Dat kan ook niet.quote:Op woensdag 11 juni 2008 02:28 schreef NorthernStar het volgende:
Ik ga niks meer aanpassen ook
Klopt, en ik heb Rusland nog wel als land dat de meeste doelpunten scoort, tot dusver klopt dat, maar dan in tegendoelpunten..quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:17 schreef Hankster het volgende:
Gister en ook maandag was best wel een dramatische dag voor mijn pouleRusland werd wel heel erg koud ingemaakt bijvoorbeeld
Die vragen worden allemaal beantwoord in de verschillende specials die FOK!sport gemaakt heeft. Een trigger om ze te lezen dusquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:10 schreef Stone2211 het volgende:
Ik vraag me af wat de toegevoegde waarde is van de vragen die nu als extra zijn ingevoerd in de EK-Pool...
Hoe vaak werd Portugal groepswinnaar op een EK?
Met hoeveel treffers is Nihat Kahveci topscorer van zijn club Villarreal?
Tegen wie speelde Zwitserland zijn eerste wedstrijd ooit op een EK?
Dit zijn toch vragen die rechtstreeks een zoekmachine ingegooid gaan worden...
Je moet het niet te lastig maken, bovendien zijn alle antwoorden terug te vinden in de Specials die van elke deelnemer gemaakt zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:10 schreef Stone2211 het volgende:
Ik vraag me af wat de toegevoegde waarde is van de vragen die nu als extra zijn ingevoerd in de EK-Pool...
Hoe vaak werd Portugal groepswinnaar op een EK?
Met hoeveel treffers is Nihat Kahveci topscorer van zijn club Villarreal?
Tegen wie speelde Zwitserland zijn eerste wedstrijd ooit op een EK?
Dit zijn toch vragen die rechtstreeks een zoekmachine ingegooid gaan worden...
Nou.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die vragen worden allemaal beantwoord in de verschillende specials die FOK!sport gemaakt heeft. Een trigger om ze te lezen dus.
Of om ctrl+f in te toetsen.... ach jaquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:23 schreef Svensational het volgende:
Die vragen worden allemaal beantwoord in de verschillende specials die FOK!sport gemaakt heeft. Een trigger om ze te lezen dus.
Ik ook. Van 70 naar 10 punten voor de score.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:46 schreef SnuggLe het volgende:
Tot 30 seconden voor tijd had ik Oostenrijk - Polen goed
De punten ervoor welquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die extra vragen voegen echt totaal niets toe...
50 punten per vraag!!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:01 schreef Sally het volgende:
De punten ervoor wel
We hebben van elk deelnemend land een vraag. Als je ze invult, leuk, niet dan mis je 10 punten per vraag.
Ja, ik ookquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:46 schreef SnuggLe het volgende:
Tot 30 seconden voor tijd had ik Oostenrijk - Polen goed
Er staat NIET specifiek competitie. Dus als ze alle fout tellen ga ik in beroep!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 04:02 schreef DrDentz het volgende:
Ik weet alleen niet of ze voor Nihat alleen zn competitietreffers willen weten of alle goals
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |