Vertel danquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:30 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik kan hele leuke dingen over jou en je auto vertellen aangezien ik je wel ken van mitsubishi meetings maar dat doe ik hier maar niet.
Doe ik ook![]()
Is goed voor jouquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:57 schreef OxygeneFRL het volgende:
ja maar 290 euro voor iets wat in totaal (dus incl verzendkosten) 312 euro heeft gekost?
We hebben het nogsteeds niet gehoort.quote:
+ x2!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:09 schreef invine het volgende:
als iets uit amerika komt betekend niet dat het gelijk mooi is en je auto goed siert.. gadver wat een bumper ik vond je auto zo echt goed lekker origineel op die spoiler na dan
quote:
Jong, flikker een heel eind op aub met je kk rolator..quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:18 schreef rollator_GSI het volgende:
[..]
en daar ben jij het mee eens???
ben je die Autostyle TDI station van je vergeten??
@OxygeneFRL:
maar idd,deze bumper past mijns inziens niet bij de auto
maar het is jouw auto,dus doe wat je zelf mooi vind
Had me paps gekocht, en AUB. dat ga je toch niet verglijken met een torenhoge spoilert en een bumper wat nog groter/breder is dan onze 3 zits bankquote:
Ben je nou echt zo achterlijk? Je ziet toch dat de bumper over de originele bumper heen is geschoven en dat hij dus bij montage nog een stuk naar achter gaat?quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:43 schreef Koepert het volgende:
Volgens mij kun je zitten op die bumperwel handig bij tuinfeestjes; die auto de stoep op; muziek en n bankje bij de hand
Als je van een originele auto houd hoor je niet in dit topic thuisquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:09 schreef invine het volgende:
als iets uit amerika komt betekend niet dat het gelijk mooi is en je auto goed siert.. gadver wat een bumper ik vond je auto zo echt goed lekker origineel op die spoiler na dan
en jij niet @ Fok!PTAquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:03 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Als je van een originele auto houd hoor je niet in dit topic thuis
Dudequote:
Gast...... grow a sense of humor... Misschien moet ik de volgende keer maar n andere PI erbij gebruiken en de opmerking tussen [Grap] tags zetten [/Grap] .. tot die tijd; reageer ns niet zo aangebrandquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:02 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo achterlijk? Je ziet toch dat de bumper over de originele bumper heen is geschoven en dat hij dus bij montage nog een stuk naar achter gaat?
Asmooh!quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:12 schreef tevebe het volgende:
[..]
DudeJij was een tijd de opvolger van Asmooh met je 'project'topics
TDIquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jong, flikker een heel eind op aub met je kk rolator..![]()
Houd je bek eens een keer over de TDI, hij was iig velen malen sneller dan zijn sjonniebak, ik had er iig GEEN bumperts of spoilers van 2 meter op gemonteerd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |