abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58953316
ik zou het opschrijven op een blaadje zodat je je tekst niet vergeet en dat je het kan oplezen

Veel belangrijker dan de zin precies is die je zegt, is dat je niet als een poepend persoon kijkt en dat je in ieder geval zorgt dat je een positieve uitstraling hebt (smile).
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_58954125
Ts = prutser
pi_58954272
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 00:20 schreef Matje-1989 het volgende:
Ts = prutser
Thanx
pi_58970226
Je moet dat soort dingen niet tot in de puntjes gaan voorbereiden. Het is niet van "om 20:54 ga ik het vragen". Misschien is het in jouw geval zelfs beter als je helemaal géén plannen maakt en gewoon probeert om het leuk te hebben met haar. De rest komt dan eventueel echt vanzelf wel. Als het lekker loopt, dan is een vervolgdate plannen een veel spontaner proces. Dus, zorg dat je veel bij haar in de buurt bent en zie gewoon hoe het loopt!
pi_58970977
al iets ondernomen ts ?
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_58977796
Jaa, ik begin ook benieuwd te worden
Something I Call Personality...
pi_58978092
Ik heb vandaag er op gelet, of ze naar me kijkt.
Hoe ze naar me kijkt en of iets mij opviel etc.

Antwoord:

Verder gaan we zaterdag de stad in met wat 'wederzijdse' vrienden.
Geen date nog, maar wel wat vooruitgang.
pi_58978121
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 00:26 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

Antwoord:

Gaat de goede kant op.
Je maakt er in ieder geval werk van.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_58978168
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 00:27 schreef Karammel het volgende:

[..]

Gaat de goede kant op.
Je maakt er in ieder geval werk van.
Misschien moet ik meteen even wat rechtzetten.
Anders denken jullie weer dat ik het geregeld heb.

Dat 'uitje' met 'wederzijdse' vrienden, is enigszinds geregiseerd door anderen én mij
Dus niet dat ik haar gevraagd heb ofzo, iemand was me in alle haast voor zeg maar..
pi_58978338
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 00:29 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Misschien moet ik meteen even wat rechtzetten.
Anders denken jullie weer dat ik het geregeld heb.

Dat 'uitje' met 'wederzijdse' vrienden, is enigszinds geregiseerd door anderen én mij
Dus niet dat ik haar gevraagd heb ofzo, iemand was me in alle haast voor zeg maar..
Maar wel dé kans om haar te laten weten dat je haar wel ziet zitten en misschien zélf een date te regelen!!!
pi_58978417
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 00:37 schreef Rutteke het volgende:

[..]

Maar wel dé kans om haar te laten weten dat je haar wel ziet zitten en misschien zélf een date te regelen!!!
Inderdaad

Daar ben ik me ook van bewust
Ik zal dan ook zeker mijn best gaan doen, en ben eerlijk gezegd niet meer 'bang' om afgekeurd te worden door haar. Zoals vandaag had ik het idee dat ze een spelletje met me zat te spelen. Niet negatief, maar wel steeds proberen mijn aandacht te trekken
pi_58978502
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 00:40 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

[..]

Inderdaad

Daar ben ik me ook van bewust
Ik zal dan ook zeker mijn best gaan doen, en ben eerlijk gezegd niet meer 'bang' om afgekeurd te worden door haar. Zoals vandaag had ik het idee dat ze een spelletje met me zat te spelen. Niet negatief, maar wel steeds proberen mijn aandacht te trekken
Nou hup! Meespelen dan!!

Ik wens je in ieder gevall veel plezier zaterdag en succes En natuurlijk hou je ons hier op de hoogte he
pi_58978607
pi_58978644
haha, mn personal soap hiero
Ben iig blij voor je dat je dr in het weekend ziet! Als je dan niks onderneemt ben je wel echt een snuggere
pi_58978689
Ik ben een hele tijd heel stil en rustig geweest. Maar nu is dat steeds minder, begin
wat meer los te komen lijkt het. Dat komt sinds ik op kamers ben gegaan in ****.

Maar nu wil ik iig niet als ik bij haar ben komend weeken, overkomen als iemand die alleen
maar 'leuk' is met bier op etc. Is het een idee om niets te drinken? Want ik kan wel degelijk los
komen hoor

In een dronken bui neemt ze me toch niet serieus
pi_58978777
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 00:55 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Ik ben een hele tijd heel stil en rustig geweest. Maar nu is dat steeds minder, begin
wat meer los te komen lijkt het. Dat komt sinds ik op kamers ben gegaan in ****.

Maar nu wil ik iig niet als ik bij haar ben komend weeken, overkomen als iemand die alleen
maar 'leuk' is met bier op etc. Is het een idee om niets te drinken? Want ik kan wel degelijk los
komen hoor

In een dronken bui neemt ze me toch niet serieus
Tja dat ligt er denkik alleen maar aan wat voor meisje het is..

Ik zelf persoonlijk vind het niet erg als de jongens waar ik mee uit ben veel drinken en er eentje geinteresseerd is..en dat ook laat blijken..

Denk maar zo: dronken mensen spreken de waarheid
Plus, mss drinkt ze zelf ook wel wat... jij kan natuurlijk wel wát drinken, maar jezelf inhouden, als je zelf het fijner vind om nuchter te blijven!
pi_58979000
Uhm, oké

Dronken mensen spreken de waarheid?
Haha
pi_58979059
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 01:14 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

Dronken mensen spreken de waarheid?

so true!

en ik snap niet dat je steeds zegt: ze moet niet denken dat ik alleen met bier op leuk ben..
ben je dan zo'n zuipschuit?
iedereen is minder geremd met alcohol op, ook al na 2 of 3 biertjes, dat is een neveneffect van alcohol, niks mis mee, tenzij je 20 biertjes op hebt en enorm ongeremd bent...dan is het niet leuk meer.

je moet nooit voor anderen gaan denken (I know, makkelijker gezegd dan gedaan, maar toch)
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
pi_58979096
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 01:18 schreef m-niki het volgende:

[..]

so true!

en ik snap niet dat je steeds zegt: ze moet niet denken dat ik alleen met bier op leuk ben..
ben je dan zo'n zuipschuit?
iedereen is minder geremd met alcohol op, ook al na 2 of 3 biertjes, dat is een neveneffect van alcohol, niks mis mee, tenzij je 20 biertjes op hebt en enorm ongeremd bent...dan is het niet leuk meer.

je moet nooit voor anderen gaan denken (I know, makkelijker gezegd dan gedaan, maar toch)
Hmm, je hebt gelijk. BTW: Ben geen ongelovelijke zuipschuit hoor
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 mei 2008 @ 01:47:42 #95
163650 Greys
pi_58979289
Vraag nadat jullie met die vrienden samen wat zijn gaan drinken of je haar mobiele nummer mag "... zodat ik je een keer kan sms-en om misschien samen iets te gaan drinken ofzo."
Als ze dan haar nummer geeft dan kan je haar de volgende dag een leuk smsje sturen om te kijken of ze er leuk op reageert. En zo niet... dan heb je alléén maar haar nummer gevraagd, zogenaamd tussen neus en lippen door, en ben je niet op je bek gegaan ofzo.

Misschien is dat een makkelijker stapje voor je
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_58986192
Ze heeft mijn nummer wel
Kan zij ook bellen

Nee grapje, we zullen zien hoe het van't weekend gaat
  donderdag 29 mei 2008 @ 14:21:44 #97
41280 marc1982
Red light -- Green light
pi_58988284
*herkenbaar* (of in ieder geval voor ik een vriendin had)
maar je moet het gewoon doen, niet twijfelen of je het gaat vragen,
je moet het wel raar maken wil ze niet eens wat met je drinken
succes
dus...
pi_58989946
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 00:26 schreef Bla-Di-Bla het volgende:

Antwoord:

Hehe dan zal ze het wel door hebben dat je haar ook leuk vind. Dus als ze volgende keer je aandacht komt zoeken zit het wel goed denk .
pi_58991100
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:30 schreef MPLO het volgende:

[..]

Hehe dan zal ze het wel door hebben dat je haar ook leuk vind. Dus als ze volgende keer je aandacht komt zoeken zit het wel goed denk .
Ja, probleem is dat ze wel altijd ( nu ik er ook even over nadenk ) naar mij toe is gekomen.
En ik alleen nooit echt een reactie verder heb gegeven, werden kleine gesprekjes maar verder
niets. Zij is dan ook een echte praatster, en weet altijd op alles wel wat te zeggen.

In tegenstelling tot mij iig, want ik weet alleen maar wat te zeggen als ik weet dat het goed zit/ik me op
m'n gemak voel

Maar we gaan het proberen...
pi_58991184
Mooi dat je dat zo aanpakt

En dus als je merkt dat ze je leuk vind: Actie ondernemen

Steel Dogg
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')