Wat slecht . Die van mij ook hoor, lijken net op die voice-overs van jochies van 12 op youtube.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:43 schreef Scuidward het volgende:
[ afbeelding ]
Wie had dat gezocht achter die oude baas!
quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:07 schreef omyfalzer het volgende:
[..]
Het lettertype doet het 'm![]()
Geniaal.
Mag wel blijven lopen? Had je m anders op slot gedaan?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:59 schreef OldJeller het volgende:
Die vorige was fakking goed, helaas deden de meeste plaatjes het niet meer.
Deze reeks mag wel blijven lopen. TVP.
Nee, ik bedoel dat er na dit topic van mij (mits goed) meer topics hierover mogen volgen, dus de reeks voortzetten!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:53 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Mag wel blijven lopen? Had je m anders op slot gedaan?
Daar zit een knoert van een fout in.quote:
Hilarisch! en de plaatjes passen goed bij het verhaalquote:
Eentje maar??quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:01 schreef Twarres het volgende:
[..]
Daar zit een knoert van een fout in.
En ik ga niet zeggen welke.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:39 schreef omyfalzer het volgende:
[..]
Hilarisch! en de plaatjes passen goed bij het verhaal
(2/1) of nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:01 schreef Twarres het volgende:
[..]
Daar zit een knoert van een fout in.
En ik ga niet zeggen welke.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:43 schreef Pappie_Culo het volgende:
waar haal je die strips vandaan?
Mooi man dit.
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Das leben ist ein skippybal
Das ist nou einmal zo...
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:51 schreef Twarres het volgende:
[..]
Nee.Boeie, de strip is grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Nee.Ken je klassiekers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de noobs onder ons: die strip slaat op een klassiek topic waarin die rekenfout werd gemaakt.
[..]
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je dat niet eens snap ben je echt dom, dat is zo wel 2 keer een half![]()
En toch alle 3 een andere wending/grapquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:14 schreef omyfalzer het volgende:
WTF, 3 van bijna dezelfde in 1xwhahaha.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:59 schreef slindenau het volgende:
[..]
Als je dat niet eens snap ben je echt dom, dat is zo wel 2 keer een half
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:32 schreef omyfalzer het volgende:
Hier is die andere, die was wel leuk om te doen
[ afbeelding ]
Heb jij toevallig wat met homoneuqseks ofzoquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:32 schreef omyfalzer het volgende:
Hier is die andere, die was wel leuk om te doen
[ afbeelding ]
Kwam toevallig zo uitquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:41 schreef slindenau het volgende:
[..]
Heb jij toevallig wat met homoneuqseks ofzo![]()
"We zijn ineens negers. Sterf"quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:08 schreef Scherpkoekje het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is gruwelijk slecht, ik weet het. Maar zonde om niet te posten na al dat werk.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:45 schreef ThaMadEd het volgende:
[ afbeelding ]
lol degene boven mij had ook als thema anaal hahaha
Nee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:44 schreef Scherpkoekje het volgende:
Kun je die laatste van me wel lezen? Ik wel maar dat komt omdat ik hem geschreven heb
Ik zal er ff een ander lettertype op zettenquote:
Gast.. echt.. hoe verzin je het ??!?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:45 schreef ThaMadEd het volgende:
[ afbeelding ]
lol degene boven mij had ook als thema anaal hahaha
hehe, foknivo hequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:24 schreef slindenau het volgende:
Spannende onderwerpen allemaal hoor, wel heel voorspelbaar alleen.
Iets wat niet over seks gaat kan blijkbaar niet.
Speciaal voor jou:quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:20 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
hehe, foknivo he
D'r moet minstens anale sexgrappen inzitten en wat godverdomme's, kankers of terings, anders is het niet leuk![]()
Eerste duckstrip zonder sexgrap of vloek wins teh internet
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:42 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
de URL: http://i192.photobucket.c(...)kie/Beschaafduck.jpg
[ afbeelding ]
Is dat positief of negatiefquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:19 schreef Antal het volgende:
[..]
