Netjes hoor !quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
Libregts.
Volgens mij is er ook een EK-quiz op dit forum, waar ik één punt haalde.quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
Met alle respect, ik weet dat het EK eraan komt, ik heb er ook zin in, maar het voetbalgehalte van de vragen vind ik de laatste tijd erg hoog.
Goede observatie welquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
Met alle respect, ik weet dat het EK eraan komt, ik heb er ook zin in, maar het voetbalgehalte van de vragen vind ik de laatste tijd erg hoog.
Ging niet om jou, hoorquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:08 schreef qonmann het volgende:
Goede observatie wel, zal er op letten, variatie houdt het voor allen leuk
Ja wist ik .quote:
Scott +1quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
Luchtweginfecties dan?
quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:31 schreef Houtspeer het volgende:
chronische bronchitis
Ik dacht al dat Snow zou vallen.. Ik wilde eigenlijk Coldplay horen, maar dit is ook goedquote:
Cryptisch, zulke vragen stel ik de laatste tijd steeds meer. Vind ik zelf leukquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
Welke band?! Cryptisch bedoeld of staan de personen op de foto?
quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
Mickey Hoogendijk.
conleche +1quote:
Heel goed!quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:00 schreef conleche het volgende:
oud burgermeester van New York, Guiliani
Ik mocht nooit kijken wegens te laat op de avond, maar de beelden die ik toch meekreeg vond ik superspannend en ik wilde ook angelique zijn...quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:09 schreef Wickedangel het volgende:
Ik moest verplicht meekijken met mijn zusjeEr was ook zo'n enge man met een litteken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |