Ik dacht dat je een wave-file naar .mov om wilde zetten.quote:
Ik wil een audiofragment van 2 minuten omzetten naar zo'n wavegrafiek. Het zou het mooist zijn als dat gewoon afspelende video kan zijn.quote:
Veel beter!! Echt! Ik hou mijn numpadquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:55 schreef super-muffin het volgende:
[..]
en daar gaat typen wel ewoon goed mee?
Fuck, haalde Amerikaanse notatie van een duizendtal even doorelkaar met de nederlandse kommaquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
[..]
7140 delen door 504 is nog steeds 14 hoor
Jah, daar had ik ook al gedacht, dan maar Audacity iGrabitten.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:33 schreef nietzman het volgende:
Nee.
Maar je wilt dus geen grafiekje zoals Sjoewe voorstelt? Echt zo'n bewegend geval? Dan kun je misschien een screenrecorder gebruiken ofzeu. Ik ben er nog nooit specifieke software voor tegengekomen in ieder geval.
Jah, convert audio to keyframes ofzo en dan de treble en bass scheiden en dat dan aan een formule hangen enzo, maar ik heb geen zin in AE.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:35 schreef Sjoewe het volgende:
Volgensmij kan dat trouwens vrij eenvoudig met After FX, maar waar dat dan precies zit weet ik dan ook weer niet.
Je zou het verloop van het spectrum kunnen laten zien. Bijvoorbeeld in 2D:quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:38 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Iemand nog een idee hoe je op een andere manier geluid digitaal kunt visualiseren?Ik zat aan hexiamalen te denken ofzo, maar daar zijn ook weer programmaatjes voor. Of automatisch geluid als fonetische tekst kunt laten genereren.
Thnx! Wel klote dat ik echt helemaal geen Windows meer heb.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je zou het verloop van het spectrum kunnen laten zien. Bijvoorbeeld in 2D:
[ afbeelding ]
of in 3D:
[ afbeelding ]
Je kunt ook het faseverschil tussen het linker- en rechterkanaal tonen:
[ afbeelding ]
Bij mij heeft de opstartsnelheid van Office 2008 / Word 2008 een enorme boost gekregen door preloading van lettertypes uit te zetten, hebben jullie dat al geprobeerd?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Yup, maar niet dat SP1 de moeite waard is. Het is nog steeds zo traag als dikke .....
Zelfs Photoshop CS3 start sneller op dan Word 2008.
QFT!quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:57 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wel klote dat ik echt helemaal geen Windows meer heb.
Mijn opstartsnelheid van Word 2008 is voorlopig exact nul seconden.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:00 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Bij mij heeft de opstartsnelheid van Office 2008 / Word 2008 een enorme boost gekregen door preloading van lettertypes uit te zetten, hebben jullie dat al geprobeerd?
En hoe doe je dat?quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:00 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Bij mij heeft de opstartsnelheid van Office 2008 / Word 2008 een enorme boost gekregen door preloading van lettertypes uit te zetten, hebben jullie dat al geprobeerd?
Webkit is open source. Dus dit verbaasd mij niets. Samsung kan gewoon webkit gepakt hebben en een andere interface er op gezet hebben.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:31 schreef De_Hertog het volgende:
Opmerkelijk: een nieuwe telefoon van Samsung bevat de mobiele versie van Safari als standaard browser.
Ik wist niet dat Apple en Samsung zo close waren, en ik vraag me af wat voor deal hier is gesloten, en of dit navolging gaat krijgen. Ik weet ook niet hoe de bediening van de iPhone-Safari gaat zonder Multitouch en kantelsensoren..
Ook bijzonder dat Safari zomaar op Symbian draait trouwens - zou het stiekem toch alleen om WebKit gaan?
Dat bedoelde ik inderdaad met die laatste regel, maar het bericht doet het overkomen alsof het de iPhone-variant is, vandaar. Maar een eigen versie van webkit lijkt me inderdaad logischer.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Webkit is open source. Dus dit verbaasd mij niets. Samsung kan gewoon webkit gepakt hebben en een andere interface er op gezet hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |