Ja. Dat staat op de site van de RDW he?quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:40 schreef Arclight-S het volgende:
Dit topic
Het begon leuk maar nu is het een sjonnie met maar liefst 80 KW!!!!
Door die uitlaat en dat luchtfilter echt wel meer hoor..quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:40 schreef Arclight-S het volgende:
Dit topic
Het begon leuk maar nu is het een sjonnie met maar liefst 80 KW!!!!
Klopt wel eigenlijk.. eerste stap..?quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:16 schreef Mr.Adams het volgende:
In dit topic begon je ook meteen al uitlaat en luchtfilter te roepen...![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:25 schreef Pupp3t het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat je daar überhaupt nog in durft te rijden.
Omdat mijn auto veel harder gaat door oa.deze mods.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:16 schreef Mr.Adams het volgende:
In dit topic begon je ook meteen al uitlaat en luchtfilter te roepen...![]()
golf 1.2 ofzo met gti badgequote:Op zondag 21 september 2008 22:03 schreef Mr.Adams het volgende:
Wat was jouw auto ook alweer?
Beetje last van door de bomen het bos niet meer zien
Tja is er echt verschil tussen langzaam en een beetje minder langzaam?quote:Op zondag 21 september 2008 21:44 schreef Spamblik het volgende:
[..]
Omdat mijn auto veel harder gaat door oa.deze mods.
Nouja je wil ook geen plaatje laten zien dus ik denk nog steeds dat je een verrotte golf hebt die gti badge niet waard is.quote:
Jazeker, ik ga als volgende stap effe wat met mijn luchtfilter doen. Die zit nu in het motorruim en wil hem met de nieuwe bumper gaan verlengen en bij een gat brengen. Verder wil ik wat aan de uitlaatlijn gaan doen (middendempervervanger) en wat prestatieverbeteringen zoals rvs gevlochten remleidingen, grotere remschijven voor etc.quote:Op maandag 22 september 2008 00:06 schreef S95Sedan het volgende:
Wat een grootspraak toch weer hier, jullie rijden allemaal een veyron en ascari zo te horen.
Voor de rest geinig topic, hoewel de bumpers ook niet echt mijn ding zijn. Verder nog plannen met je auto in de toekomst?
Ja die ga ik zelf met hars en plamuur doen. Ik heb het eerst nog wel betaald omdat ik eerst die bumper wil hebben maar ik ga er nog wel werk van maken want heb die vent gemaild en gevraagd wat voor waarde de verzender op had gegeven en hij zei 250 euro. Dus heb meteen teruggemaild dat het daar dus fout is gegaan want de waarde van het product is 200 dollar. Wel een verschil.quote:Op maandag 22 september 2008 09:13 schreef Impry het volgende:
Die bumperbeschadigingen, zijn die nog te repareren? En heb je die ¤ 290,- nu uiteindelijk moeten betalen?
niet doen.quote:Op maandag 22 september 2008 07:25 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
. Die zit nu in het motorruim en wil hem met de nieuwe bumper gaan verlengen en bij een gat brengen.
Daar is een filter en bodemplaat dus voor schat.quote:Op maandag 22 september 2008 09:41 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
niet doen.
Even door 1 grote plas water enmotor
Zelf weten.quote:Op maandag 22 september 2008 09:48 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Daar is een filter en bodemplaat dus voor schat.
Bedankt voor de tip hoor maar ik ken genoeg mensen met een luchthapper in de motorkap waar regen ed direct op het luchtfilter komt die ook nog eens dichter op het gasklephuis zit aangesloten en hebben nog nooit gezeik gehad.quote:Op maandag 22 september 2008 09:52 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Zelf weten.
Als je denkt dat een filter je helpt tegen water zou ik nog eens even gaan kijken van wat voor materiaal een filter nou gemaakt is.
Ik neem aan dat de meeste luchthappers in die motorkappen van die Autostyle opplakdingen zijn (dat zie ik iig vaak op meets)....quote:Op maandag 22 september 2008 09:56 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip hoor maar ik ken genoeg mensen met een luchthapper in de motorkap waar regen ed direct op het luchtfilter komt die ook nog eens dichter op het gasklephuis zit aangesloten en hebben nog nooit gezeik gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |