Gaat de goede kant op.quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:26 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Ik heb vandaag er op gelet, of ze naar me kijkt.
Hoe ze naar me kijkt en of iets mij opviel etc.
Antwoord:
Verder gaan we zaterdag de stad in met wat 'wederzijdse' vrienden.
Geen date nog, maar wel wat vooruitgang.
Misschien moet ik meteen even wat rechtzetten.quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:27 schreef Karammel het volgende:
[..]
Gaat de goede kant op.
Je maakt er in ieder geval werk van.
Maar wel dé kans om haar te laten weten dat je haar wel ziet zitten en misschien zélf een date te regelen!!!quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:29 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Misschien moet ik meteen even wat rechtzetten.
Anders denken jullie weer dat ik het geregeld heb.
Dat 'uitje' met 'wederzijdse' vrienden, is enigszinds geregiseerd door anderen én mij
Dus niet dat ik haar gevraagd heb ofzo, iemand was me in alle haast voor zeg maar..
Inderdaadquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:37 schreef Rutteke het volgende:
[..]
Maar wel dé kans om haar te laten weten dat je haar wel ziet zitten en misschien zélf een date te regelen!!!
Nou hup! Meespelen dan!!quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:40 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Inderdaad
Daar ben ik me ook van bewust
Ik zal dan ook zeker mijn best gaan doen, en ben eerlijk gezegd niet meer 'bang' om afgekeurd te worden door haar. Zoals vandaag had ik het idee dat ze een spelletje met me zat te spelen. Niet negatief, maar wel steeds proberen mijn aandacht te trekken![]()
Tja dat ligt er denkik alleen maar aan wat voor meisje het is..quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:55 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Ik ben een hele tijd heel stil en rustig geweest. Maar nu is dat steeds minder, begin
wat meer los te komen lijkt het. Dat komt sinds ik op kamers ben gegaan in ****.
Maar nu wil ik iig niet als ik bij haar ben komend weeken, overkomen als iemand die alleen
maar 'leuk' is met bier op etc. Is het een idee om niets te drinken? Want ik kan wel degelijk los
komen hoor![]()
In een dronken bui neemt ze me toch niet serieus
so true!quote:
Hmm, je hebt gelijk. BTW: Ben geen ongelovelijke zuipschuit hoorquote:Op donderdag 29 mei 2008 01:18 schreef m-niki het volgende:
[..]
so true!
en ik snap niet dat je steeds zegt: ze moet niet denken dat ik alleen met bier op leuk ben..
ben je dan zo'n zuipschuit?
iedereen is minder geremd met alcohol op, ook al na 2 of 3 biertjes, dat is een neveneffect van alcohol, niks mis mee, tenzij je 20 biertjes op hebt en enorm ongeremd bent...dan is het niet leuk meer.
je moet nooit voor anderen gaan denken (I know, makkelijker gezegd dan gedaan, maar toch)
Hehe dan zal ze het wel door hebben dat je haar ook leuk vind. Dus als ze volgende keer je aandacht komt zoeken zit het wel goed denkquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:26 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Ik heb vandaag er op gelet, of ze naar me kijkt.
Hoe ze naar me kijkt en of iets mij opviel etc.
Antwoord:
Verder gaan we zaterdag de stad in met wat 'wederzijdse' vrienden.
Geen date nog, maar wel wat vooruitgang.
Ja, probleem is dat ze wel altijd ( nu ik er ook even over nadenk ) naar mij toe is gekomen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:30 schreef MPLO het volgende:
[..]
Hehe dan zal ze het wel door hebben dat je haar ook leuk vind. Dus als ze volgende keer je aandacht komt zoeken zit het wel goed denk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |