schaam je niet joh, ik krijg ook de meest lullige opmerkingen en aan de andere kant weer heel lovende,quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:01 schreef desaparacido het volgende:
Nee, buiten directe familie mag niemand het zien.
Leg uit?quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:31 schreef Z het volgende:
Mooi ironisch hoor, Manson op een pop art schilderij.
Ik nam het ook niet op als verwijt hoor, ik vind het juist interessant dat iemand inhoudelijk ingaat op Mansonquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:00 schreef Z het volgende:
Ik verwijt je ook niks. Ik heb zelfs bewondering voor je daadkracht en werkwijze.
In pop-art worden vaak dingen gebruikt uit de consumptiemaatschappij. MM heeft een hekel aan de consumptiemaatschappij, maar doet er stiekem hartstikke hard aan mee, en jij ver pop-art hem. Dat vind ik grappig.
Ik begrijp het probleem ook niet zo.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:01 schreef Z het volgende:
Vermeer trok trouwens ook van alles over, het is ene heel legitieme werkwijze.
ik was even aan het rondstruinen op marktplaats wat voor schilderijen daar zoal te koop zijnquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:31 schreef Z het volgende:
Mooi ironisch hoor, Manson op een pop art schilderij.
Laat eens wat zien als het kan?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:32 schreef Litso het volgende:
Hij is wel okay (afgezien van de lippen), maar ik koop eigenlijk alleen officiele Manson merchandise.
Dan schilder ik er liever zelf nog eentje na
Die waar ik nu mee bezig ben blijkt ook weer veel te moeilijk
Wat ik al eerder postte, ik denk dat ik eens wat makkelijke dingen ga proberen zodat ik het wat meer in mn vingers krijg
LITSO ben je gestopt met schilderenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |