Ik vond het ook nogal vaag, maar dat is dus wel typisch kleinzusjequote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:55 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik ben nu wel enorm teleurgesteld in je zusje.![]()
Doe maar nieuwe foto doen!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:15 schreef Rumille het volgende:
[..]
Heerlijke jury zou ik zelfs willen zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit wat ?All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:44 schreef kleinzusje het volgende:Al geweest (in de gephotoshopte versie)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Is dit wat ?There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
Het Grote Lekkere Voetballers topic # 1quote:
quote:ruud_fr
Donk: "Eeeej Beschouw, wat lul je nou swa? Het is Suriname"
quote:Gordon_Shumway
Foppe rekent af met de Surinamers: 'Deze beker buigt voor niemand.'
quote:EnGCatjuh
Daniël denkt: "De Ridder in de Orde van Oranje Nassau. Klinkt best goed!"
De opmaak is hier te vinden.quote:DivineJester
Oude man troeft Oranje-jongelingen af bij vangen van beker
Ik dacht, ik geef een uitgebreide uitleg zodat ik geen ongegrond gezeur van valse relnichten krijg.quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:14 schreef SCH het volgende:
Een jury die zoveel woorden nodig heeft, is uiteraard een slechte jury
Leuk voor Catjuh, hij was nogal aan het kutten de laatste tijd.
We wachten op de Gierquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:15 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik dacht, ik geef een uitgebreide uitleg zodat ik geen ongegrond gezeur van valse relnichten krijg.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:14 schreef SCH het volgende:
Leuk voor Catjuh, hij was nogal aan het kutten de laatste tijd.
Ik vind het toch jammer, volgende keer dump je die poedel maar in het bos...quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:15 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik dacht, ik geef een uitgebreide uitleg zodat ik geen ongegrond gezeur van valse relnichten krijg.
Ik vond de jouwe een van de beter tbhquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:28 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ik vind het toch jammer, volgende keer dump je die poedel maar in het bos...
quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Heel fijne jury. Die krijgt morgen wat extra Pokémonvoer.
[..]Lekker soppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |