Wel eens een vrouw op een Corsaro gezien?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:19 schreef ikookhier het volgende:
Het zijn wel vaak mannen die met je willen knallen![]()
quote:De fiets is van voor naar achter niet alleen heel goed ontworpen, ook de afwerking is weer Italiaans om te smullen. Alles netjes, alles strak, alles met niet mis te verstane onderdelen. Tot in het kleinste detail een motor die klópt. Wat dan weer niet gezegd kan worden over het blok, dat klopt niet….dat rámt. Wat wil je ook; 1200 cc verdeeld over slechts twee cilinders.. daar krijg je wel leuke waardes uit. En inderdaad; zoals dit blok afgaat als je aan het gas draait is ongekend… slechts de eerdere generaties RSV-blokken komen er in de buurt, en niet eens dicht. Morini gooit er nog even fijntjes 20 procent ademruimte bovenop. Oftewel; hiep hiep, we hebben weer een Mannenmotor. Zoals eerder al gezegd moeiteloos in staat om overal zwarte strepen achter te laten en het mederijders erg moeilijk te maken. Geholpen door de slipperclutch is het devies nog enkel: geef vooral hárd en véél gas. En o ja: hou je vast. Mocht er geremd worden, dan staat een set No-nonsense Brembo's klaar voor actie, en dankzij de slipkoppeling is dat het enige waar je op hoeft te letten.
@ welbekend fok! kansloos niveau.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjonnie!!!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:43 schreef Crashcat het volgende:
Dat terzijde, nu rijd ik wel met een gouden ketting rond.
![]()
Neequote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:19 schreef Worldbeater het volgende:
Wel eens een vrouw op een Corsaro gezien?![]()
keerring lek?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:39 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Zo goudkleurig zijn ze ook weer niet.. Past goed bij mijn voorvork![]()
[ afbeelding ]
Wat een bende was dat hejquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:58 schreef Gawaine het volgende:
F1 van Monaco staat er op
Kheb geen blik gezien?quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:15 schreef Cageon het volgende:
[..]
Kheb geen blik gezien?
Fucking hell, die actie van wie was dat raikonnen? (hoe dat ook is geschreven)
dat die achterkant alle kanten op uitbreekt en zo achterop die ander klapt
echt mega hoe ver die uitbrak zeg en nog weer recht krijgen, met die geringe stuur uitslagquote:
geloof er niks meer van, dr uit die dingen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:35 schreef Snelwagen het volgende:
Nou geloof me, als ik zonder DB killers ga rijden is het niet best meer. En ik ben best wat gewend hoor
Gast geloof me, met die killers erin maakt dat ding meer herrie dan Bart zn motor zonder killers. Die heb je weleens gehoord toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:36 schreef Cageon het volgende:
[..]
geloof er niks meer van, dr uit die dingen.
Zeker als we gaan spelen, dan MOETEN ze dr uit. Wil je wel kunnen horen.
Verblijd mij met uwen kennisquote:Op het moment heb ik nog wel wat banden in deze maat, Michelin Power Race, Bridgestone BT002 en Metzeler Racetec. In de loop van de week verwacht ik ook weer een aantal Supercorsa te krijgen.
En ik dacht vroeger dat ik met een Opel Manta een tractorpullingwedstrijd kon winnen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:35 schreef Snelwagen het volgende:
Nou geloof me, als ik zonder DB killers ga rijden is het niet best meer. En ik ben best wat gewend hoor
Pilot power race doen, zachste compound kopen die je kan krijgenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:45 schreef stinkie het volgende:
Bandenkeuze:
[..]
Verblijd mij met uwen kennis
Denken mag altijd...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:46 schreef vannelle het volgende:
[..]
En ik dacht vroeger dat ik met een Opel Manta een tractorpullingwedstrijd kon winnen.
ja en wat over t warm krijgen / houden van een echte race band?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:47 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Pilot power race doen, zachste compound kopen die je kan krijgen![]()
Maaruh nee ik kan er niet veel over zeggen, heb alleen ervaring met de pirelli mt60r (klote band voor wat ik ermee deed), Michelin pilot power (toppie), Metzeler sportec m3 (ook lekker, minder in de regen)
Kan nooit moeilijk wezen, ken jij die Robin nog van de allereerste GSM meeting?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:53 schreef Cageon het volgende:
[..]
ja en wat over t warm krijgen / houden van een echte race band?
en die BT002 welke is dat?
Want zijn race pro en street race versies van...
@snelwagen,
nee heb zijn exc nooit gehoord...
maar dan nog, db-killers zijn voor watjes.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |