het geschil is geen anderhalf mln.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:13 schreef Chadi het volgende:
Onzin Ajax moet gewoon sneller handelen. Ze zijn al een half jaar met Sulejmani bezig om een geschil van anderhalf miljoen.
quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:00 schreef BonJovi het volgende:
Gefeli Heineken
Dank je wel jongens.quote:
Nadeel is dat Marco van Basten hem waarschijnlijk als tien of vleugelspits zal opstellen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
OT: Ik begin steeds meer vertrouwen in die Cvitanitch te krijgen. Hopelijk krijgt hij van ons publiek de tijd om zich aan te passen en wie weet wordt het dan nog wel wat.
Die winstpercentages flikken ze me in FM 08 ook altijdquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:19 schreef MaxPower het volgende:
Die 20% gaat over het bedrag boven de 9,5 miljoen. Dus Heerenveen wil gewoon 20% van de winst die Ajax maakt bij doorverkoop.
Zelfde deal hebben we bij Huntelaar... maar dan 25%.
Scheelt weer in de kostenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:19 schreef Breach het volgende:
Onze Griekse vriend Papastopoulos (ik zal het wel weer fout typen) zit NIET bij de definitieve selectie voor het EK.
Vergeten niet, maar hopelijk wel vervangen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:47 schreef M0NTANA het volgende:
Ben benieuwd of Papalamepiemellos onze Johnny Heitinga kan doen vergeten, ben bang dat het lastig wordt.
Overmars was 1m50 , en waarom kan een vleugelspits niet klein zijnquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:52 schreef TheClown1 het volgende:
die Cvitanitch is te klein als vleugelspits en moet daar gewoon niet staan, dus daarom zal van basten hem daar zeker weten zetten.
Babangida, Ikedia en Wamberto niet te vergeten.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:11 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Overmars was 1m50 , en waarom kan een vleugelspits niet klein zijn
Hoezo moet je als buitenspeler nou weer lang zijn dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:52 schreef TheClown1 het volgende:
die Cvitanitch is te klein als vleugelspits en moet daar gewoon niet staan, dus daarom zal van basten hem daar zeker weten zetten.
Pre-cies. Dit is alleen maar in ons voordeel, áls Ajax ook daadwerkelijk achter hem aan gaat. Ik denk dat de Europese topclubs nu over hem heen kijken, dus Ajax: sla je slag eens.quote:
Vechten voor je plekquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:32 schreef Wooldoor het volgende:
Heitinga begint ook steeds meer concurentie te krijgen bij Athletico, die hebben sinds de komst van Heitinga volgens mij alweer 2 nieuwe centrale gekocht. Ik ben benieuwd wat Heitinga met Athletico heeft afgesproken.
Luis Perea heeft contract verlengd, zat al bij Atlético Madrid.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:32 schreef Wooldoor het volgende:
Heitinga begint ook steeds meer concurentie te krijgen bij Athletico, die hebben sinds de komst van Heitinga volgens mij alweer 2 nieuwe centrale gekocht. Ik ben benieuwd wat Heitinga met Athletico heeft afgesproken.
Neuh, hij gaat daar wel slagen, daar ben ik van overtuigd. Vooral zijn wisselpass zal in Spanje hoge ogen gooien.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:42 schreef Nashje het volgende:
Ik ben bang dat Heitinga daar niet echt aan de bak gaat komen en weer vertrekt na een half jaar richting een wazige subtopper. Je weet hoe het dan verder gaat. Hoop van harte dat het niet zo'n clubhopper gaat worden en maar meteen terug naar Amsterdam komt.
Het zou zomaar kunnen. Hij heeft een hoop vertrouwen nodig. Dat zag je ook bij Ajax.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:42 schreef Nashje het volgende:
Ik ben bang dat Heitinga daar niet echt aan de bak gaat komen en weer vertrekt na een half jaar richting een wazige subtopper. Je weet hoe het dan verder gaat. Hoop van harte dat het niet zo'n clubhopper gaat worden en maar meteen terug naar Amsterdam komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |