ik dacht dat hij uitgerust genoeg was aangezien hij het hele seizoen niet gespeeld heeft.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:55 schreef DuvelDuvel het volgende:
Misschien wil Marco Boulah fit houden voor volgend seizoen bij Ajax als hij de defensie moet leiden.
Ik ken die Djourou eigenlijk niet.. Goede speler?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:14 schreef Static-NL het volgende:
Ajax bijna rond met Djourou (2e/3e keus bij arsenal)
bron: http://www.ajax1.nl/?q=node/1209
en ook op ajax1.nl
NEC wil Leonardo wel maar hebben geen geld voor hem, ze zullen eerst iemand moeten verkopen voordat ze hem kunnen kopen.
Als hij daar 3e keus op een plek die zo slecht bezet is betwijfel ik het.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:20 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik ken die Djourou eigenlijk niet.. Goede speler?
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:23 schreef tha_dark het volgende:
Oprotten met die Ajax1.nl berichten hier.
Hoezoquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:23 schreef tha_dark het volgende:
Omdat het waarheidsgehalte lager dan 10% is.quote:
Djourou werd nog niet gelinkt aan Ajax en het is interessanter om een nieuwe naam te horen dan 20 verschillende berichten te horen over Sulemanji of speler die ook grote engels clubs achter zich aan hebben.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:28 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Omdat het waarheidsgehalte lager dan 10% is.
Waarom heb jij nou die Ananas in je avatar?
Doe mij maar Boulah of Douglas.quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:20 schreef Rejected het volgende:
Djourou lijkt me wel een oede verdediger voor ajax hoor!
Of niet hequote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:23 schreef tha_dark het volgende:
Verder nog Miralem Sulejmani of Jeremain Lens.quote:
Ik denk dat Sulejmani niet meer komtquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Heeft lange tijd onder contract gestaan bij Arsenal maar kwam altijd weinig in actie. Werd begin dit seizoen verhuurd aan Birmingham en in de winterstop alweer teruggehaald vanwege blessures. Zou het een opmerkelijke zet vinden aangezien hij duidelijk tekort komt voor het niveau. Was flink billenknijpen als hij in de basis stond.
Nee ik zou nog steeds gewoon voor Douglas gaan. En wanneer wordt de transfer van Sulejmani nou eens in godsnaam afgerond?
Op zich dus geen verstoorde werkverhoudingen tussen Marco van Basten en Khalid Boulahrouz, daarbij kan Boulahrouz zich nu tijdens het EK ook niet in de kijker spelen. Slim van Van Basten!quote:„Vanaf dag één was dit zo afgesproken. Het is zwaar voor me, maar ik moet het accepteren. Van Basten heeft me de kans gegeven me te bewijzen. Wat dat betreft ben ik hem dankbaar. Hij heeft me uit het niets erbij gehaald. Ik heb in die korte tijd laten zien dat ik klaar was voor het EK, maar afspraken maak je niet zomaar”, reageerde de speler op het besluit.
Gaf jij Van Basten zojuist een complimentquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Op zich dus geen verstoorde werkverhoudingen tussen Marco van Basten en Khalid Boulahrouz, daarbij kan Boulahrouz zich nu tijdens het EK ook niet in de kijker spelen. Slim van Van Basten!
Als het ook daadwerkelijk de achterliggende gedachte is, mag hij het opvatten als een compliment.quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:49 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Gaf jij Van Basten zojuist een compliment![]()
Geloof je het zelf?quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als het ook daadwerkelijk de achterliggende gedachte is
Natuurlijk geloof ik het zelf niet, mijn vertrouwen in Marco van Basten is weer tot het nulpunt gezakt.quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?
Als het echt een meerwaarde zou zijn had van Basten hem echt wel meegenomen naar het EK hoor.
Aldus Genee in de AD Sportwereld.quote:Een ingewijde in de voetballerij kwam met een opmerkelijke verklaring. Hij daagde me uit tot een weddenschap. Volgens hem speelt Boulahrouz volgend jaar bij Ajax. Mede daarom zou de aanstaande Ajax-coach Van Basten hem hebben opgeroepen. Het zou de zoveelste oud-Ajacied zijn die terugkeert op het oude nest, want de verdediger doorliep er de jeugdopleiding en kent de cultuur. Op zich dus een prima idee. Sambal bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |