Schopje --> Geenstijlquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet de waarheid grappig zijn?
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, dat is fout. "ientegrasie" is het juiste woord, anders kunnen moslims het niet uitspreken. Net zoals "kienderbajslag", "oitkerieng" en "sosjaale dienst"
quote:"Hoersoebsidie"
En dat met een autocuequote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:04 schreef amaranta het volgende:
De klemtoon verkeerd leggen doen bijna alle journalisten. Ik erger me daar ook mateloos aan.
Je verwart me met iemand die jouw mening wel wat interesseert.quote:
Kan niet. Daar ben ik gebannedquote:
whehehhequote:
Kanker.. raapt iemand me nog op?quote:
Je vaders sperma om zoe die moeke dicht te plakken en haar kutje op te hangen aan zoen vleeshaak in de lokale shoarma tent!!!!!!!!!!!!1111111111HEINSZWEIDREIEINREICH!@!!!11111alfaquote:
Ga je dat in elk topic posten ofwat?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:04 schreef Spuitkomkommer het volgende:
3. epic fail
love it 150 up, 47 down hate it
1.When an attemt at creating an entertainment product fails so badly it incites anger and/or unintentional comedy.
2. When an attempt at comedy on an internet message board is so terrible it incites pity in the reader of sed post.
3. When an attempt to get over as a whacky character on an internet message board completely and utterly fails.
Pfff oké, n00b!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:11 schreef ScudRaket het volgende:
Het gaat ook niet echt meer over Laila Abid
Blijf maar lekker flamen
ahhhh dat klinkt echt heel heeel sielugggquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Pfff oké, n00b!
OT:
Ik ken haar niet dus wat doe ik in dit topique!
Grappig dat je zo reageert!quote:
Het is Laïla, en de mooiste vrouw die op tv te zien isquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:17 schreef Vinno het volgende:
Btw, het is Laila en niet Layla.
Ja voor lelijke mensen die niks beters kunnen krijgen ja !quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:44 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Het is Laïla, en de mooiste vrouw die op tv te zien is
Ga smaak kopen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja voor lelijke mensen die niks beters kunnen krijgen ja !
Ja want die worden vroeg oud zeker ! Echt WTFquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:53 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Ga smaak kopen.
Er zijn geen mooiere vrouwen dan Marokaanse dames.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:53 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Ga smaak kopen.
Er zijn geen mooiere vrouwen dan Marokaanse dames.
[ afbeelding ]
Je moeder telt niet he.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja want die worden vroeg oud zeker ! Echt WTF
Als ik een bezem lik dan krijg ik nog minder haren binnen dan wanneer ik zulkes wijf bef.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |