Nou, tijd om mijn 'tipgevers' op de hoogte te stellen van mijn belevenissen met meisje X. Nadat de avond met onze vereniging gezelig was verlopen, was het tegen 23.00 de tijd om te verzamelen voor een avondje op pad met een deel vrienden. Als snel bleek dat ongeveer 5 mensen niet zouden komen opdagen, omdat ze andere verplichtingen hadden. Geen probleem voor mij, aangezien een kleinere groep betekend dat ik meer kans zou hebben om met meisje X te kunnen praten/flirten.
Het begon al op de heenweg, het was gezellig op de fiets. Ik had van te voren al een biertje gedronken, maar ik voelde me sowieso al zeker van mijn zaak. Tenminste, ik zat goed in mijn vel. Ik voelde me goed, en wilde een leuke avond hebben. Tijdens de fietstocht kwamen we al snel bij elkaar te fietsen. "Zou ze dat expres doen?", was het eerste wat er in mij opkwam. Het was gezellig en soms roddelde ze wat over andere mensen van de vereniging etc. Ik roddelde soms even rustig mee, om het gesprek op gang te houden. Dit was niet zo heel moeilijk, zoals ik al eerder had verteld is het meisje in kwestie een echte praatster. Ik hoefde alleen in te haken en te grappen en grollen. Af en toe raakte ze me aan, of ze gaf me een vriendschappelijke tik wanneer ik haar 'beledigde'. Ik kreeg steeds meer het gevoel dat ik haar toch écht een leuke meid vind.
Na met z'n 2en gepind te hebben, afgezonderd van de anderen, gingen we het café binnen. Daar was een vriendin van ons ook al, we waren nu met 4 meiden en 2 jongens. Incl. mijzelf als jongen meegerekend ( ja, ik vond dit wel een goede grap..

). Aan het tafeltje kwamen al snel de sterke verhalen over de tafel gevlogen. Meisje X was naast mij gaan zitten, ookal kon ze eigenlijk niet anders. Dus dat hoefde niet persé iets te betekenen. Meisje X keek soms wat argwanend toen de grootse verhalen werden verteld, ik zei tegen haar dat ik geen sterke verhalen wist. Waarop ze begon te lachen en opmerkte dat ze daar ook niet zo van houdt.
We dronken beide wat en het werd steeds gezelliger. De vriend die mee was, grapte ineens dat hij tegen mij had gezegd dat meisje X steeds naar mij zat te kijken ( zie eerder in topic ). Hij hoopte op deze manier ( zei hij tenminste) dat ik ook naar haar zou gaan kijken, zodat hij ook weer een lolletje had. Ondertussen dacht ik dat meisje X me dus misschien toch niet zo leuk zou vinden, immers de vriend van me had alleen maar een lolletje willen hebben. Ik werd gedurende een tijdje even wat onzeker, maar de alcohol nam het al snel weer van mij over. Meisje A ( ook mee ) kwam ineens met de briljante opmerking dat ik nodig aan de vrouw zou moeten. Ze ging ineens staan en keek eens even goed de kroeg rond. "Nou, wat voor iemand zoek je?", was de vraag die ze me stelde. Ik keek meisje X even lachend aan, ze lachte naar me terug. "Ow, wacht eens even. De ideale combinatie! Meisje X en TS!", riep meisje A. Ze zei dat wij het ideale stel waren, en riep: "zoenen zoenen zoenen etc." Meisje X werd ondertussen een beetje rood, ik probeerde een beetje onverschillig te kijken en een opmerking te maken. Mijn hersenen zochten naar een goede uitweg, maar die had ik zo snel niet voor handen. Meisje A: "Jah,want meisje X vind jou leuk alleen heb jij dat nog niet door. TS moet nog overtuigd worden". Ik lachte een beetje wat mee, terwijl meisje X ook even met haar mond vol tanden leek te staan. Ze reageerde echter niet afwijzend, en keek me vragend aan. Ik zei maar even: "Oh". Meisje A: "ja, nu moet je niet doen of je verlegen bent, hoor!" Ik reageerde met dat ik altijd wel wat verlegen ben, en ze dat ondertussen wel door zou moeten hebben. Toen merkte meisje A op dat meisje X best met me zou willen tuten, meisje X voegde daar een beetje lachend aan toe dat ze vond dat je nuchter moet zijn voor de eerste kus.
Toen nam ineens iemand het initiatief om een glas bier om te stoten. Ja hoor, op mijn nieuwe broek. Ik werd niet boos, maar grapte maar even mee. Terwijl we samen de troep gingen opruimen, ging de gezelligheid niet verloren. Nadat alles weer schoon was gemaakt gingen we verder waar we gebleven waren. Meisje X had de slappe lach, en ondertussen zat ze wat met mij te 'spelen'. Tenminste daar leek het wel op, mijn spijkerbroek was inmmers nat van het bier en ze had nog een plasje met bier gevonden. Daar deed ze haar vinger in en streek ze over mijn arm en soms over m'n gezicht. De opmerking van meisje C was dan ook simpel gemaakt, volgens haar kon meisje X gewoon niet van mij afblijven. Ondertussen hadden we wat oogcontact en ik begon haar steeds leuker te vinden. Ze legde haar hoofd gedurende het volgende uur steeds vaker op mijn schouder. Ik grapte dat ze moe was, maar ze wilde het niet toegeven.
Ik wilde zo graag mijn arm om haar heenslaan, ik durfde het alleen niet. ndertussen legde ik mijn hoofd enkele malen op haar, op mijn schouder rustende, hoofd. Ze keek zo lief de hele tijd, of verbeelde ik het me? Ik merkte heel goed dat ze te veel had gedronken en grapte dat ze niet meer drinken mocht hebben. Daarbij haalde ik haar glas dat nog halfvol was weg, en werd ze 'boos' waarna ze me even een tik gaf op mijn schouder. Waarbij ik dacht: "Yes, ze heeft me weer aangeraakt!"
Meisje X ging inmiddels even naar de WC toe. Meisje B merkte op dat ik achter haar aan zou moeten gaan immers: "Ze vind je echt leuk hoor" + "Kom op je ziet toch wel dat meisje X steeds aan me zat etc?" Ik antwoordde met dat ik het nog niet doorhad ( sarcastische toon ) Meisje B vond dat meisje X en ik wel wat klef waren, maar wel een schattig stel zijn.
Toen ging ik ook maar naar de WC ( niet persé achter meisje X aan ) , meisje X en ik kwamen uiteindelijk samen terug aan het tafeltje. Ik zag dat de anderen naar ons keken, en ze dachten vast dat we iets hadden gedaan. If you know what I mean..

Hierna zijn we maar tot het besluit gekomen om te vertrekken. Meisje X wankelde wat en zei dat ik haar wel mocht/moest ondersteunen. 'Hand in hand' liepen we door het cafe de buitenlucht in. Buiten aangekomen pakten we allemaal onze fiets, en zouden we nog even naar de Shoarma gaan. Meisje X merkte op dat ze honger had, dus ik besloot om ook nog mee te gaan. Aangekomen bij de Shoarma zochten we een tafeltje op. Ik ging expres tegenover haar zitten om oogcontact te kunnen hebben. We bestelden en het eten kwam al snel. Meisje X en ik hadden beide hetzelfde besteld. Ze had het eten sneller op dan ik, ik merkte op dat ik geen zin meer had in meer eten. Ze at daarom een deel van mijn broodje op.
Samen 'stuiterden' we uit de Shoarma waarna we op de fiets stapten. De rest van de groep fietste al weg, terwijl ik op haar wachtte. Terwijl meisje X aangaf dat ze het fijn zou vinden dat ik haar ondersteunde. Dit leek me het moment om maar eens iets van mijn kant te doen. Eerst gewoon de hand in de nek om haar te helpen recht te fietsen. Later met mijn arm op haar schouder. Ik sloeg mijn arm om haar heen, en ze leek het niet erg te vinden. Tijdens het fietsen loosde ik haar de goede kanten op. Niet dat ze niet meer kon fietsen, maar helemaal normaal ging het ook weer niet. Ondertussen zei ze dat ze zich nog nooit zo had gevoeld van de alcohol. Ik heb wel iets te veel gedronken merkte ze op, dit heeft ze tijdens 6 km fietsen ongeveer 5x herhaald, maar ik zat er niet mee. We praatten honderd uit over vanalles en nog wat. Ondertussen waren we 4 km verder en de rest van de groep waren we al kwijtgeraakt. Wij gingen nu eenmaal iets langzamer. Hoe langer het duurder hoe fijner het werd. Ik besloot dat het wijs was om haar thuis af te zetten en haar niet een eindje alleen te laten fietsen. Je weet immers maar nooit tegenwoordig.
We kwamen bij het huis van haar ouders aan waar ik grapte of ze wel de goede sleutels mee had genomen. (Aangezien ze in het begin vertelde dat haar vader haar had gedwongen om haar eigen sleutel op te zoeken, die ze kwijt was.. ) Ze had de sleutel van de achterdeur bij zich, ik zette mijn fiets neer. En besloot dat het goed was om haar bij de deur af te zetten. Ik had verder geen verwachtingen. Ze opende de deur en we zeiden elkaar gedag.
Ik pakte mijn fiets en fietste de laatste 2 km naar huis. Ik dacht steeds aan haar en hoe zo'n schat van een meid ze is. Toen ik op bed lag kreeg ik een smsje van meisje B. Of ik wel een beetje voorzichtig zou zijn met meisje X en dat we een leuk stel zijn. Ik betwijfelde of het slim was om nu wat terug te sturen, in deze toestand. En ik besloot een veilig smsje te sturen met: "Wat wil je nu horen dan? Haha" Op bed aangekomen kon ik maar niet in slaap komen. 3 uur lang dacht ik na over haar tekentjes en gesprekken. Na 3 uur liggen woelen viel ik eindelijk in slaap en werd ik tegen 12.00 wakker. Zo fit als een hoentje dat wel, en helemaal met kriebels. Het zekere gevoel over meisje X en mij dat ik de nacht had gehad was verdwenen, de kriebel over meisje X niet.
Meisje X vertelde verder nog dat ze de dag erop ( zaterdagavond ) ergens heen zou gaan, ik besloot om ook daar heen te gaan. Maar heb haar nergens gezien. Jammer, ik baalde er een beetje van. Verder heb ik de dag na ons uitgaan nog even met haar ge-msn't. Een beetje dollen over hoe ver ze heen was etc. Verder niet echt veel nieuws etc. Het gesprek op msn was dan ook maar zeer kort.
Dit stukje is geschreven ongeveer 12 uur nadat onze avond/nacht was afgelopen. Volledig nuchter en misschien wel al een beetje in love. Vragen die ik mezelf steeds stel zijn o.a.:
* Ze was wat donken, maar meende ze alles?
* Hoe het nu verder aan te pakken?
* Zal ze vandaag een wrak zijn geweest?
* Heb ik het goed aangepakt?
* Aan wiens kant ligt de bal nu?
* Weet ze nu ook dat ik haar leuk vind?
* Hoe zal onze eerste nuchter weerzien zijn? ( morgen )