik een redelijk bekend liedje, maar ik kan niet op de naam/artiest komen. Iemand die me hierbij kan helpen??? Ook met deze karige gegevens?
thanks,
Sep
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:12 schreef simplysep het volgende:
[..]
jaaa! dat is m, zo fout maar zo leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |