Hoeveel mensen doen er in totaal wel niet mee?quote:Op zondag 8 juni 2008 22:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
989 Dark_Angelus 115
Ik ben zo'n voetbalkenner
Same herequote:Op zondag 8 juni 2008 22:35 schreef Arcee het volgende:
105 punten voor Duitsland - Polen, alleen het aantal gele kaarten van Duitsland niet goed.
Waarom doe jij het altijd zo verschrikkelijk goed in toto's, RC?quote:Op zondag 8 juni 2008 22:47 schreef Arcee het volgende:
Gestegen naar de top 10 op een gedeelde 5e stek.
Nederlandquote:Op zondag 8 juni 2008 22:48 schreef DrDentz het volgende:
Ik weet nu pas hoe je de hele lijst kan zien. Die robski heeft alle uitslagen tot nu toe goed, en hij voorspelt 2-1 voor Nederland tegen Italie.![]()
![]()
Modjes weer in overbezetting blijkbaar.quote:Waarom plaats ik dit topic en zie dan gelijk dat er al iets degelijks is over de Fok! Poule...?
Laten we hopen dat hij morgen ook alles goed heeftquote:
Hmmm... bij mij zijn er 2 niet meer ingevuld...quote:Op zondag 8 juni 2008 22:55 schreef Falco het volgende:
Wtf, waarom zie ik niet in mijn lijstje alle winnaars in die rechterkolom, terwijl ik die zeker weten had ingevuld. Iets lijkt er gereset te zijn oid. Wat een sof! Het leek zo mooi en chill die EK-site maar dit is helaas een dev-blundertje
.
Volgens mij heb ik nog een tweede keer gekeken op het 'uitslagen voorspellen'-scherm om te kijken wat ik nou had ingevuld en zijn toen die dropdownmenu's gereset. Het viel me op dat ik die onderste vier dropdownmenutjes toen bij die tweede keer nog moest invullen.
Als ik dennistd op IRC op dit topic wijs, zegt ie: "Ja, en. Ik ga pittenquote:Op zondag 8 juni 2008 23:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hmmm... bij mij zijn er 2 niet meer ingevuld...
quote:Op zondag 8 juni 2008 22:55 schreef Falco het volgende:
Wtf, waarom zie ik niet in mijn lijstje alle winnaars in die rechterkolom, terwijl ik die zeker weten had ingevuld. Iets lijkt er gereset te zijn oid. Wat een sof! Het leek zo mooi en chill die EK-site maar dit is helaas een dev-blundertje
.
Volgens mij heb ik nog een tweede keer gekeken op het 'uitslagen voorspellen'-scherm om te kijken wat ik nou had ingevuld en zijn toen die dropdownmenu's gereset. Het viel me op dat ik die onderste vier dropdownmenutjes toen bij die tweede keer nog moest invullen.
Ik denk dat Arcee er iets mee te maken heeftquote:Speelprofiel van Falco
Aantal punten: 130
Positie binnen EK Pool: 862
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |