Ik ook, maar laten we positief blijven en hopen dat ze achter de schermen al druk bezig zijn. Maar goed 3 weken terug leek Sulejmani als zo goed als rond te zijn, en daar hoor je nu helemaal niets meer over. Ook zogenaamde insiders als Van Gelder of Derksen niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:34 schreef kevin6188 het volgende:
Ik vind zo langzamerhand toch wel tijd worden dat er eens versterkingen worden gehaald.
Oh, jawel. Maar vorig seizoen vertrokken er in dat opzicht niet zoveel spelers. Zeker eind mei leek het erop dat de selectie in tact zou blijven. Dus toen was het ook niet zo nodig. Werden er ook vooral aankopen voor in de breedte gehaald. Daar was iedereen toen ook wel blij mee/ het over eens. Nu verlies je je sterkhouders Heitinga, Davids en misschien ook Huntelaar terwijl er tot nu toe niks tegenover staat. Dan moet je verder nog je verdediging versterken en een creatieve middenvelder halen omdat ik De Jong, hoe jammer ik het ook vind, geen 34 wedstrijden zie spelen en Perez, tsja, dat weet ik ook niet zo goed. Maargoed, in de winterstop hebben we gemerkt dat er in twee weken tijd veel kan veranderen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik ook, maar laten we positief blijven en hopen dat ze achter de schermen al druk bezig zijn. Maar goed 3 weken terug leek Sulejmani als zo goed als rond te zijn, en daar hoor je nu helemaal niets meer over. Ook zogenaamde insiders als Van Gelder of Derksen niet.
Ik zal wel weer ongeduldig zijn, maar vorige zomer was ik juist erg geduldig en dat beloofde weinig goeds
Bullshitquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nadeel is dat Marco van Basten hem waarschijnlijk als tien of vleugelspits zal opstellen.
Nja.. zal ie wel goed passenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:56 schreef jna het volgende:
Misschien is Heitinga wel als verdedigende middenvelder gekocht
Hij is in ieder geval niet tevreden over het contract dat AZ hem aanbiedt.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hoop dat Lens komt. Nog liever dan Sulejmani. Stuk goedkoper Nederlands en net zo goed.
Dat is een wel heel leuke speler inderdaad. En inderdaad Nederlands. Kun je perfect met 3 aanvallende middenvelders spelen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hoop dat Lens komt. Nog liever dan Sulejmani. Stuk goedkoper Nederlands en net zo goed.
Kom nou niet met hype en Sulejmani in één zin aanzettenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:26 schreef w00h00 het volgende:
Mensen die de overhypde Lens beter vinden dan Sulejmani![]()
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
Sulejmani is helemaal gehypedquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:26 schreef w00h00 het volgende:
We hebben maar twee aanvallers die top zijn en er komt er één bij, op de vleugel hebben we niet veel soeps, dus wat dat betreft zou Miralem Sulejmani of Jeremain Lens een versterking zijn.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:33 schreef Radegast het volgende:
Heeft Ajax uberhaupt wel aanvallers nodig? Probeer er eerst eens een paar kwijt te raken...
Hij is de tweede seizoenshelft anders wel een stukkie beter dan Sulejmani hoor.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:26 schreef w00h00 het volgende:
Martina komt toch ook in de selectie volgend jaar?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
We hebben maar twee aanvallers die top zijn en er komt er één bij, op de vleugel hebben we niet veel soeps, dus wat dat betreft zou Miralem Sulejmani of Jeremain Lens een versterking zijn.
Klopt, hij en John Goossens moeten een kans krijgen in de voorbereiding.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:40 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Martina komt toch ook in de selectie volgend jaar?
Check zn postgeschiedenisquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:40 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Martina komt toch ook in de selectie volgend jaar?
Edit: Dat kneusje hierboven gewoon negeren
Mwa, beiden deded het erg goed. Moet ook maar zien of AZ Lens kwijt wil aan Ajax.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:37 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij is de tweede seizoenshelft anders wel een stukkie beter dan Sulejmani hoor.
Lens heeft een contract t/m 2008.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:53 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Mwa, beiden deded het erg goed. Moet ook maar zien of AZ Lens kwijt wil aan Ajax.
Als Lens niet verlengd (wat hij niet lijkt te gaan doen) heeft zit hij alleen komend seizoen nog vast aan AZ.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:53 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Mwa, beiden deded het erg goed. Moet ook maar zien of AZ Lens kwijt wil aan Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |