Haha. Een klein beetje dom is het wel (quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:52 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Jaoeps! Lol. Maar weet wel hoe het komt. Ik ging er namelijk vanuit toen ik naar de uni ging, dat ik toch die cursus/toets moest gaan maken, of dat ik er in ieder geval zelf voor moest zorgen dat ik een vrijstelling zou krijgen.
Dus ik was al verbaasd dat ik geen bericht kreeg daarover...
Toch erg dom van me
Vooral dat eerstequote:Op maandag 27 oktober 2008 13:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Een klein beetje dom is het wel (), maar het is ook wel begrijpelijk
Ander onderwerp?quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:29 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Vooral dat eerste![]()
Hoe gaat het met jouw leerstof?
Succes! Functieleer is goed te doenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:44 schreef automatic_ het volgende:
Dankje!
Ik ga misschien - oo wat fanatiek - vanmiddag nog even in de UB zitten![]()
Ik moet dat niet teveel horen denk ikquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:10 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Succes! Functieleer is goed te doen.
Goed zoquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:13 schreef Grumpey het volgende:
gisteren laatste dag klinische stage gehad, nu de komende twee maanden druk aan de slag met mijn studentassistent-baantje/scriptie en ik ben voor de kerst klaar met mijn 2e psychologie master (naast Neuroscience ook Klinische Neuro)
I second thatquote:Op dinsdag 9 december 2008 07:54 schreef supkaa het volgende:
Aaah heb morgen tentamen ontwikkelingspyshologie en vrijdag tentamen perceptie... ben eens benieuwd..
Maar daarna gelukkig wel 3 weken kerstvakantie
Leuk!quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:07 schreef Grumpey het volgende:
Waarschijnlijk kan ik per februari aan de slag als aio, maar niks is nog definitief vooralsnog
Enne hoe ging het?quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:07 schreef Black-Death het volgende:
[..]
I second that
Hoewel die 3 weken ietsje korter zijn voor mij
Nadeel is wel dat je, wanneer je net als mij op het HBO niets hoefde te doen, je er meer toe moet zetten om wél iets te gaan doen. Even één keer op je bek gaan en dan leer je het welquote:Op maandag 15 december 2008 20:27 schreef Sharkdoggie het volgende:
Voordeel van het HBO komen is dat je al gewend ben om te studeren, nadeel is dat alles 3x zoveel is en alles veel beter moet kennen.
Ik wil het over beide tentamens eigenlijk niet hebbenquote:Op woensdag 10 december 2008 14:32 schreef supkaa het volgende:
[..]
Enne hoe ging het?
Heb een 8 gehaald, maar net een puntje te weinig voor een 9![]()
Maar er worden gegarandeerd nog vragen weggestreept, wat een domme vragen zaten er bij!
Oké, ik dacht al haha. Ik heb één her...quote:
Ai das niet zo bestquote:Op maandag 15 december 2008 22:13 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik wil het over beide tentamens eigenlijk niet hebben
denk dat ik daarmee je vraag wel beantwoord heb
hopelijk woensdag een goede herkansing maken!
Heb je hem binnen? Ik had hem net met 12 fout.quote:Op maandag 15 december 2008 20:59 schreef warrel het volgende:
Psychodiagnostiek is ook een tikje saaiIk mag 'm ook doen morgen..
Hm, ik kijk 'm morgen pas na. Ik heb morgen namelijk nog een tentamen, dus ik moet weer aan de bak. En dat doe ik liever zonder afleidende gedachten van het balen of blij zijn dat ik een tentamen al dan niet heb gehaald. Al denk ik niet dat ik 'm heb, maar het was wel een ontzettend slecht tentamenquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:50 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Heb je hem binnen? Ik had hem net met 12 fout.
Ja, echt vage shit..quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
Vond het een vaag tentamen. Vooral die vraag over rekening houden met disfunctionele cognitie bij de intake en dan de antwoorden. Euhm late en later? Of toch vroeg of middel. Werd er helemaal gek van.Ook die vraag wat 2x erin zat, al is dat vaker gebeurd (die ik dus nu 2x fout heb
).
Heb je trouwens ook GD?
Ik heb alsnog een 4quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:10 schreef supkaa het volgende:
[..]
Ai das niet zo best![]()
Heb je al gezien dat bij ontwikkeling 2 vragen zijn weggestreept?? Ik heb nog een puntverhoging gekregen erdoor, misschien heb je het nu net gehaald?
Altijd optimistisch blijven!
Euuhmm.. Ik vond GD best lastig, maar dit kwam omdat de stof mij niet zo lag..quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:54 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zeg aub dat GD makkelijk is om mijn SOG te rechtvaardigen.
Joa ging wel redelijk maar ben te lui om na te kijkenquote:Op woensdag 17 december 2008 12:55 schreef supkaa het volgende:
[..]
Ow, naja het viel te proberen![]()
Hoe is je her van sociaal gegaan vandaag?
Samen met medestudenten een klacht ingediend bij de examencommissie en hebben alsnog allemaal vrijstelling gekregen.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:38 schreef Sharkdoggie het volgende:
Mooie cijfers. Dat statistiekbegrip komt van zelf wel als je het vaker moet gebruiken.
Heb geprobeerd vrijstelling te krijgen voor IBV (Interpersoonlijke Beroepsvaardigheden), maar helaas gedeeltelijk vrijstelling gekregen. Hoef geen skillslab (lessen op de computer te doen), maar moet wel inter/supervisie bijeenkomsten volgen.Juist datgene wou ik nooit meer. Heb het al 2 jaar lang gehad bij mijn vorige studie en mag het inmiddels zelf geven.
Goeie shit! Van ibv heb ik toch niets geleerdquote:Op zondag 28 december 2008 14:42 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Samen met medestudenten een klacht ingediend bij de examencommissie en hebben alsnog allemaal vrijstelling gekregen.
Ik had ook ruzie gemaakt met de coordinator van dat vakquote:Op zondag 28 december 2008 19:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
Maar het was echt een gedoe. Eerst compleet betoog vqn 10 blz inleveren aan de hand van punten die ze zelf aangaven in de E-gids om vrijstelling te krijgen. Toen kreeg ik een standaard afwijzing met rijmpje!! als troost, welke exact hetzelfde was als bij 10 anderen.
!! Op mail werd niet gereageerd. Vervolgens ging een studente toch aan de docent die erover gaat vragen waarom ze IBV moet volgen. Kon de docente niet aangeven waarom het vak belangrijk is, maar dat het vast wel leerzaam is.
!! Voor een docente die anderen leert reflecteren was ze niet bepaald de redelijkste.
Ze ging nog te keer ook tegen een studente.
![]()
Ja. Zal in het vervolg wat minder afkortingen gebruiken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:07 schreef automatic_ het volgende:
GR in de zin van Grafisch Rekenmachine?!
Handig om te checken jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:32 schreef supkaa het volgende:
Hmm ik vraag me af of die bij ons is toegestaand
Wel handig om te weten aangezien we nu zijn begonnen een Methoden en Technieken
Ja die GR is wel echt een uitkomst!quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:05 schreef Sharkdoggie het volgende:
SuccesTS wordt gezien als de moeilijkste statistiek vak in het eerste jaar, maar het is eigenlijk vrij eentonig. Als je de GR goed beheerst kan je het zelfs halen zonder iets op papier uit te rekenen.
Nee lijstje had er op moeten staan, maar kwam er rond 5 uur achter dat die vergeten isquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
Staat er op Blackboard geen lijstje met wanneer welke toets? Die had ik vorig jaar gekregen van iemand die bij de uni bijles volgde. Ik geloof dat er tijdens de lessen TS weinig aandacht was voor kansen (wat voornamelijk middelbare school stof was), maar er zullen vast 2 vragen over gaan. Misschien handig om daarmee rekening te houden. PKG is zeker te doen, zeker als je klinisch interessant vind, maar het is belangrijk om de gezondheidsgedeelte ook doorgelezen te hebben.
Vond het echt super lastig. Had al gerekend op een herkansing.. Maar ik heb 12 fout en dus als het goed is een 6quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:17 schreef Sharkdoggie het volgende:
^ Hoe is Toetsende Statistiek gegaan?
Leuk ideequote:Op donderdag 8 januari 2009 18:29 schreef automatic_ het volgende:
Misschien is het leuk om van iedereen de uni erbij te zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |