quote:
ik werk met trots voor mijn centjes, en je zit er met je 100kg toch zo'n 30kg boven, MBO-erquote:Op maandag 26 mei 2008 23:41 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
TS is jaloers dat ze moet werken voor d'r centjes en ook nog eens 100 kg weegt
zolang je niet OV hebt gesms-ed is 't opzich primaquote:
alsof dat de PvdA nog kan redden..quote:Op maandag 26 mei 2008 23:46 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb het niet gezien hoor, maar wel slim dat pvda zegt dat ze het er mee eens zijn, aangezien iets van 80% NL mbo doet/heeft gedaan
Pro-ana nodig hebben om af te vallen. Mompelt iets over motivatiequote:Op maandag 26 mei 2008 23:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik werk met trots voor mijn centjes, en je zit er met je 100kg toch zo'n 30kg boven, MBO-er
maar uiteraard ben ik met 72kg nog steeds een dikke zeug... misschien toch maar aan de Pro-Ana dan
Een HBO'er die zo'n grote bek heeft.. het moet niet gekker wordenquote:Op maandag 26 mei 2008 23:32 schreef motorbloempje het volgende:
Programma Kamervragen op tv.
Voorgangers niet gezien, maar na Jericho niet meer gezapt.
Beetje mee zitten kijken, en toevallig was vanavond de finale..
De winnaar wordt 'besproken' in de kamer...
Maar dan winnen die lui met 29% van de stemmengewoon omdat ze met z0veel zijn!!
En worden (godzijdank) door de aanwezige politici, meteen terecht gewezen, dat 't niet gaat gebeuren
maar waarom moet dit idee winnen van het protesteren tegen Pro-Ana sites en pedofielen.
Er worden kinderen verkracht en misbruikt, maar die scholiertjes moeten een OV-jaarkaart, omdat ze zo nodig in Groningen willen wonen...
Wat een kutprogramma
en de PvdA stemt wel weer in, hoor ik nu als klap op de vuurpijl!
Begrijp me niet verkeerd, niets mis met MBO als onderwijsvorm, maar om dan te winnen in zulks een kutprogramma, gewoon omdat ze met meer zijntriest! Terwijl m.i. er beter wat gedaan kan worden aan die afgrijselijke sites die kinderen aanpraten dat ze niet meer dan 30kg mogen wegen
Klacht: Lange Frans
Klacht: PvdA
Klacht: MBO-ers die OV eisen worden belangrijker gevonden dan bovengenoemde andere wel belangrijke zaken
Nee laat maar!..quote:Op maandag 26 mei 2008 23:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zolang je niet OV hebt gesms-ed is 't opzich prima
maar ehm.. iemand een topic over mensen die sms-en naar dat soort programma's?
Yes, mét OV natuurlijkquote:Op maandag 26 mei 2008 23:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Waar ik mij vooral aan stoor is dat studenten na hun MBO nog eens 4 jaar stufie krijgen voor het HBO. Wanneer ik na mijn HBO nog stufie wil, is dat 2 jaar mogelijk... Ik vind het dan ook raar dat MBO-ers er ook nog eens extra OV bij willen... Het spijt me, maar dan leveren ze die stufie maar in
En TS, het is inderdaad vreemd dat zo'n "onbenullig" onderwerp het wint van andere, wel degelijk belangrijke zaken, wint...
Enneh HeaRt_woRm, MBO-er zeker![]()
Wat een nutteloze kutopmerking
nee, ik ben niet gemotiveerd neequote:Op maandag 26 mei 2008 23:48 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Pro-ana nodig hebben om af te vallen. Mompelt iets over motivatie
quote:Op maandag 26 mei 2008 23:49 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Een HBO'er WO-er die zo'n grote bek heeft.. het moet niet gekker wordenzó hoort het
quote:Op maandag 26 mei 2008 23:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, ik ben niet gemotiveerd neeeen ongemotiveerde dikke zeug van 72 kilo die 15 kilo is afgevallen sinds januari
het woord sarcasme zat zeker niet in de woordenlijst die je moest leren op het MBO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |