quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:02 schreef BossFight het volgende:
Ik heb NOOIT een slipje aan als ik uit ga!
Heb je wel tijd om uit te gaan?quote:Systeembeheerder
Sony Playstation 3
Nintendo Wii
Nintendo DS
Dat is übergeil en keihandig als je geyle neuqseks wil doen on the spot!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:02 schreef saban het volgende:
Waarom zou je zonder slipje uitgaan?
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:06 schreef -moppie- het volgende:
geen slipje in lage broek....... heel vaak ook als in niet uitga....
geen slipje in rokje.... nog nooit gedaan!
Dat is dus een beetje wat ik bedoel, in lange broek is het niet zo'n probleem natuurlijk, maar doen meerdere dames dit ook wel eens in een kort rokje?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:06 schreef -moppie- het volgende:
geen slipje in lage broek....... heel vaak ook als in niet uitga....
geen slipje in rokje.... nog nooit gedaan!
Noem je je opblaaspop tegenwoordig je vriendin?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mijn vriendin heeft ook zelden een string aan tijdens uitgaan, 9 van de 10 keer heeft ze een kort rokje aan dus zijn altijd leuke situatiesook altijd leuk als iemand er achter is gekomen dat ze niks draagt hehe gaan ze zogenaamd ongemerkt onder haar rokje proberen te gluren
Dit is een troll toch? Normaal zou ik zeggen ja, maar je leeftijd laat me denken dat je dit misschien wel eens meentquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:33 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Doe je dat niet, dan vraag ik me af wat een vrouw daarmee nou precies wil bereiken.
Oh, wacht, het is een breezer topic... laat maar...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:40 schreef RTB het volgende:
[..]
Dit is een troll toch? Normaal zou ik zeggen ja, maar je leeftijd laat me denken dat je dit misschien wel eens meent
Jij lijkt me wel iemand die, als zijn vriendin naakt voor hem staat, vraagt of ze het warm heeft.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:44 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Oh, wacht, het is een breezer topic... laat maar...
Soms zijn mensen niet slimmer... maar dat geeft niet... sukkels moeten er ook zijn.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:02 schreef RTB het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel iemand die, als zijn vriendin naakt voor hem staat, vraagt of ze het warm heeft.
*edit*
ugh, bij nader inzien is die eerste post natuurlijk keihard een troll -_- ...waarom hap ik hier zo op.
Je flamoes niet aan Jan en alleman laten zien is tegenwoordig ook al preuts?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:36 schreef BreakSpear het volgende:
Je bent niet de enige met saaie (preuts is eigenlijk een beter woord) vriendinnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |