zover ik er dingen op internet over kan vinden, hebben de duitsers een een schoonheidsideaal over genomen van de oude grieken. Met een naam bedoelt de vragensteller ws een persoon die veel heeft gedaan om dit uit te dragen. zal ik de vraag herformuleren zodat we verder kunnen?
Got a sky that looks like heaven Got an earth that looks like shit And its getting hard to tell where What I am ends
Na de oorlog kon zij geen financiering meer krijgen voor filmprojecten en verdiende jarenlang een karige boterham als fotografe. Later ontdekte ze in Soedan de Nuba's die ze uitgebreid op de gevoelige plaat vastlegde. Tijdschriften als Life en National Geographic toonden interesse voor haar camerawerk. Dit ontlokte aan Susan Sontag een genadeloze kritiek in haar essay toen zij het had over het fascinerende fascisme van ?? nieuwe werk. Sontag zag verbanden tussen het in beeld brengen van de Afrikanen door ?? en het toenmalig heersende schoonheidsideaal van de nazi's. Er bleek ondertussen niets te zijn veranderd.
wie zoek ik?
Got a sky that looks like heaven Got an earth that looks like shit And its getting hard to tell where What I am ends
Dat plan waarin werk gecreeerd werd voor arbeiders, zoals het graven van de Bosbaan (Amsterdam) en het aanleggen van Berg en Bos (Apeldoorn de gekste), zodat ze geld kregen en boter konden kopen waardoor ook de middenstand rijker werd etc? Ik weet niet hoe het heet...