Nou, ik ben weer thuis.
Om maar meteen een lang verhaal te typen, aangezien iedereen heeft genoten van mijn vorige lange verhaal.
Tijdens onze verenigingsavond heb ik steeds wat geprobeert om oogcontact te maken. Maar ze leek me steeds wat te vermijden. In de pauze ging ik uiteindelijk maar buiten staan met een paar anderen. Na een tijdje kwam meisje X bij me staan samen met haar beste vriendin. Beetje gepraat en gelachen. Niets bijzonders dus.
Nadat onze avond was afgelopen en er weer was besloten om nog even wat te gaan drinken met de groep, wachtte ik buiten totdat ze naar buiten ging. Ik vroeg haar min of meer of ze ook nog even mee ging. Ze antwoordde dat ze dan even de sleutel van huis moest vragen aan haar vader. Daarbij verwachtte dat haar vader misschien nee zou zeggen, zodat ze niet mee zou mogen.
Ik liep ondertussen met een vriend van me alvast naar het 'cafe'. Hij had klaarblijkelijk ook gehoord over onze sjans van vrijdag. Hij zei dus: "Vertel, jij en meisje X hadden dus sjans?" Ik antwoordde met dat ze inderdaad sjans met me had. Daarbij maakte ik min of meer duidelijk ( met een simpel "mja hoor

" ) Dat ik het wel leuk vond, op de vraag van: "Oe,.. " ( je kent die gesprekken wel..

)
Toen we bijna bij het café waren aangekomen, bedacht ik me plots. En ik ging dan ook terug, om op zoek te gaan naar meisje X. Tegen de desbetreffende vriend zei ik dan ook dat ik wat vergeten was. Onderweg kwam ik meisje X tegen, en praatten we nog even wat over de vrijdag ervoor.
Tijdens ons 'café-uurtje' ging ik naast haar zitten ( beide op een hoek ) om wat te kunnen proberen, misschien. Totdat een andere vriendin bij ons kwam zitten, en dus tussenin ging. Ze vroeg nog: "Of mag ik hier niet zitten?" Ik antwoordde dan ook met: "nou, liever niet eigenlijk" Meisje X grinnikte..
Voor de rest gebeurde er niet veel tijdens die tijd. We praatten wat met z'n allen over van alles en nog wat. Toen iemand zei dat er nog mensen nodig waren voor een commissie, zei ik dat ik daar wel in wilde gaan zitten. Meisje X zei ook dat zij wel graag wilde. Nu zitten we dus samen in een commissie, met nog een ander. Tijdens de gesprekken keken we elkaar soms even wat 'plagend' aan. Ze rolde af en toe wat met haar ogen wanneer ze vond dat iemand anders weer een domme opmerking maakte.
Intussen besloot ik dat het misschien een goed idee was om langer te blijven en als laatste naar huis te gaan. Steeds meer mensen gingen weg, uiteindelijk zaten we met z'n 4en nog. Ik had het briljante idee om te wachten op het juiste moment, om te zeggen dat ik weg zou gaan. En te hopen dat ze dan ook zou 'opstappen' zodat we even een tijdje alleen zouden zijn. Dat duurde alleen langer dan ik hoopte, dus ik raakte een klein beetje 'gefrustreerd'. Ik had echt zoiets tegen den anderen die er waren, van: ga nu maar eens weg. Jammer genoeg hadden ze dat niet door..
Maargoed, uiteindelijk werd er gezegd dat we maar eens moesten gaan, door een vriendin van ons. Terwijl meisje B alvast naar haar fiets liep. Bleven meisje X en ik alleen achter. Ik vroeg aan haar: "En ben je al een beetje moe?" Ze antwoordde met dat ze morgen vrij was en ze vast nog niet zou kunnen slapen etc." Ik dacht dat dat het juiste moment was om te vragen of ze nog even mee zou willen naar een ander café.
Ik zei ( ja niet erg overtuigend ): "Is café X nog open denk je?"
Zij: "Volgens mij nog wel"
Ik: "Heb je nog even zin om wat te drinken dan? Ik heb nog wel wat geld over"
Zij: "( Mja, geen reactie verder onthouden. Maar volgens mij was het min of meer positief"
Ik ging er dan ook vanuit dat we nog even naar café X zouden gaan. Ze pakte haar fiets, ik was lopend.
Ze fietste, ik liep. Ondertussen ging ze het weer even over vrijdag hebben, en dat ze niet de enige was die ver heen was. Ze beweerde dat ze best zelf had kunnen fietsen. Ik zei iets als, wanneer ik je losliet fietste je bijna de bosjes in. Daarbij vermelde ik dat ik helemaal niet te veel gedronken had, als ze dat misschien dacht.
( Ja, hier heb ik mijn kansen dus reeel laten liggen, dat heb ik dan ook wel door hoor..

)
Nog steeds in de veronderstelling dat we samen even wat zouden gaan drinken, liepen/fietsten we door. Rechts van ons zag ik meisje A staan te wachten op ons. Ik schrok een beetje, en hoopte dat meisje X en ik gewoon stiekum ertussenuit zouden kunnen knijpen. Meisje X zag het volgens mij ook, en maakte aanstalten om rechts te gaan ( huiswaarts ) ipv links ( kroegwaarts ). Ik vroeg: "Waar ga heen?"
Ook hier moet ik het antwoord weer schuldig blijven, ik heb geen idee wat ze antwoordde. ( Misschien herinner ik het me morgen weer ofzo) Dus uiteindelijk fietsten we weer met 4 personen ( ik liep BTW ) naar onze huisjes. Ik ging hierbij naar mijn ouders, omdat ik daar wel zou kunnen slapen.
Onderweg was ik een beetje van slag, omdat ik dit als een afwijzing zag. Uiteindelijk sloeg ze samen met een ander linksaf en riepen we elkaar gedag toe. Ik liep met meisje B mee naar huis en we hadden het eerst wat over andere dingen, maar gingen al snel over op het onderwerp, meisje X. Ook tegen haar ben ik niet helemaal duidelijk geweest over of ik meisje X nou wel of niet leuk vind. Ze probeerde het me wel steeds te ontfutselen, maar ik heb het niet duidelijk gemaakt. (misschien heeft ze het we gemerkt )
Zaterdag zie ik haar weer, niet als date. Maar ze vertelde tegen iemand anders dat ze ergens heen zou gaan. Ik heb dat gehoord, en ga dus proberen om daar die avond ook te zijn. Heb ik het nu verprutst? Wilde ze wel of niet? Was ze alleen verlegen of anderen het zouden zien (meegaan naar cafe X) Of vind ze me toch niet leuk? Hoe moet ik het nu zaterdag aanpakken? Maandag anders? Daarna het weekend met haar mee?
Ik weet het nu even helemaal niet meer