Gast.. echt.. hoe verzin je het ??!?![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:03 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Is dat positief of negatief. Ik vond trouwens die beschaafde juist minder. Er is niks mis met wat (b)anale humor. Zeker niet aangezien je Donald Duck dan in een totaal andere context zet. Overigens was die van 2 keer de helft wel goed natuurlijk
De vinger op de zere plek leggen ftwquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:16 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Als je 90% van de woorden niet begrijpt hoef je niet te doen alsof je het niet leuk vond hoor
Dus omdat ik deze beschaafde versie toevallig niet zo grappig vind begrijp ik 90% van de woorden nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:16 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Als je 90% van de woorden niet begrijpt hoef je niet te doen alsof je het niet leuk vond hoor
Dat jij het ermee eens bent zegt meer over jouw niveau dan over mijn niveau hoorquote:De vinger op de zere plek leggen ftw
Het is meer zo dat 90% van de stripjes over seks gaat...dat gaat op een gegeven moment ook vervelenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:30 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Dus omdat ik deze beschaafde versie toevallig niet zo grappig vind begrijp ik 90% van de woorden niet. Dit is een redenatie waar zelfs een VMBO-B'er zich nog voor zou moeten schamen. Ik vond de voorgaande van jou gewoon beter
![]()
[..]
Dat jij het ermee eens bent zegt meer over jouw niveau dan over mijn niveau hoor. Dat jij grappen met sex erin niet grappig vindt betekent volgens bovenstaande redenatie dat jij 90% van de woorden erin niet begrijpt, misschien omdat je nog maagd bent?
Snap ik, maar dan hoeft natuurlijk niet elke strip die niet over sex gaat automatisch wel grappig gevonden te wordenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:53 schreef slindenau het volgende:
[..]
Het is meer zo dat 90% van de stripjes over seks gaat...dat gaat op een gegeven moment ook vervelen.
Zeker. Net als die Donald Duck aflevering met Nazi-Duitsland.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:00 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Snap ik, maar dan hoeft natuurlijk niet elke strip die niet over sex gaat automatisch wel grappig gevonden te worden. Ik vond de sex stripjes grappiger dan het beschaafde stripje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hap hap hapquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:30 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Dus omdat ik deze beschaafde versie toevallig niet zo grappig vind begrijp ik 90% van de woorden niet. Dit is een redenatie waar zelfs een VMBO-B'er zich nog voor zou moeten schamen. Ik vond de voorgaande van jou gewoon beter
![]()
[..]
Dat jij het ermee eens bent zegt meer over jouw niveau dan over mijn niveau hoor. Dat jij grappen met sex erin niet grappig vindt betekent volgens bovenstaande redenatie dat jij 90% van de woorden erin niet begrijpt, misschien omdat je nog maagd bent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.```/l
(゚、 。 7
l、 ~ヽ Lieve kleine kitten <3
じしl_, )ノ
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:57 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Hap hap hapOver internet is het altijd moeilijker te zien wat iemand zijn intentie isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Je ziet alleen de tekst en niet de intonatie en gebaren e.d.
. Maar goed laten we weer Duckstripjes gaan bewerken
![]()
Dankquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:42 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
Ja kan dat soort dingen zelf ook altijd wel waarderenquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:17 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dank
En hier ben je ongetwijfeld nog lang mee bezig geweest ook
Die mierzoete moralistische toon is gewoon leuk!
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:42 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:12 schreef Scherpkoekje het volgende:
Ok een nieuwe dan maar
Al is het maar als kick
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 mei 2008 22:11 schreef Jac0bus het volgende:
[ afbeelding ]
Deportaties in Duckstad begonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ge-wel-dig!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:12 schreef Scherpkoekje het volgende:
Ok een nieuwe dan maar
Al is het maar als kick
[ afbeelding ]
Ok een nieuwe dan maar
Al is het maar als kick
[ afbeelding ]
Ok een nieuwe dan maar
Al is het maar als kick
[ afbeelding ]
Ok een nieuwe dan maar
Al is het maar als kick
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:50 schreef omyfalzer het volgende:
Even een knipoogje naar een andere strip en een ander 'dialect'
(had ik effe zin in).
[ afbeelding ]
(had ik effe zin in).
[ afbeelding ]
(had ik effe zin in).
[ afbeelding ]
Wat snap je niet? Of ben je in de war dat er geen anale grap in zitquote:
Achja, ik vond de afgelopen 10 stripjes ook niet grappig eigenlijkquote:Op dinsdag 2 september 2008 17:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, hij is gewoon kut.
Nee er zit geen verhaallijn inquote:Op dinsdag 2 september 2008 17:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat snap je niet? Of ben je in de war dat er geen anale grap in zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |