Truste BQquote:Op maandag 26 mei 2008 22:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Desii heeft het al opgelost skattie maar bedankt voor je mooie filmpjes. tof.![]()
BQ wenst iedereen een prettige avond en een goede nachtrust, don't let the bedbugs bite you. Tot morgen.![]()
Van mij direkt, want een vrouw met vakkennis en pit is nooit weg. Maar ja, dan moet er ook een nieuwe Brian in, want dan willen we ook de afschuwelijk lachwekkende zanglessen aan een toondove natuurlijk niet missen.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:47 schreef -Blurk- het volgende:
Mag juf Judith er ook in?
quote:Op maandag 26 mei 2008 22:14 schreef STAP01 het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video/256341&mvpageno=1
Als je al die paramomenten van Brian achter elkaar zet dan schrik je gewoon! Verder issie ook grappig.
Claire die tegen Rat opspringt, that's my girlquote:Op maandag 26 mei 2008 22:26 schreef blomst het volgende:
laten we dit ook niet vergeten. http://www.clipser.com/watch_video/222682&mvpageno=1
die was LEUK!!!quote:Op maandag 26 mei 2008 21:31 schreef Lady-night het volgende:
Huub en Jaap waren vandaag bij de Mac-Donalds...hier het flimpje
http://www.nowlive.eu/movies/1871
Alles goed en wel, maar Mr. Para spoort ook niet, dunkt mij?quote:Op maandag 26 mei 2008 22:46 schreef tho_Omas het volgende:
Amanda haalt echt het bloed onder mn nagels vandaan, als ik die filmpjes weer zie. Ik hoop dat Brian haar helemaal de tering in slaat. Misschien verliest ze haar slabek dan, als er toch geen tanden meer in zitten.
verder alles goed?quote:Op maandag 26 mei 2008 22:46 schreef tho_Omas het volgende:
Amanda haalt echt het bloed onder mn nagels vandaan, als ik die filmpjes weer zie. Ik hoop dat Brian haar helemaal de tering in slaat. Misschien verliest ze haar slabek dan, als er toch geen tanden meer in zitten.
kijk maar in mijn photobucket of er wat tussen zit.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:43 schreef EdwinHeijmen het volgende:
zijn er eigenlijk caps of foto's van jaap van beetje redelijke kwaliteit?
vooral zijn geziht dan voor te schilderen portret...
Amanda zingt echt zwaar vals.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:05 schreef Ziet het volgende:
[..]
ben heel benieuwd of ze daar nog wat mee gaan doen!
quote:
Nee, maar die wordt dan wellicht gearresteerd en dan hebben we van beide geen last meer. Ben echt blij dat ik niet meer naar dat geJONGUUUUUUUUH hoeft te luisterenquote:Op maandag 26 mei 2008 22:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Alles goed en wel, maar Mr. Para spoort ook niet, dunkt mij?
sterruf jonguh, das jouw probleem jonguhquote:Op maandag 26 mei 2008 22:53 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Nee, maar die wordt dan wellicht gearresteerd en dan hebben we van beide geen last meer. Ben echt blij dat ik niet meer naar dat geJONGUUUUUUUUH hoeft te luisteren
Ik keek net naar die parafilmpjes hier en dan begint mn bloed echt te koken. Dat is gelukkig maar van tijdelijke aard.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:53 schreef Ziet het volgende:
[..]
jij hebt het niet zo met amanda he?![]()
ik bedoelde ook eigenlijk meer of LL en Huub er nog iets mee gingen doen
Dan issut goedquote:Op maandag 26 mei 2008 22:53 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Nee, maar die wordt dan wellicht gearresteerd en dan hebben we van beide geen last meer. Ben echt blij dat ik niet meer naar dat geJONGUUUUUUUUH hoeft te luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |