Met mijn gebrekkige empathische vermogens heb ik soms het idee dat je daar af en toe zin in hebt ja.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Steer, je bent echt cute. Ik zou je zo mee naar huis nemen
Als ik daar zin in zou hebben![]()
Die is wel nodig ook als ik in mn veel te grote korte broek met een ontzettend oncharmant maar wel heel erg praktisch thermoshirtje op mn hurken met een zonnebril op mn kop zit te klooien met een ventieltje.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind "wil jij me helpen" sowieso een prima zin in zo'n situatieEn dan met je allercharmantste lach uiteraard.
Nee. Ben weer eens van seks af enzoquote:Op maandag 26 mei 2008 23:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Met mijn gebrekkige empathische vermogens heb ik soms het idee dat je daar af en toe zin in hebt ja.
En toen je nog sex op was?quote:Op maandag 26 mei 2008 23:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee. Ben weer eens van seks af enzo![]()
Trusten Lianne!
Alsof mannen zo gefocust zijn op uiterlijkquote:Op maandag 26 mei 2008 23:23 schreef Liejannuh het volgende:
Een naamtopic!
Maar dit ging ik net posten:
[..]
Die is wel nodig ook als ik in mn veel te grote korte broek met een ontzettend oncharmant maar wel heel erg praktisch thermoshirtje op mn hurken met een zonnebril op mn kop zit te klooien met een ventieltje.
En nu ga ik echt naar bed.
Succes met slapen voor degenen die dat gaan doen. Succes met wakker blijven voor degenen die dat moeten. En sterkte met de insomnia.
Nopequote:
Ja maar...jeetje, heb ik een slechte invloed op je of zo?quote:Op maandag 26 mei 2008 23:30 schreef Leintjeuh het volgende:
NopeHelemaal niet. A girl can only endure so much bad sex. Dus. Ik ga celibaat zijn. Samen met jou!
![]()
Katholieke meisjesquote:Op maandag 26 mei 2008 23:32 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy meedoet
Had trouwens niet veel uitgemaakt als de dates wel goed waren gegaan.
Jij slaapt tenminste nog af en toe naast een vrouw, arme Steer niet...quote:Op maandag 26 mei 2008 23:33 schreef Vork het volgende:
Zo stelletje sekslozen, wat een droogstand. Waar kan ik me melden?.
Ik vind het geen slechte invloed. Geen seks betekend ook geen risico op SOA's enzo. Dus geen bloedonderzoeken en uitstrijkjes. Sign me upquote:Op maandag 26 mei 2008 23:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja maar...jeetje, heb ik een slechte invloed op je of zo?Ik wil best seks hoor! (alleen hij niet met mij)
In de kamer naast me slaapt een vrouw.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij slaapt tenminste nog af en toe naast een vrouw, arme Steer niet...
Ja, naast en slapen inderdaad. In feite heb je daar dus niets aanquote:Op maandag 26 mei 2008 23:35 schreef Isabeau het volgende:
Jij slaapt tenminste nog af en toe naast een vrouw, arme Steer niet...
Hierquote:Op maandag 26 mei 2008 23:33 schreef Vork het volgende:
Zo stelletje sekslozen, wat een droogstand. Waar kan ik me melden?.
Is het ook dubbel zo gezellig als je met 2 vrouwen in bed ligt?quote:Op maandag 26 mei 2008 23:37 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja, naast en slapen inderdaad. In feite heb je daar dus niets aan(maar het is wel veel gezelliger, dat wel).
quote:Jij? Vrouwen verleiden?
Mijn trukendoos leert je precies wat te zeggen tegen mooie vrouwen.
www.VrouwenVersieren.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |