En nog steeds wel. Maar getuige het feit dat ie naar Shaktar geeft maar weer aan dat we financieel niet tegen zulke clubs op kunnen. Met alle respect, Shaktar stelt als club niet veel voor en de competitie is er nou ook niet echt een waar je je in de picture speelt.quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:39 schreef dndiek het volgende:
Moreno naar Shakhtar.... Dat was toch een speler die van veel users hier wel mocht komen of niet?
Financieel misschien niet inderdaad, maar ik denk dat als Ajax hier serieus naar was gaan kijken dat Moreno best trek zou kunnen hebben. Probleem ligt gewoon dat Ajax hier voor de zoveelste keer niet snel genoeg naar handelt, wat Van der Vaart ook al aan geeft.quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:52 schreef Breach het volgende:
[..]
En nog steeds wel. Maar getuige het feit dat ie naar Shaktar geeft maar weer aan dat we financieel niet tegen zulke clubs op kunnen. Met alle respect, Shaktar stelt als club niet veel voor en de competitie is er nou ook niet echt een waar je je in de picture speelt.
Maar goed, we hebben nu Darío Cvitanich gehaald als centrumspits en ene Klaas Jan Huntelaar loopt ook nog bij ons rond, wat moeten we dan met Marcelo Moreno? Ajax gaat toch met één spits spelen, dus twee back-ups lijken me niet echt nodig.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Financieel misschien niet inderdaad, maar ik denk dat als Ajax hier serieus naar was gaan kijken dat Moreno best trek zou kunnen hebben. Probleem ligt gewoon dat Ajax hier voor de zoveelste keer niet snel genoeg naar handelt, wat Van der Vaart ook al aan geeft.
KJH kan nog op elk moment vertrekken natuurlijk, en als Ajax bezig is met spitsen weten ze blijkbaar meer dan wij...quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar goed, we hebben nu Darío Cvitanich gehaald als centrumspits en ene Klaas Jan Huntelaar loopt ook nog bij ons rond, wat moeten we dan met Marcelo Moreno? Ajax gaat toch met één spits spelen, dus twee back-ups lijken me niet echt nodig.
Inderdaad. Moreno had moeten komen ipv Cvitanich.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar goed, we hebben nu Darío Cvitanich gehaald als centrumspits en ene Klaas Jan Huntelaar loopt ook nog bij ons rond, wat moeten we dan met Marcelo Moreno? Ajax gaat toch met één spits spelen, dus twee back-ups lijken me niet echt nodig.
Daar moet Ajax ook echt eens iets aan gaan doen, dit zijn juist spelers die je mogelijk binnen zou kunnen halenquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Financieel misschien niet inderdaad, maar ik denk dat als Ajax hier serieus naar was gaan kijken dat Moreno best trek zou kunnen hebben. Probleem ligt gewoon dat Ajax hier voor de zoveelste keer niet snel genoeg naar handelt, wat Van der Vaart ook al aan geeft.
quote:Van der Aat wil lang bij Ajax blijven 28 mei 2008
Als het aan Henri van der Aat ligt, blijft hij tot in lengte van jaren aan Ajax verbonden. Dat schrijft Johan Derksen deze week in zijn column in Voetbal International. Van der Aat kwam twee maanden geleden als interim-directeur naar Amsterdam als opvolger van de vertrokken Maarten Fontein en maakte tot dusverre een prima indruk. Volgens Derksen wordt de clubbestuurder echter 'niet geremd door enige voetbalkennis'.
Volgens Johan Derksen blijft Henri van der Aat tot in lengte van jaren aan Ajax verbonden Het is vooralsnog onduidelijk of Ajax op zoek gaat naar een nieuwe algemeen directeur. Gelet op de inhoud van het onderzoeksrapport van de commissie-Coronel ligt dat wel voor de hand. "Coronel is van mening dat de algemeen directeur een voetbalachtergrond moet hebben", merkt Derksen op. Volgens de hoofdredacteur van Voetbal International houdt de Ajax-voorzitter zich niet aan zijn eigen rapport wanneer Van der Aat kan aanblijven.
De onlangs aangestelde nieuwe raad van commissarissen zal zich gaan buigen over de post van algemeen directeur. Het contract van Van der Aat loopt tot medio september. Hij wil nog niet kwijt of hij een permanent dienstverband bij Ajax ambieert. "Daar laat ik me niet over uit. Het gaat er nu om dat we bij Ajax een stabiele situatie creëren. Wat er in het najaar met mijn positie gebeurt, is aan de nieuwe raad van commissarissen."
quote:'Van Basten de absolute baas bij Ajax' 28 mei 2008
Marco van Basten is komend seizoen de allesbepalende man bij Ajax. Dat schrijft Johan Derksen deze week in zijn column in Voetbal International. Van Basten krijgt in Amsterdam alle macht om zodoende naar eigen inzicht te kunnen werken. Derksen spreekt van een zorgwekkende ontwikkeling en is van mening dat Ajax grote risico's neemt. De ontstane situatie biedt echter ook voordelen volgens de journalist.
Johan Derksen over Van Basten: 'Hij is de absolute baas, hij bepaalt alles' "Van Basten vond de aanpak van Johan Cruijff te rigoureus en voor de legendarische Nummer 14 zat er niets anders op dan verbijsterd terug te keren naar Barcelona", brengt Derksen de situatie rondom de komst en het vertrek van Cruijff in herinnering. "En niemand binnen Ajax durfde Van Basten tot de orde te roepen. Hij is de absolute baas, hij bepaalt alles. We hebben het over een beursgenoteerd bedrijf, dat een ex-voetballer met een extreme beslissingsbevoegdheid benoemt, terwijl zijn ervaring op het gebied van een club leiden nihil is."
"Van Basten functioneert een paar jaar als bondscoach, maar overtuigde allerminst op het gebied van people-management en personeelsbeleid", vervolgt de hoofdredacteur van VI. "Hij verwart management nog wel eens met het verzamelen van oude vrienden om zich heen. Zo werd Danny Blind aangetrokken als een technisch directeur die niets te zeggen heeft, maar zijn oren moet laten hangen naar Van Basten. Ik denk dat Blind voortdurend telefoneert met het Oranje-hotel in Zwitserland. Desondanks kan de missie Van Basten slagen. Als Van Basten zijn vriend Cruijff durft weg te sturen, kijk ik de komende maanden nergens vreemd van op."
Derksen: 'Perez, Vermaelen, Van der Wiel en Vertonghen voegen niets toe aan Ajax'Derksen is dan ook erg benieuwd naar het nieuwe seizoen. Ajax doet er in zijn ogen goed aan om behoorlijk te saneren. "Elk nadeel heeft zijn voordeel. Het God-zegene-de-greep-beleid van Ajax - waardoor alle macht bij de onervaren Van Basten ligt - is roekeloos, maar de huidige bondscoach heeft de power om keihard te saneren. George Ogararu, Thomas Vermaelen, Gregory van der Wiel, Laurent Delorge, Michael Krohn-Dehli, Jan Vertonghen, Kennedy Bakircioglu, Leonardo, Dennis Rommedahl, Jürgen Colin, Samuel Kuffour, Albert Luque en Kenneth Perez voegen niets toe aan Ajax. Na het EK moet er een nieuw elftal staan. Van Basten wilde de macht. Dan moet hij nu beslissingen nemen. Als hij slaagt, gaat hij de historie in als de redder van de club. Zo niet, dan is hij helemaal alleen verantwoordelijk en voor eens en voor altijd ongeloofwaardig."
Je kunt mij niet wijsmaken dat een speler meer interesse heeft in Shakthar Donetsk dan Ajax Amsterdamquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:49 schreef Breach het volgende:
Heb jij (of jullie) ook maar één bron, waarin staat dat Ajax daar niet mee onderhandeld heeft of dat ze er interesse in getoond hebben. De meesten hier gaan af op de FC Update en Ajax Showtime geruchten. Wij weten met zijn allen hier niet wat Ajax achter de schermen doet.
Praat voor jezelf. Ik geef toe dat ik hem nog nooit heb zien spelen, maar ik heb wel degelijk verhalen over hem gelezen en zelfs met wat gasten over hem gehad (die er wel wat vanaf weten). Daarnaast zijn z'n statistieken duizendmaal beter dan die van Cvitanich.quote:En nu al gaan zeuren over dat Moreno had moeten komen ipv Cvitanich slaat al helemaal nergens op. Wij kennen die spelers alleen van de youtube filmpjes en af en toe een verdwaalde Ajacied in dit topic die in de spelers in het echt heeft gezien of iig meerdere keren een wedstrijd heeft zien voetballen.
Verthongen en Vermaelen vind ik wel goed, heel goed zelfs.quote:
Johan laat zijn mening weer eens horenquote:
Omdat het hem daar niet zou gaan lukken. En omdat ze ondertussen bij Arsenal ook achter kwamen wat voor arrogant mannetje het was.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:58 schreef Breach het volgende:
@ Nashje
Waarom ging bijvoorbeeld Quincy Owusu weg bij het grote Arsenal
Daar staat Arsenal bij mij toch niet echt bekend om hoor.quote:(dat toch bekend staat om zijn talenten die doorgroeien tot topspelers)
Oh ik ga Cvitanich echt wel een kans geven hoor. Heb ook wel vertrouwen in hem. Maar er mag wel eens wat kritiek op Ajax worden geleverd wat betreft de snelheid naar het handelen van jong talent. Wat zeg ik, het is al veel te lang geleden dat er uberhaupt jong talent is binnengehaald.quote:En dat 2e vind ik nou ook niet bepaald doorslaggevend. Statistieken zeggen weinig. Cvitanich is nu topscorer van Argentinie bij een club uit de middenmoot. En volgens mij kunnen spelers nog altijd groeien. Maar als je Ajax nooit eens wat vertrouwen geeft als supporter zijnde en altijd gaat lopen zeiken, zal het ook nooit meer wat worden.
Vermaelen een mietjequote:Op woensdag 28 mei 2008 10:57 schreef Nashje het volgende:
Vertonghen is iemand die de strijd durft aan te gaan, Vermaelen daarentegen.. Dat vind ik best wel een mietje hoor. Echt een softie.
Van der Wiel gaat een topper worden.
Hoezo 'sambal bij'?quote:
Wat een onzin, zeg. Gregory v/d Wiel afschrijven? Jan Vertonghen was, zoals gezegd, één van de lichtpuntjes dit seizoen. En ook Thomas Vermaelen hoeft van mij niet weg. De rest, met Kenneth Perez als twijfelgeval, mag overigens wel meteen weg van mij. Lekker saneren!quote:George Ogararu, Thomas Vermaelen, Gregory van der Wiel, Laurent Delorge, Michael Krohn-Dehli, Jan Vertonghen, Kennedy Bakircioglu, Leonardo, Dennis Rommedahl, Jürgen Colin, Samuel Kuffour, Albert Luque en Kenneth Perez voegen niets toe aan Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |